İsmi bile güzel ulan. Celal. Gözleri mesela böyle çok değerli bir elmas gibi
Burnunun yapısı o kadar orantılı ki estetik olmuş gibi dudak yapısı ince çizgiler hafif dolgun ama hepsi doğru orantılı Allah' ım özene bözene yaratmış
Abartma diyolar bilmiyolar ki ulan o benim gözlerime o elmas tanesi gözleriyle öyle bir bakıyor ki tamam diyorum nefes alıyorum ciğerlerim şimdi oksijen aldı. Sevebileceğiniz çok insan vardır ama kimi seveceğinizi seçemezsin. Aşk dedikleri şey karşılıklı olursa gerçekten mükemmel bir şey unutulmaz anlar, dakikalar, saatler,günler,aylar,yıllar. Sevmek sevilmek bu hissi çevrenizden alabilirsiniz ama sevdiğiniz adamdan alırsanız nefes almak ne demekmiş tadacaksınız. Kokusuyla uyumak kokusuyla uyanmak , tüm hayatınî onun kollarında geçirmek isteyeceksiniz.
Onunla yatmayı, sarılmayı,ağlamayı,gülmeyi,yemek yemeyi,film izlemeyi,uyumayı,dertleşmeyi,çocuk gibi şımarmayı herşeyi onunla yapmak isteyeceksiniz eğer bir gün gerçekten severseniz ve bu sevgi karşılıklıysa sizi kimse engelleyemeyecek. Ama kimseyi ondan çocuğunuz olmasını isteyecek kadar sevmeyin. Siz ondan bir çoçuğa hamileyken hayalinizde o gidince o çocuk ta òlüyor.
Aşk bu mu herşeyi onunla yapmak mı ?
Aşk herşeyi onunla yapmak derken sevişmek değil. Aşk önünüze çıkan bütün engelleri beraber yok etmektir. Eğer aşıksanız size kimse engel olamaz ama aşık olmayan taraf varsa siz sadece üzülen oluyorsunuz. Geriye ne mi kalıyor? Bir ton anılar bir yığın fotoğraflar bir çok şarkı . kalbinizdeki o boşluğu bir zamanlar dolduran gittiğinde kalbinizi de götürecek. Ne mi olacak. O şehirde kalamıycaksın her yerde anılarınız canlanıcak hayaliyle kalacaksın. Fotoğraflara her gece bakıp mutlu gibi duruyor ama ben mutluydum gibi değildim diyeceksiniz. Onunla dinlediğiniz şarkıları her gece açıp göz yaşlarıyla dinleyeceksiniz. Canınız acıyacak ama dinleyeceksiniz.
Sonuç
Hayatınız piç olur bir piç uğruna.