Here the another chapter 😚❤
Thankyou for the votes and comments! 🥰
So, here we go Chapter 10 of BMA😍❤
I hope you'll enjoy reading my story🥰
--------------------------------------------------------------------------------------------------Setelah hampir 10 minit menunggu, akhirnya lelaki yang ditunggu-tunggu muncul juga.
"Baby..."
Perlahan Tengku Aleks menyapa gadis kecil pujaannya. Tidak mahu mengejutkan gadis itu.
Ada yang lemah jantung karang belum belum dah gooo..
Eh tak boleh!
Nanti dia nak kahwin dengan siapa kan?
Gatal kau dasar Tengku Aleks!
"Eh Abang Aleks. Haaa iya ada apa suruh tunggu tadi?" lembut dia bertanya.
Hello, ini Nuriel lah. Queen of control ayu gitu.
Tambahan pula, ibunya dengan keluarga lelaki ini rapat. Takkan dia nak buat perangai.
Senakal-nakal Nuriel, dia masih menjaga maruah dan air muka ibu bapanya.
"Abang nak minta tolong baby boleh? Ambilkan gambar abang kat booth situ"
"Maklumlah, masa first dose tak dapat ambil gambar. Ramai sangat orang"
"Dekat sini lenggang sikit, bolehlah ambil" panjang lebar dia bercakap. Tak pernah-pernah banyak mulut mamat 3 suku ini.
"Ohhhh boleh boleh! Easy je abang. Ingatkan ada apa tadi" laju sahaja Nuriel bersetuju dan menghulurkan bantuan kepada lelaki kacukan itu.
Segera Iphone 12 Pro Max milik Tengku Aleks diberikan kepada gadis itu.
Fuhhhh first time beb merasa pegang iphone ni.
Sis pun tak mampu! :(((
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Klik, klik, klik
Akhirnya, Nuriel berjaya mengambil beberapa keping gambar lelaki itu. Tak sangka, pandai juga lelaki itu posing. Dah serupa model vaksin dah kat situ.
Haihhh untunglah handsome.
Beberapa pasang mata gadis tidak berkelip mata melihat Tengku Aleks.
Sempurna!
Itulah perkataan paling sesuai untuk lelaki kacukan itu.
Namun semua pandangan itu tidak diendahkan. Pada matanya, hanya Nuriel sahaja yang dia nampak, yang dia puja.
Takkan pernah ada orang lain! Hanya dia, gadis kecil pujaannya.
Nuriel hanya memandang dengan pandangan menjengkilkan.
"Hishhh.. Annoying punya perempuan.. Aku korek biji mata sekor-sekor nanti"
"Lepastu, terus campak dalam kolam buaya. Bullshit" gumam Nuriel perlahan namun masih didengari oleh Tengku Aleks.
Aikkk... Marah sangat ni Nuriel.
Korang rasa kenapa Riel emosi sangat ni? 🤪🤣
"Aik... Dah kenapa pula aku nak emo lebih-lebih? Aku dah gila ke? " jammed otaknya ketika ini.
Dah kenapa dengan kau ni Nuriel?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
BADGIRL MRS.ALEKS
Roman d'amourHIGHEST RANKING ; •#2 IN RICH •#3 IN BADGIRL •#4 IN BADROMANCE [Book 1] •Dark Romance• Dia jejaka kacukan yang dingin, Dia terlalu sibuk dengan dunianya, Dia tak pernah terfikir tentang cinta, Dialah Tengku Aleksandr Giorgino Namun, hati Tengku Ale...