O arkadaş gurubum yüzünden sürekli tartışıyorduk. Kıskanıyordu anlıyordum onu ama özgür büyüdüm kısıtlanmaya gelemem bünyem ters amınakoyim.
Ayrıldık kabul ettim bisey demedim ne aşkı melissa sen kimseyi sevmezsin dedim kendime avutma evreleri gerçekleşmişti bile unuturum bu AŞK buraya kadar. Nah dedi ilerleyen günler ara ara madde aldim alkole vurdum kendimi. Ama hiçbir madde ne gülüşünü ne de kokusunu unutturdu bi gün aldım biraları evde icecektim annem anlayışla karşılar diye düşündüm. Öyle de oldu zaten oturdum celali anlattım dinledi aşk çok boktan birşey dedi. Beni anlıyordu en değerli arkadaşlarim yanimda yoktu ama nefret ettigim annem yanimda benle içip beni anlıyordu derdimi dinlemesi gururumu okşadi kalbim rahatladi anne eksikliğim dolmaya başlıyordu bu eksiklik o kadar farklı birşey ki kendime olan güvenim arttı sarıldım tüm özlemimle içimde biriktirdiğim anne sevgisiyle sarilip uyudum . Ertesi gün akşam celalle buluşucam dedim izin verdi dakikam bitmisti celali annemden aradim görüşelim dedim kabul etmedi. Numarasini silmeyi unutarak evden ciktim. Arkadaşlarimla boluştum ot içtim zaten artık yoldan çıkmıştım aşk acısı, ızdırabı sevmek sevilmek hepsini yaşiyordum. Eve geç kalinca annem celali aramis senin yaninda mi diyerek olmadigimi söyleyince celal ortalik karismis benimde şarjım bitmişti.Celal arkadaşlariyla beni aramaya cikmis gidebilecegim yerlere falan bakmis bende eve geldim o sırada annem nerdeydin falan derken biraz kızdı kafam dumanlıydı gecistirdim celal seni ariyo demesiyle topladim kendimi aradim iyiyim falan dedim konustuk baristik o gece rahat bir uykuya daldim.