Here the another chapter 😚❤
Thankyou for the votes and comments! 🥰
So, here we go Chapter 9 of BMA😍❤
I hope you'll enjoy reading my story🥰
--------------------------------------------------------------------------------------------------Kelihatan sebuah kereta BMW putih milik Nuriel masuk ke perkarangan dewan tersebut. Terus diparkir keretanya berhampiran dengan pintu masuk.
"Fuhhhh.. Betul-betul lenggang PPV kat sini. Tak ramai orang ke pagi macam ni?" soal Nuriel lebih kepada diri sendiri.
Lalu dia terus menghayunkan kaki dengan cepat untuk masuk ke pusat tersebut.
"Lagi cepat, lagi bagus! Boleh balik terus!" gumam gadis tersebut lagi sambil terjerit kecil.
Tanpa Nuriel sedari, setiap tingkah lakunya diperhatikan oleh seseorang dari jauh.
Haaaa agak-agak siapa ek?🤪
Semestinya si syaitan yang telah lama memuja gadis kecil itu dalam diam.
"Hehh.. Not too fast baby" seperti biasa senyuman meleret yang menyeramkan menghiasi bibir lelaki itu.
Dia terus keluar daripada keretanya dan mengekori langkah gadis itu dengan laju. Takut kalau lambat nanti melepas!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Cik Nuriel?"
Salah seorang volunteer mendekati Nuriel sambil menyoal meminta kepastian. Mestilah ditanya dahulu, kalau salah orang nanti buat malu.
"Haa.. Iya saya" jawab Nuriel lembut sambil menganggukkan kepala sedikit.
"Sila ikut saya cik"
Lalu volunteer perempuan itu mengiringi Nuriel menuju ke bilik vaksin bernombor 3.
Eh semestinya perempuan. Kan sudah diberi amaran oleh Tengku Aleks, tiada perkataan lelaki lain yang boleh wujud selain dia.
Hanya dia!
Nuriel yang kehairanan tetap mengikuti langkah gadis itu.
Takkan nak banyak soal kan? Ikut je lah. Agak-agak bahaya berdesup dia lari keluar.
Hahahahah. Sangat merepek ya Nuriel.
"Assalamualaikum, doktor" sapa Nuriel kepada doktor petugas lelaki yang berdiri dalam bilik tersebut.
Terdapat seorang lelaki asing yang berada dalam bilik tersebut.
Eh kenapa macam kenal?!
Mereka pun menoleh ke arah gadis itu sambil si doktor menjawab salam.
"Waalaikumus..." terkedu seketika Nuriel dan doktor itu.
"Eh?! Daddyyy!!!!"
Nuriel yang sememangnya mengenali doktor tersebut, tanpa membuang masa terus menerpa kearahnya dengan laju.
Teruja sangat dirasakan sehingga nak dipeluk lelaki itu. Namun sempat ditahan Tuan Rez.
Sudah tentu dia seorang doktor, tengah musim covid pula itu. Mestilah menunjukkan contoh yang baik kan?
Ya. Nuriel kenal Tuan Rez.
Tapi, agak-agak kan macam mana mereka berdua kenal?🤔🤪
-------------------------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
BADGIRL MRS.ALEKS
RomanceHIGHEST RANKING ; •#2 IN RICH •#3 IN BADGIRL •#4 IN BADROMANCE [Book 1] •Dark Romance• Dia jejaka kacukan yang dingin, Dia terlalu sibuk dengan dunianya, Dia tak pernah terfikir tentang cinta, Dialah Tengku Aleksandr Giorgino Namun, hati Tengku Ale...