GICIK

157 9 1
                                    

Gökhan'ın sinirli ve aynı zamanda küçümseyici bakişları altında daha isimlerini öğrenmediğim arkadaşlarımla eziliyorduk sanki.Gökhan yanindaki çocuğa seslenerek :

"Cenker! Şu üç tarla faresini getir de onlara unutamayacakları bir ders verelim!"

Şimde cidden titriyorduk.Ben de ne diye buraya geldim ki!!!! Hayir yani Asya , niye Kuzey'in peşinden gitmedin ki.Allah bilir burada gebertilsek kimsenin ruhu duymaz.

Ìç sesimle uzun diyaloğumdan sonra kafami iki yana sallayip şuan ki olanlara odaklandim.

Cenker ve yanindaki  sarışın çocuk kollarimizdan tutup Gökhan'ın ayaklarina firlatti.Ìşte şimdi büyük hata yaptiniz.Daha fazla dayanamayarak :

"Siz kendinizi ne halt sanıyorsunuz lan!! Madem adam doveceksiniz gidin başka yerlerde dövün.Ne yani biz mi suçluyuz şimdi??"

Gokhan dudağinin kenariyla gulumseyerek (Ne kadar itici duruyor o hareket sende) :

"Bakiyorum da güzel olduğun kadar asiymişsin.Istersen bu yaptiğinizi affedip sizi birakirim.Taabi ki benle bu yarin aksam Dark Night da buluşursan.

"Asla olmaz !! Senle asla buluşmam.Şimdi  gitmek istiyoruz."dedim.

"O zaman arkadaşlarin burda Cenker ve Fatih ile eğlenebilir, Ha? Ne dersiniz cocuklar?"

Cenker:"Ben kumrali alirim." Dedi.

Fatih:" Ben de renkli gözluyü.Desene baya eğlenceli olcak ."dedi ve karsilikli güldüler.

Ne yapmaliydim? Bunlar resmen kizlara...ayh birşeyler yapmaliyim.Aklima gelen fikirle gülümsedim.Kuzey bana ne demişti ?" Bu çocuğa kendini aşık et , güvenini kazan.demişti."

Gökhan'a dönüp :"Peki .Kabul ediyorum.Yeter ki kizlara zarar vermeyin.Yarin akşam 9 'da Dark Night 'da."

Gokhan kazandigi zaferin ardindan iğrenç gülümsemesiyle :  "Iyi seçim .Yarini iple çekiyorum."

Kızlarla birlikte hızli adimlarla dışariya ciktik.Kumral kiz  gözyaşlarini tutamayip bana sarildi.

"Çok teşekkür ederim.Eğer kabul etmeseydin.Belki de bize...."daha fazla konusamayacagini anlayip:

"Şş...Tamam canim, bir sey olmadi .Sil bakiyim gözyaşlarini.

Renkli gözlü kiz" Bu olaydan sonra sende artik bizim arkadasimiz oldun.Adin ne senin ?" Dedi ve gülümsedi.

" Asya .Peki sizin?"

Kumral sacli olan "Benim adim Ayça. Ve bu koyu feminist olan arkadaşimin   ismi de Hazal ."dedi ve güldü.

Ben de gülümseyerek onlara katildim.Ayça'nın önerisi ile banka oturduk.Hazal da kahvelerimizi getirdi.Ayça:

"Ben Antalyadan geldim.Hukuk Fakültesi 1.sinifım.Erkek arkadaşim maalesef yok .Yüzmeyi çok severim.Ha bi de annem ve babam 7 yaşimdan ber ayrilar."dedi

Hazal bana dönüp" Ben Malatyaliyim.Bende hukuk fakultesi 1.sinifim.Şarki söylemeye bayilirim. Annem ve babam ben 6 yaşindayken ...ölduruldu.Sonra bende amcamlarla yaşadim. Şimdi de buradayim."anlatirken gözleri dolmuştu.Sessizliği bozmak için

" Ben de Ìzmir den geldim.Ben de hukuk 1.sinifim.Kick boks ile 2 yil boyunca ugrastim.Dans etmeyi cok seviyorum.Yani severdim.Annem ve babam... Mezuniyetimin olduğu gün araba kazasinda ...Kaybettim onlari."dedim.

Üçümüzde sulu gözlerle birbirimize bakiyorduk.Ayça aramiza oturup bize sarildi.

"Bundan sonra üçümüz hiç ayrilmayalim.Hatta birbirimizin ailesi olalim.Var misiniz??"

Siyaha Tutulan MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin