KONYA

90 7 0
                                    

Biletimi aldırdım yeni bi hayatın başlamasıydı bu eskiden ortamım arkadaşlarım vardı o konuda sorun yoktu. Zaten insanları kolay çözer ve kendimi sevdirirdim genelde. Kız kardeşim olarak gördüğüm irem vardı orda önceki gittiğimde hep yanımdaydı oda benin gibi çatlak psikopat bi kızdı. kimseye güvenmem ama ireme güveniyordum karsılıklıydı zaten oda bana güveniyordu biliyordum tek dert ortağımdı ve kader mi desek kısmetmi hayatlarımız birbirimizinkine çok benziyordu. Otobüse binmeden direk *kişi* 'yi aradım söyledim sesinden hiçbirşey hisedemedim ifadesizdi ne mutlu ne üzgün umrunda değildim genelde kimseyi umursamadıģım için ters tarafa kendim düşünce zoruma gitti konuştuktan sonra telefonu kapattım. İremi aradım söyledim sevinçten hayvan gibi bağırdı aslında bende mutluydum annem ile beraber kalıcaktım hani annem yani çekinmeden şiddet görmeden düzgün bi hayat içimi huzur kaplamıştı ama böyle durumlara alıskın olmadığım için bi tarafım hâlâ karamsardı. İremin annesine olan sevgim kendi öz annem şahısında yoktu geliceğimi duyunca telefonda sesindeki sevinç mutlu etmişti beni. Telefonu kapatıp otobüse bindim. Tabiki cam kenarıydı uzun yolculukları severdim düsünmek icin en güzel yerdi benim tarafımdan otobüs. Cama kafamı yasladım o sıralar kaptan dinliyorum taktım kulaklığımı ve ileriyi düşünmeye başladım ama *kişi* ' yi çok merak ettiğimden ondan başka bir konuya odaklanamıyordum. Nasıl biri acaba görünce çözermiyim ya da beni istemememisin sebebi ne ? Tamam çok güzel bir kız değildim bir yıl öncesi saclarimi erkek gibi kestirmistim ve yeni uzamislardi enseme geliyolardi ama fizigim yüzüm idare ederdi ve erkekleri konuşmamla etkiliyebiliyordum. Oda çok yakışıklı bir insan degildi neticede gideri vardı yani popüler biri de değildi ilgiden şımartılmış desem düşünürken uyumuşum uyandığımda mola vermişiz indim lavaboya falan gittim saçımı makyajımı falan topladım işte dışarı çıkıp otobüsün önünde bir sigara yaktım ve telefonumu elime aldım 3 cevapsız arama annem aramış onu aradim ilk olarak gece yarisiydi ama merak etmiş herhalde beni merak edip etmiyeceğinden bile emin değilim. aradım biraz uykulu bi sesle açtı ve merak ettim dedi tepki veremedim içim boştu ona karşı uyumuşum dedim sabah otagara enişten gelir dedi tamam dedim kapattı ah eniştem fazla sevmem godiği kıl herif yapmacık sevgiler saçar hep herkes gibi para verip sevgisini gösterir bana.verilen Para ne kadar çoksa sevgiside o kadar çok mu demek yani insanlar bu kadar ucuzlaştımı sevgilerini üstünde rakam olan kağıtlara dökecek kadar. Sigaramin sonuna gelirken * kişi * ' ye molada ararim demistim tamam demisti aradim kizin biri açtı bi an böyle içim burkuldu niyeyse aklıma binbir türlü şey geldi nerde o dedim sen kimsin falan derken uyuyor ben kuzeniyim asıl sen kimsin dedi ne bileyim telefonuna ismimle kaydetmiş olmasına gıcık oldum sevgilisiyim dedim kızla biraz tartışır gibi olduk uyandır ver falan dedim suratima kapatti. Sonra o aradi ne hikmetse bi anda uyandi aldi konustuk falan kuzeniyle niye tartismaya girdigimin hesabini soruyor bana bişey diyemedim mola bitti gidiyorum otobüse diyerek kapattim. Içimde büyük bi sıkıntı vardı ne bileyim aşk değildi ben bu kadar kolay aşık olmam daha bir yıl öncesi 3 yıllık ilişkim bitmişti ondan herhalde falan diyerek iç sesimi susturmaya çalıstım ve sıkıntı dolu gözlerimi kapatarak uykuya biraktim kendimi. Uyandigimda konyadaydik otobüs otagara girdi ve hirkami sirt cantami aldim indim enistem yapmacık sırıtışıyla sarıldı ve valizlerimi alıp arabaya doğru gittik . Oturduk yapmacık ses tonuyla gitmiyceksin demi bidaha kızım sen bizim kızımızsın zaten annenle sorun olsa bile bize gel falan dedi o kadar yapmacık konustu ki gözlerine baktığımda rol yaptigini oda bende anlamistik. Evin onune geldik valizleri alip yukariya ciktik annem kapıda karşılayıp bòyle sıkı sıkı sarıldı tepki veremedim o anda ellerim bile sarilmak icin boynuna gitmedi bomboştu içim iğrenç hissetim kendimi anneme karsı bile bomboştu kalbim bu kadar katılaşmış olmak canimi yakti. Evde sicak bi karsilama yapildi kahvalti falan hersey normal gorunuyordu. O gün lise başvuruları için son gündü 98' liyim asıl yaşım 16 fakat doğduktan sonra iki yil boyunca kimse kimlik cikartmadigi icin kendimden kucuklerler okuyacaktim bu yilda. Tek fark yaş farkı değil ama bazıları olgunda oluyolar hayat çocuklara da acımıyor zorlukları aşarken bi bakıyosun olgunlaşmışsın. bazı şeyleri farklı düşünmeye başlıyosun çocukluk çoktan geride kalmış ve senin şımarıklık yapmaya bile fırsatın olmamıştır. Yaş konusuna bu yüzden fazla takılmıyorum yaşı benden küçük olup olgun olan insanlarla arkadaşlık kuruyorum. Kayit iside tamamdi secimlerimi yapmistim. anneme iremle görüşecegimi dedim ve yanindan ayrildim.

ÖLÜ KALBE NEFES VEREN ADAM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin