Gönderen : "Gicik"
"Bugün Gökhan konusunda konusamadik.Yarin sabah okula seni birakinca konusuruz .
Bir daha ki sefere kiyafetlerini çıkarirken perdeni kapatmayi unutma .Sonra birileri siyah iç çamaşırlarinla seni görebilir. ;) ;)
Kuzeyyyyy!!!!!! Allah'mm pliss en double 'ndan sabır ver bana... Hayir yani Asya niye perdeyi kapatmassin acaba!! Yok ben rezil oldum , valla rezil oldum! Bi daha bakamam ki ben bu çocuğun yüzüne!!
Yakarışlarımın sonunda ilk olarak perdeyi kapattım.Bıkkın adimlarla yatağa atladim.
"AAAHH!! kafamm" .Bir saat işin yoksa yatak başliğiyla kavga et, (bunu cidden yapiyorum :) )sakarliklarimdan ölmezsem iyidir.
Neyse şimdi uyuyayim. Umarim o gicik yarin kahvaltida olmaz .Yoksa çatalı peynir yerine ona sokarım!!!!!Gıcık...
"Gülseren Teyze'm lütfen 5 dk daha lütfen."
"Asya herkes kahvaltida seni bekliyor kızım.Zaten dün o kadar bağırdın ki sesin müştemilata kadar geldi.Kuzey oğlumda nedense kahkaha atıp duruyordu."
Kafama kadar çektiğim battaniyeyi fırlatıp yatakta oturur pozisyona geçtim.Niye kahkaha atmış ki bu deli oğlan?? Niye gülsün salak!Sana güldü ...
Sen sus iç ses .Gülmüşse gülmüş.Napalim yani ? Cesur ol kizim .Şimdi git elini yüzünü yıka ve doğru Kuzey'e ...Ayh Kahvaltıya yani.
Banyoya gidip hızlı bir şekilde saçimi topuz yaptim .Yüzümü yıkayıp gardrobuma yöneldim .Pijamalarımı çıkarıp dolaptan Kuzey 'in aldırdığı kot shortlardan birini geçirdim.Malum Gökhan'ın dikkatini çekmem lazım.Üzerime de salaş siyah tshirt giydim.Ayakkabı olarak da günlük bi topuklu giydim.Zafere giden yolda topuklu nun verdiği acı bile çekilir.Elveda vanslar ..
Topuz yaptiğım saçımı da ilk defa bugün açık bıraktıp .Aynaya baktığımda gayet de hoş olmuştum.Boynuma da Annem ve babamın resminin olduğu bronz kolyemi taktım. Ìşte şimdi oldum .Kahvaltiya daha fazla gecikmemek için merdivenlerden hızlı hızlı indim .Tabiki Ilke'nin verdiği topuklu ayakkabi giyme derslerinden sonra bu kadar rahat yürüyebiliyordum.Ne çok özledim Ilke ile Caner'i ...
Kahvaltı masasına indiğimde Yahya Kemal Dede'nin yanağina sulu bir öpücük kondurdum.Yahya Kemal Dede kahkaha atarak:
"Diğerlerine de bırak deli kız "deyince Gülseren Teyze dahil olmak üzere hepimiz gülmüştük.
Kuzey de dahil.Sahi ne hoş gülüyordu o öyle .... Kafami iki yana sallayıp kendime geldim.Yahya Dede'nin yanina oturdum.Tabağıma böreklerden aldim ve hızlı hızlı onları yedim.Cidden açım ben .Ìnsanlar yaşamak için yemek yerler ama ben yemek yemek için yaşıyorum.O derece lisanslı açım.
Yahya Kemal Dede bana dönerek :
"Bugün Dark Night 'da Gökhan ile buluşacakmişsin kızım? Desene Gökhan'ın dikkatini ilk günden çekmişsin.Aferin sana Asya.Ama kendine çok dikkat etmelisin.Kuzey , Tuna , Kağan da orada olacaklar .En ufak şeyde Kuzey'e haber verebilirsin ."
"Tamam Yahya Dede "
Kuzey de sabahtan beri bir kez kafasını tabağından kaldırmamısti.Ne düşünüyordu acaba ? Ya da kimi düşünüyordu ? Aman be kimi düşünüyorsa düşünsün.Hem bana ne ?
Kuzey kafasını tabağından ayırıp bana bakınca gözleri üzerime takıldı .Biraz sessizlik olunca Yahya Dede sessizliği bozup
"Hadi Kuzey, Asya'yı da okula bırak ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyaha Tutulan Mavi
Romance"Siyaha tutulan mavinin hikayesi.. " Mezuniyet gecesi anne ve babasının kaza yaptığı haberini alan Asya'nın hayatı ,mezun olduğu gün dönüm noktasi olacakti.Anne ve babasının intikamı için hayali olan psikologluğu birakip daha önce hiç düşünmediği Hu...