7

65 17 3
                                    

니가 보고 싶어서
Niga bogosipeoseo

(I want to see you)

너무 보고 싶어서
Neomu bogosipeoseo

(I really want to see you)

안 되는 줄 알면서
An dwenun jul almyeonseo

(I know it's not allowed)

시간을 되돌리려 해
Siganeul dwedolliryeo hae

(But I try turn back the time)

“Yah Yang Jungwon sini kauu!!!” jerit Yeseo dalam keadaan marah dan pada masa yang sama dia bawa buku teks english agar dapat memukul kepala Jungwon.

Yelah dia pergi kafe kejap nak beli sandwich sebab dia lapar. Lepastu minta Jungwon tengokkan beg dia kejap. Jungwon pun ambil kesempatan letak mainan cicak yang macam real tanpa pengetahuan Yeseo. Balik je daripada kafe, Yeseo buka beg dia nak ambil botol air. Dia pegang sesuatu macam lembut. Jadi dia pun keluarkan dan terus dia jerit dan campak benda alah tersebut.

Itulah sebab Yeseo kejar Jungwon.  Macam mana buku teks english tu ada dekat tangan dia jangan tanya. Sebab dia rembat orang punya.

Yeseo mengeluh apabila teringat kenangan yang sedang berlalu dalam kotak memorinya.

방 한 켠에 기대어
Bang han kyeone gidaeyo

(I lean on one side of the room)

너를 불러 보지만
Neoreul bulleo bojiman

(And called your name)

Say yes

잊혀진 니 목소리만
Ijhyeojin ni moksoriman

(But only your forgotten voice comes back)

Oh 너무 예뻐서 너무너무 고와서
Oh neomu yeppeoseo neomu neomu gowaseo

(Oh you're so beautiful, you're so so soft)

“Kenapa kau pandang aku macam tu?” tanya Yeseo. Segan dia dari tadi Jungwon pandang dia tak lepas.

“Kau cantik, Yeseo” kata Jungwon jujur. Yeseo pun mula tersengih malu. Terus dia sorok. Sedar tak sedar jantungnya berdebar tak henti.

“H-huh kau mengarut apa?”

“Tak ada apa” dan kamera dihalakan pada muka Yeseo yang gelabah.

1 2 3

CLICK!

Jungwon tersenyum memandang hasil seni yang ditangkapnya sebentar tadi.

“E-e-e-ehhhhh k-kau buat apa?” tanya Yeseo. Mukanya kelihatan merah sedikit. Mesti tak lawa gambar tu dahlah muka orang gelabah nak mati.

“Hehehe aku nak cuci gambar ni dan post dekat laman sesawang sekolah” kata Jungwon dengan niat bergurau.

“Eh janganlah bangang. Malu bodoh”

“Don't worry kau tetap cantik”

“Tak payahlah”

부서질 것 같았던
Buseojil geot gatadeon

(If you still have those memories)

그 추억들을 간직하고 있다면
Geu chueokdeureul ganjikhago ittamyeon

(That seemed so fragile)

[OG-SU] The Memories : I Still Want You - 𝗝𝘂𝗻𝗴𝘄𝗼𝗻 𝗘𝗻𝗵𝘆𝗽𝗲𝗻Where stories live. Discover now