6. Álmodozás

56 3 0
                                    

Nóra szemszöge

Az ágyban feküdtem Alastorral. Õ simogatta az arcomat, beleszagolt a hajamba, és lehelt egy csókot az arcomra.

-Szeretlek édesem.~

Ekkor felriadtam az álmomból. A saját szobámban voltam egyedül, és pontosan tudtam, hogy magamtól nem álmodnék ilyeneket. Magamat cseppet sem zavartatva át teleportáltam Alastorhoz, aki épp voo-doo mágiával ültette volna a fejembe az álmokat, csak épp azon gondolkodott, hogy miért szakadt meg a szeánsz.

Én csak ültem az ágya közepén, és figyeltem, hogy mit csinál. Lapozgatta még egy ideig a könyvét, hogy megtalálja a probléma forrását. Ráuntam erre, ezért egy csettintéssel odalapoztam az egyik oldalra, és egy ceruzával aláhúzott mondatot felolvastam.

-Ha az illetõ felébred, a szeánsz megszakad.- Alastor ram nézett, és lefagyott.

-Üdv kedvesem... gondolom hiába magyarázkodnék, hisz mindent tudsz...

-Nem segítenél az álmaimat valóra váltani Al? Ne vágj ilyen arcot. Hisz jól tudod, hogy mik azok.

Felkeltem az ágyból, odasétáltam hozzá, megcsókoltam, és betereltem az ágyba. Õz füleit hátra csapta. Nagyon aranyos volt. Hozzábújtam, és egy mély mintát vettem az illatából. Fenyõerdõ, hó és vér egyvelegét éreztem. Meglepõen kellemes volt.

Õ adott egy puszit az arcomra, és beleszagolt a hajamba. Éreztem, hogy a szíve egyre hevesebben dobog, ezért a mellkasára raktam a kezem, és azt kezdtem el simogatni, mert szerettem zavarba hozni.

-Szeretlek egyetlenem.~-súgta a fülembe, és megcsókolt, amit én gondolkodás nélkül viszonoztam. A karjai között aludtam el, és azt kívántam, hogy bárcsak örökké így maradhatnánk.

Alastor szemszöge

Megszakadt a szeánsz. Hol hibázhattam? Egyszer csak elkezdte magát fellapozni a könyv, és egy aláhúzott mondaton akadt meg a szemem, viszont valaki más olvasta fel.

-Ha az illetõ felébred, a szeánsz megszakad.- jött Nóra hangja az ágy felõl. Most már értettem a problémát.

-Üdv kedvesem... gondolom hiába magyarázkodnék, hisz mindent tudsz...

-Nem segítenél az álmaimat valóra váltani Al? Ne vágj ilyen arcot. Hisz jól tudod, hogy mik azok.

Oda jött hozzám, megcsókolt, és behúzott az ágyba. A szívem majd' kiugrott a helyérõl. Átölelt, és arcát a mellkasomba fúrta. Én megpusziltam az arcát, és beleszagoltam levendula illatú hajkoronájába. Elkezdte a mellkasomat simogatni, ami nagyon kellemes volt, de zavarba jöttem. Jól esett a közelsége, de ugyanakkor kellemetlen is volt. Végül a haját simogatva aludtam el.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Valami másWhere stories live. Discover now