Eve çıktım annem nerde kaldin dedi baktim bulamadim dedim tamam kizim gel kahve yaptim konuşalim dedi bu sefer farkli bakiyodu gözleri şefkat vardı gözlerinde gözlerine bakıyordum çok güzellerdi annemi ilk defa keşfediyodum yüzünde derin çizgiler vardı belliki çok zorluk çekmiş hayat onuda yormuş daha 36 yaşında çökmeye başlamış ben yokken neler yaşadı bilmiyordum ki yanında yoktum içim acıdı belki bana ihtiyaci vardi ama ben onu sevmiyordum bile anlatamadi bana belkide kendime acıdım bi anda seni bırakıp giden biri o annen de olsa vicdanına yenik düşme melissa. Gülümsedim dinliyorum dedim fotoğraflar uzattı bana ne bunlar dedim baban yüzünden cezaevine hep beraber girmiştik dedi bebekliğinde yanındaydım dedi ne saçmalıyosun ya sen ulan ne yanımdaydın halama anne diyerek büyüdüm ben diyecektim kendimi topladım anne ben biliyorum anlattılar ama sen cezaevinden çıktıktan sonra beni bırakıp gittin bunu hiçbirsey değistirmeyecek dedim acıyla güldüm merak etme ben seni seviyorum vicdanın rahat etsin dedim sesimin güçlü çıkması için uğraşsamda cılız bir sesle diyebildim bunu. Gözlerimiz dolmuştu ikimizinde belki ona fırsat versem sevebilirdim onu severdim de biliyorum sevgiye muhtaç biriyim. Elimdeki kahve bardagini alip masaya koydu elimi tutup ayaga kaldirdi " ben kızımı seviyorum o'da beni sevecek ANNESIYIM BEN ONUN. " demesiyle sıkıca sarıldı dedikleri kulağımda çalkalanıyordu bu sefer bende sarıldım ama içten değildi gene de affedemiyordum onu bu kadar kolay affetmemeliydim. Odama gittim celalle konuşuyoruz saat 00:17 oldu 31 Ağustos tarihte doğum günümdü bu gün. Celal biraz uzun bi mesaj atti tekrar deneyelim diyordu kabul ettim sevinçle ama artık bu bir oyun değildi kendime söz verdim gerçekten bişeyler hissediyordum ve peşinden gidicektim duygularımın. Oyun yok intikam yok.
Sonra uyumak icin gözlerimi kapadım gece olanların gözümün önünden geçtide başkası in öpücem diyecek piç piç gülecek muhtemelen suratında yumruklarım hatıra bırakırdı ama bu çocuk farklıydı karşısında mal oluyordum beni çözerse başlayan herşeyi bitirmek zorunda kalırdım.
Bir Aşk yoktu melissa eğer Aşksa bu tebrikler yolun başındasın gitmek yada dönmek sana kalmış karar ver.