Bölüm atmayalı uzun zaman oldu.
Aşağı indiğimde bizimkiler Felixin grubun oradaydı. Bizim aptallar çetesi onlara her an dalabilir gibi bakıyodu. Dans müziği çalmaya başladı. Müziğin ritmi çok güzeldi. Gözlerimi kapadım. Gözlerimi açtığımda karşımda Yoongi'yi buldum. "Benimle dans eder misin?" Bunu beklemiyordum. Bir süre bekledim ve olur manasında kafamı salladım ve elini tuttum. Etrafıma baktığımda bizimkiler hepsi sevdiği kişiyle dans ediyordu. Ellerimi boynuna koydum o da bellime ritime göre dans etmeye başladık.
Çok heyecanlıydım onunla dans ediyordum. Kulağıma yaklaşıp "Okuldan gitmemen için her şeyi yapacağım Jimin-ah." Fısıltısı tüylerimi ürpertmişti. Kalbim hızlanmaya başladı ve yüzümün kızardığına emindim. Yüzümün halini görmemesi için yüzümü boynuna götürdüm."Ne o utandın mı?" Yüzüne bakmıyordum ama sırıttığına emindim. Yüzüne bakıp"Ne alakası var." dedim. Güldü. Bana o kare gülümsemesini sundu. Zıplamak istiyordum. O gülümsemesini bana sunmuştu. Bunu sadece bir kaç kez görmüştüm yaptığını. Şu an rüyada gibi bir şeydeydim. Hem Min Yoongi ile dans ediyor hemde bana gülümsüyordu. Bende ona en güzel gülümsememi sundum.
Arkadaşlarıma baktığımda onlarda mutluydu. Daha fazla gülümsememe neden oldu. Müzik bitmişti. Gidip bi masaya oturdum. Arkadaşlarımda yanıma geldi. "Az önce kendimi bir peri masalındaymış gibi hissettim." dedi Hoseok. "Peri masalındanda öteydi." dedi Jin. "Bencede." dedi Taehyung. "Peri masalını boşverin hala olanlar rüya gibi geliyor."dedim.
Jin hyungun evindeydik. Ordayken aklıma bir soru takılmıştı şimdi biz kendimizi farklılıklar katmıştık okulaa artık makyajla mı gidecektik? Bu sorumi dile getirdim. "Galiba." dedi Jin ve Hoseok. "Biz bunu hiç düşünmemiştik" dedi Taehyung.
"Sabahın köründe makyaj yapamam ben ya." dedi Jin. "Her şeyin bir bedeli var. Galiba artık erken uyanmalıyız."dedim. Hepsi göz devirdi. Taehyung " Uykumdan çalıyorum sonuçları iyi olsa iyi olur." dedi.Sabah hep beraber okula gittik. Hâlâ dünki gibi görünüyorduk neden makyaj aletleri sağ olsun. Sabahın köründe uyanıp makyaj yapmıştık. Çok iş gerektirmiyodu ama yinede uykudan çalıyodu. Sınıfa girip rasgele bir yere oturdum. Nereye oturduğuma hiç dikkat etmedim. Aklım Yoongi'nin dediği okuldan gitmemen için her şeyi yapacağını idia ettiğin söylediğindeydi. Kimse bulaşmamıştı. Yanıma birinin oturduğunu hissettim ve hemen kim olduğuna baktım. Yoongi'ydi. Nereye oturduğuma baktım. Burası Yoongi'nin tapulu malıymış gibi kullandığı sırasıydı.
"Ee sıramda havalar nasıl?" dedi. "Şey nereye oturduğuma bakmamışım. İstersen kalkabilirim."
"Gerek yok. Otur."Yoongi ile oturucaktım. Heycanlıydım.
Uzun zaman oldu. Bölüm kısa oldu ama. Daha sık bölüm atmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONMİN OVERBEARING
General FictionPark Jimin burslu olduğu için Min Yoongi tarafından zorbalık görüyordu tek sorun ona aşık olmuştu.