BÖLÜM-6

38 2 1
                                    

(6 yıl önce)

_Gökyüzünde parlayan güneş,
Önünü kapatan bulutlar,
Yeryüzüne düşen gölgeler,
Ardından başlar bir sağanak._

Kahkaha atmıştı Beomgyu, hangi aptal yazmıştı bunu? Ne diye dolabına koymuşlardı?

Susmuştu, yazan kişiye acıdığını düşünerek rezil etememek adına susmuştu.

Okulun gözdesi olan Yeonjun'un sınıfa girdiğini görmüştü.

"Okulun popüler çocuğusun ne diye bu asilik?"

Kendi kendine gülmüştü, pek çevresi olduğu söylenemezdi Beomgyu'yu kimse çekemezdi zaten. Ama bu onun umurunda değildi, o sadece kendi adına yaşardı.

İçine sindiği gibi, plan yapmadan düz akılla her şeyi yapardı. Kimseyi sorun etmezdi, umurunda bile olmazdı hiç bir şey.

Sınıfa girip hızla sırasına gitmişti. Oturup telefonunu eline almış asla fotoğraf atmadığı hiç bir takip isteğini kabul etmediği kendine kapalı tuttuğu instagramını kullanıyordu.

İnsanları sevmezdi, hiç birini hemde. Kafasını iki yana sallamıştı, aklına geldikçe o yazı gülüyordu.

"Neye gülüyorsun Beomgyu?"

Kafasını kaldırmış sorgulayıcı bakışlarını yollamıştı, "Sanane Kwang Sun?"

"İnsan gibi soru sorduk."

"Bende seni ilgilendirmediğini söyledim."

Hocanın gelişiyle ikisi de susmuş önüne dönmüştü.

Beomgyu sadece 2 gün sonra yine bu notlardan almıştı.

-

_Hayatıma düşen alev topu,
Hâlâ yaktığın bu kalbimi,
Neden 'Ben yapmadım!' dercesine inkâr ediyorsun?_

Neydi bu? İki olmuştu, canını sıkıyordu artık. Kağıdı elinde sıkıştırıp koridor ortasında bağırmıştı.

"Kim bu sik kafalı?!"

Herkes sessizce ona bakıyordu, bağırmaya devam ederken Yeonjun gelmişti. Neler olduğuna bakıyordu?

Bir tane çocuğu dürtmüştü, "Ne oluyor?"

"Beomgyu dolabında bulduğu kağıda delirdi."

Yeonjun gülmüştü, kalabalığın içinden geçip Beomgyu'ya bakmıştı. Sırıtarak ona bakan çocuğu gördükçe daha da sinirleniyordu.

"Ne bakıyorsun?! Hâlâ gülüyor ya! Çocuk seni öldürürüm!-"

Beomgyu'nun kolunu kavrayıp elindeki kağıdı almıştı. "Ne? Buna mı sinirleniyorsun?"

"Senin derdin ne? Mavi kafa."

"Hadi Beomgyu sorun çıkarma artık."

"Sanane, bıraksana kolumu."

Yeonjun kolunu bırakıp elindeki kağıdı Beomgyu'nun alnına yapıştırmıştı, çantasının kolunu düzeltip sınıfa geçmişti.

Beomgyu bu ukalâ çocuğa iyice sinir oluyordu. Gel gelelim üç gün sonra aynı notlardan bir tane daha vardı.

-

_Acı vermenin zevk olduğuna inanıyorsan,
Aşka sor bir daha,
Üzmek ayıp mıdır?_

Gerçekten sabrı taşıyordu, saçma salak aşk yazılarına sinir oluyordu. Kimin yazdığını gerçekten çok merak ediyordu.

Sınıfa sinirle girip yerine oturmuştu, Yeonjun sırıtıp tekrar önüne dönmüştü.

"Lanet olası kim bu aptal yazar? Gerçekten onu bulunca gırtlaklayacağım."

BAŞ YAZAR'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin