SIR.

44 1 0
                                    

Zaman çabuk geçiyor çok çabuk en son ayrılmamızdan önceki olaylar artık son nokta olmuştu. Tek dayanağım annem olmuştu bu duruma alışkın değildim. Tek başına büyüyen birine kimsenin yokluğu koymaz. Bu sefer son noktayı koyacaktım. Bu geceden sonra celal mazide kalıcaktı. Içtim içtim içtim. Kafam güzeldi ama hatırlıyorum yaşananları. Annem celal gelmiş aşağıda git in dedi bi anda gittim. Ayakta zor duruyordum koluma girdi yanında da arkadaşları vardı hepsi temiz yürekli çocuklardı severdim onları. Herkülün dediklerine kahkaha attım.
Herkül- 5 metre òteden alkol kokuyosun yenge
Kahkayı patlattım o anda celal kolumda yürüyoruz soruyor bana bişeyler cevaplıyorum ama hatırlamıyorum bizim yerimize gittik oturduk oraya çocuklara sarkıyomuşum celal benim falan diyomuşum ulan sonradan dalga geçmişlerdi. Ya ulan o gün işte o gün kararımı vermişim unutacağım dedim sildim beynimden. Ne diye çıktın karşıma yine açıldım biraz temiz hava iyi geldi eve götürdü tekrar. Barışalım dedi ve ben yine kabul ettim. Mutluydum abi olmuyordu onsuz yapamıyordum ya annem ile celal olsub tamam. Üzülmek haram olsun bana artık. Ne dense kimseyi sevmedim onu sevdiģim gibi herşeyin en güzelıydı o.
Anneme olan bağliligim artmıştı sevdiģim adamı kaybetmemem için o' da çabalıyordu. Annem yanımda olsun dünyaya meydan okurum.

ÖLÜ KALBE NEFES VEREN ADAM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin