Sabah uyandım saat 10 falandı soğuk bi duş aldım yazın bunu yapmaya bayılırdım. Annemin hazırladığı kahvaltıya baktım harikaydı oturdum sığır gibi yedim annem aksam erken gelmemi doğum günümü kutlayacagimizi söyledi aksam celalle buluşacaktım ama bunu anneme hemen söyleyemezdim akşam isimin oldugunu bunu hafta sonu yapalim dedim itiraz etmedi ne işim olduğunu da sormadı konu kapandı. Odama gittim ne giyeceğimi düşünúrken hizlica bişeyler seçip saçımi kendi haline birakip sert bir makyajla hazırlanmam bitmişti. İlk olarak kültürpark sonra istasyona gidip güzel dakikalar geçirdim dostlarım var dı güzel insanlardı hepsi. Tabi eve gidip tekrar hazirlandim celalle bulusacaktim rahat giyindim mesajlasiyorduk belediyenin önüne gel dedi.
M- geliyorum köprünün ordayim
C- tam gel gel o telefondan kafanı kaldırma zaten
M- ya malmısın senle konuşuyorum ya
Kafami kaldirdim ve gülümsedi telefonumu aldi bakti ismini celal olarak görünce başladı laf söyleme
Celal- bak ulan biz oraya kocaman HATUN. yazalım senin yaptîğına bak hen değiştidim bu laf sòylerken
Melis- bak lan al HERIF yazmistim has kütüktüm ama bisey demedi konuyu kapattik nere gidiyoruz dedim benim mekanıma dedi çimler var dip dibe agaclar var bi tane agacın altında oturduk. Başladı konuşmaya
Nasıl güzel gözleri var dakikalardır gözlerinin içine bakıyorum bana o kadar güzel bakıyordu ki başkasınada böyle bakar mı düşüncesi yüreğime oturmuştu.
Celal- gözlerimin içine öyle anlamlı bakma ben kimsesin gözünün içine böyle bakmadim içim tuhaf oluyor.
Melis- ne güzel ben ilkim ve konuşmak yerine gözlerine bakmak istiyorum
Sonra eve birakayim seni dedi kalktik ayağa
Celal- kemerde battı amk
Melis- bakıyım kemerin mi var aşkım
Celal- çek lan oynaşma
Öyle bir bağırdıkı etraftaki insanlar döndü bize baktı sinirlendim
Melis- ne bağırıyosun lan manyak battı deyince canın acıdı sandım
Güldü ibne yürüyoruz işte evin önüne geldik
- öpücem ama bağırırsın şimdi
Laf sokma sırası bendeydi. Sarıldım o kadar güzel kokamaz bi insan boynuna burnumu dayadım sanki kokusunu içime çekmesem nefes alamayacağım ilk defa güvenle sarılıyorum başımî kaldırdım gözlerine baktım gülümsedik mutluydum mutluydu görebiliyordum yanağına bir öpücük kondurdum ve kollarından ayrıldım onunla geçirdiğim zamanı hiçbirşeye değişmezdim bu aşk yolunda devamdı tercih yapıldı.
Ve celali çözmüştüm. Ama oyun bitti AŞK başladı...
( medya o zaman ki halim benim )