Dnes máme koncert v St.Louis.
A zítra také.
Harryho příjmuli a bude taky nahrávat album.
Byl z toho snad šťastnější než já.Taylor byla úplně štěstím bez sebe že Mě i Harryho přemluvila.
Dnešní koncert začíná už v 6 takže tam musíme být ve 2.
Harry teď jak o život zkouší skládat písničky.
Taylor taky zkouší, prý do nového alba jménem Reputation.Už nám hrála pár písniček a jsou úžasný.
Docela mě mrzí že půlka tour už je za námi ale těší mě, že když přijdeme na pódium tak jsou lidi šťastní a mají velkou radost protože začnou pískat, řvát...Když oba dva skládají písničky, tak já se po hodně dlouhé době podívám na telefon.
Vždycky jsem jen vymazala oznámení a neřešila protože nebyl čas, nikomu jsem neodpovídala...Otevřu instagram a zjistím že mi přibylo několik tisíc sledujících.
Vlastně ve všech mých sociálních sítích mi přibylo několik tisíc fanoušků.
Už mi I psali, otevřu jeden chat a přečtu si co tam stojí."Ahoj Mellanie, když jsem viděla jak jste s Harrym přišli na pódium v New Yorku, nechápala jsem ale jak jste začali zpívat to bylo něco úžasného. Harry má velký talent a ty ještě větší.
Byla jsem na koncertu v Los Angeles a těšila jsem se na ten koncert, ale teď když jsem zjistila že tam budou zpívat Taylor kamarádi a jak jsou talentovaní a mají krásný hlas sem se tam těšila ještě víc.
I když ještě nejsi skoro vůbec známá, mám tě moc ráda a jsem tvůj fanoušek.
Už se těším až vydas písničku a nejlepší by bylo album." Stojí ve zprávě.
Skoro se rozbrecim. Je to tak strašně hezký.Odepíšu.
" ahoj, máš moc hezké jméno Chloe. Děkuju moc za krásnou zprávu. Určitě bude album i písnička. Brzy:)" odešlu a musím se pousmát.
Projedu ještě několik takových zpráv a vypnu instagram. Zapnu Twitter a Tweetnu
" Hello St.Lousi, Today" napíšu a zveřejním.
Hned to má několik liku a komentu.
Wow.Přejdu zpátky na instagram a zkusím zveřejnit fotku mě, Harryho a Taylor jak jsme byli se projít nedávno.
Označím tam oba dva a pod popisek napíšu
" my two beloved people in the world" a zveřejním
Hned to má komentář.
Od Tay
" I love u and Harry so much<3" napsala.
Tyhle slova od mých nejbližších osob strašně hřejou u srdce.A samozřejmě to má koment i od Harryho.
" love you girls:**<3"
Tak ale, já myslela že píšou písničky a ne ze jsou na telefonu.
Vypnu instagram a zkusím zavolat Liamovi.
" ahoj Li" pozdravim když to vezme.
" ahoj, tak co. Jak to zvládáš je to dobrý?" Zeptá se
ČTEŠ
Life With Rings || H.S
RomanceCo udělá Mellanie, když zjistí že je vdaná za člověka kterého vůbec nezná ? Bude muset překonat všechny překážky které jí přijdou do cesty a třeba se stane zázrak, třeba taky ne. Třeba se jí změní život kvůli jednomu člověku. #12 - One Direction #...