Şu an resmen yerin dibine girmek istiyorum.Ne yapmıştım ben öyle .Hayır, yani sen kimsin de Yahya Dede nin torunu olacak o gıcık , aptal, kendini beğenmiş, megolaman, kaslı, tatlı, Yunan Tanrıçaları nı andıran yüz hatları ve o sert .... Ufffff ne diyorum ben ya, yok yok iyice salaklaştım.
Ìçimdeki sürtük Asya'yı susturup yatakta doğruldum.Bir saat önce üzerine koca bir sürahi suyu fırlattığım çocuğun havaalanındaki o çocuk olması da ayrı bir ironiydi zaten.Yahya Kemal Dede ve daha adının Kuzey olduğunu öğrendiğim gıcık torununun yanïndan ayrılıp hızla kendimi yatağa atmıştım.Yatağa atlarken kafamı yatak başlığına çarptığımı da söylememek olmaz .
Evet.Cidden sakarım, fazlasıyla...Düz yolda yürürken ayakları birbirine takılıp düşen kızım ben yaa.Sevin beni .
Ìç sesime veda edip seksi şort geceliğimle "Ayıcıklı" dır kendileri,merdivenlerden aşağıya indim.Mutfağa girince bilin bakalım kimle karşılaştım!! Evet.evet şu Kuzey bozuntusuyla...Bay gıcık, sırtını tezgaha yaslamış suyunu yudumluyordu.Bi dakika ya , bu çocuk niye t shirt giymemiş ki ?
Oha six pack lere bak.Kafamı sallayarak aptalca düşüncelerimden sıyrıldım.Bay gıcık hala beni fark etmemişti.
.Bardakların tam önünde durduğu için ona doğru yaklaşınca bana bakıp bi anda öksürmeye başlayınca ne olduğunu anlamak için ona bakınca , bacaklarıma baktığını farkettim.Eminim şu an pancar gibi olmuştum.Lanet olsun neden hemen kızarırdım ki.Bardağı alıp su doldurdum.Bu arada suyunu bitirip tezgahta dikleşti ve bardağı şat atar gibi tezgaha bırakıp yanıma kadar geldi .Tek kaşını kaldırarak:
"Ayıcık ha ? Sevdim bunu."
dedi ve merdivenlerden yukarıya ağır adımlarla çıktı.Biri şu çocuğu boğabilir mi?
Hayır , sen kimsin de benim ayıcıklı şortumla dalga geçersin ha!!!!! Resmen gıcık ya .Hem de süzmesinden.Suyumu sinirle bir dikişte içtim.bir.Boğazıma kaçmazsa olmaz ama de mi? Şu an ciğerlerim çıkıyor sanırım.Öksürüğüm kesilince ,ayaklarımla merdivenlere tekme atarak yukarıya çıktım.Hey bu cidden rahatlatıyor , kesinlikle denemelisiniz.Yatağıma girip zor da olsa gözlerimi kapattım.
"Asya!!Hadi güzel kızım kalk artık.Yahya Kemal Bey ile Kuzey Bey kahvaltıya inecekler.Hadi hazırlanıp aşağı gel."
Gülseren Teyze'nin uyarmasıyla banyoya doğru ilerledim.Yüzümü yıkayıp dolabımı karıştırdım.Altıma bir jean ile üzerime t shirt geçirdim.Saçlarımı da at kuyruğu yapıp merdivenlerden aşağıya indim.Baş köşede oturan Yahya Dede nin yanına geçtim.Bay gıcık hazretleri henüz teşrif edemediler herhalde. Al işte benim güzel atalarım işi biliyorlar.
" Ìti an çomağı hazırla"
Merdivenlerden ıslık çalarak masaya geldi ve tam karşıma oturdu.Tabağına aldığı siyah zeytinleri yutar gibi yiyordu.Sanırsın kıtlıktan çıkmış.Masadaki sessizliği Yahya Dede bozmuştu.
"Asya , kızım .Mahir Koran meselesini Kuzey de biliyor.Amerika ya da bu yüzden gitti zaten.Kimse Kuzey den şüphelenmesin diye onu Amerika ya ben gönderttim.Amerika dayken de benden her gün bilgi alıyordu.Anlayacağın, Kuzey de bizimle bu işin içinde.Kahvaltınız bittiyse odama gelin .Sizinle önemli şeyler konuşmalıyız."
Bu çocuk heryerde olmak zorundaydı değil mi?
"Peki , Yahya Dede ."
Hızlı adımlarla Yahya Dede yi takip ettik.Odaya girince Yahya Dede koltuğuna oturup , biz de onun karşısındaki koltuğa geçtik.
"Şimdi çocuklar; bir plan yapmalıyız .Hem Mahir Koran hapise girmeli, hemde acı çekmeli.Karısı iki yıl önce öldü.Servetinden ve hayatından daha önem verdiği tek kişi oğlu Gökhan.Oğlunun yemediği halt kalmadı.Belli ki Mahir Koran in gelecekteki işleri ona devredilecek.Gökhan in tek gecelik ilişkileri olur, kaidesiz hem de.Öyle bir şey yapmalıyizki Mahir Koran bitmeli.Ama ne ....."dedi ve bize döndü.
"Ìyi de bu nasıl olacak Yahya Dede??" Dedim
Kuzey koltuğa yayılıp
"Kaleyi içten fethedeceğiz.Yani Gökhan 'ı kullanacağız.Eğer oğlu biterse Mahir Koran da biter.Ìşte burada devreye sen giriyorsun bücür..."
Yahya Dede sinirli gözlerle Kuzey'e bakıp "Sakın Kuzey!!! Aklindan bile geçirme." Dedi
"Birileri artık bana da birşeyler söyleyebilir mi ?" dedim.Kuzey bana dönerek
"Yani bücür, Gökhan Koran'ı kendine aşık edeceksin.Ondan tüm bilgileri alıp bize getireceksin.Hem senden kimse asla şüphelenmez."dedi.
"N- ne dedin sen? Ben asla bunu yapmam."dedim .
"Ìyi o zaman ASYA!!!! Annen ile babanın katili ve onlarca kişinin hayatını cehenneme çeviren Mahir Koran rahat rahat gezsin!!!!!!!"
Şu an resmen gözlerim dolmuştu.Zayıf noktamı kullandi işte.Annem, Babam.... Hayır ! Hayir Asya ağlamayacaksın.Yahya Dede ye dönüp:
"Yapacağım.KORANLAR 'ın bana yaşattıklarını ben de onlara yaşatacağım."dedim.
Yahya Kemal Dede her ne kadar karşı olsada onu da ikna etmeyi başardım.Evet, bunu yapabilirim .
"Madem öyle diyorsunuz.Yarın planı harekete geçiriyoruz."
Yahya Kemal Dede 'nin odasından ayrilarak kapıya ilerleyince Kuzey de benle aynı anda kapidan çıktı.Bana doğru dönerek
"Oyun oynamaya hazır mısın Bücür?"
"Hiç olmadığım kadar Bay Gıcık..."
Bölüm kısaydı biliyorum.Hazırlanin asıl maceramiz şimdi başlıyor.
:* :*Vote ve yorumm yaparsaniz sevinirmmm :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyaha Tutulan Mavi
Romance"Siyaha tutulan mavinin hikayesi.. " Mezuniyet gecesi anne ve babasının kaza yaptığı haberini alan Asya'nın hayatı ,mezun olduğu gün dönüm noktasi olacakti.Anne ve babasının intikamı için hayali olan psikologluğu birakip daha önce hiç düşünmediği Hu...