Durumu beğenmesiyle dikkatimi çekmesi bir oldu aslında.çünkü iki hafta önce profiline girip fotoğraflarına uzun uzun bakmıştım. İnsan hiç görmediği birine fotoğrafla bağlanamaz dedim kendime ama iki haftadır fotoğraflarına bakıp masumluğunu çözmeye çalışırken o durumu beğenmesi inanılmaz bir fırsattı benim için. Ya niye bekliyodun mesaj atmadın diyen olur belki hani çevrem var ortamım var egom var atamadım. Ama bu fırsatı hemen değerlendirmeliydim. Direk "selam" yazdım anında cevap verdi "selam".
Ah o selamla başlayan konuşma devam ettikçe ben ilk defa tökezlemiştim çözemeyeceğim kimse yok ve bu çocuk çok gizemliydi ilgimi çekiyordu. Numarımı verdim whatsapptan falan o sıralar ramazandayız sahura kadar gurup kuruyoruz falan ulan dedim sevgili olursam açılır bana çözerim bununda gizemini yok edip geride bırakıcaktım .ah be melissa nerden bilecektin ki aşkı bilmeden cumburlop içine düşeceğini.
Bi gün bi guruptan bu çıktı bende guruptakilere oynumu oynamayı başladım dedim cikan kişiyi seviyorum. bunlar ciddimisin falan biliyolar benim kimseyi sevmiyecegimi ama beni hiçbiri tanımıyor gerçek anlamda içimi bilen biri yok bu dünyada. * kişi* ' yi guruba aldılar söylediler falan tabi ben gizemini çözmeyi çok istedigimden dolayi çıkma teklifi olayını falan atladım sonra konusuyoruz iste gece gündüz tek problem konyada olmasiydi. Yüz yüze görüşüp çözebilirdim tek seferde ama mesafelerden dolayı olay uzamisti hop bi anda sevgilimdi.
Klasik erkek olaylari kardeşlerimi falan anlattim kiskandi falan iste ben umursamazken baslarda onun beni sevdigini düşünürken ayrıldı. Ne oldugunu anlamadim ama pes etmezdim pes etmek bana gore degildi daha sonra beni bebekken halama bırakıp konyaya giden annemle yaklasik dört yildir telefonlarda gorusuyorduk konyaya gidip gelmisligim olmustu görüşmüstük ama ona hiçbisey hissetmiyordum babam yokken onunda beni terketmesi derin boşluk yaratmıştı bende zaten kalbimde yeri yoktu gerci kalbim bombostu orasi kocaman bir boşluktu. Beynim de sadece yaşayan bir annem olduğuna inaniyordu o kadar. Burda da çok rahat bi hayatim olmadi benim. Sürekli itilip kakıldım dayaklar yedim öz amcam döverek maddelere alıştırdı. Gece yarilarinda uyurken yumrukla, tokatla uyanmaktan bıkmıştım ve annem ile yaşamaya karar verdim. Burdaki tüm pisliklerden kurtulacaktım çünkü ve gelelim o *kişi* ' ye sanırım artık konyaya gitmek için + 1 sebebim daha vardı sevgili sevgilim oradaydı. Annemle konuşmam üzerine kabul etti gel dedi şaşırdım aslında ona muhtaçmışım gibi hissetim kendime sövdüm ama bu bataktan çıkmam lazımdı. Konyada iki büyük kişi hayatımı değiştirecekti. Biri annem, biri o *kişi* ama melissa hiçbirşey bilmiyordu.
(*kişi* ' nin ismini sonradan vereceğim)