Vücudundakı benlerin sayısını bildiğin gibi tanısan beni.{ yani vücudundaki benlerin saymıyorsun. Ama orda olduğunu var olduğunu biliyorsun. Yerlerini biliyorsun. Öyle}>♡3
1215 gün. Yani 3 yıldır yalnızım. 3 yıl bundan önce de yalnızdım. Ailem yoktu. Ama en azından o vardı. Ama beni unuttu. İstemeden unutdu beni. Ama ben onu isteyerekte unutamıyorum. Babam? O öldü. Annem ise varlığıyla yokluğunun pekte bir farkı yok. Annem alkolik ve uyuşturucu bağımlısı. Ve benim varlığımın onun için bir önemi yok. Şimdiyse dışarıda 9 derece soğukta, yağmurun altında, kaldırımda oturuyorum. Yağmurun bedenimden akmasını izliyorum. Keşke yağmur yağdıkça geçmişimi,geleceğimi ve şimdimide yıkayıp götürseydi. Birden yağmurun hızı artdı ve yıldırım çıktı. Bende sadece titriyordum. En çokta ellerim ve dizlerim. Umarım soğuktandır. Yoksa diğer türlüsünü düşünmek istemiyorum.
Saat 6 ya geliyordu. Sabah saat 6 ya. 7 saattir ki burdayım. Onunla karşılaşdığımız mahallenin kaldırımında oturmuş evlerini izliyorum.
7 saat önce;
Eve girdim. Annem yine içki içiyordu. Yanına gittiğimde önünde 4 şişe vardı. 5 ci elinde içiyordu. Hırsla şişeyi elinden aldım.
-neden bitirmiyorsun. Bıktım. Daha bu güm sana 100 tl verdim. O parayla bu zehirlerimi aldın?
-kes! Ben senin annenim. Benimle düzgün konuş. Üstelik sen o parayı bana verdiğinde benim olmuş oluyor. Ve istediğimi alırım. Sana hesap verme gibi bir zorunluluğum yok! Şimdi siktir git ne bok yiyorsan ye benim asablmı bozma!
- nasıl yani? Bu mu annelik? Sen buna annelik diyorsan anneler görmemişsin.
- ne istiyorsun ya benden. O şeref yoksunu baban gibi ölmeyim'mi?
Bu dediğine çok sinirlendim. Çünkü babam beni çok severdi.
-babam hakkında doğru konuş!
Dedim sözlerin üzerine bastırarak.
-yalan'mı? O değerli baban terk etmedi'mi seni? Sende yalnızsın artık. O çocuk da baban gibi terk etdi seni!
Bu dedikleri çok ağırdı. Bu bana o kadar zor geldi ki.
- senden nefret ediyorum. Keşke babam yerine sen ölseydin. Her problem benim sorumluluğumda. Hayallerimden vazgeçtim. Buna deymezmişsin. Alkolik bir anneden ne bekliyordumsa.
Donup kalmıştı. Sarhoş olmasaydı kesin osmanlı tokadı yemiştim. Yine problemlerimi alaya vurmaya çalışıyordum içimde.
Okuyun diye yazmıyorum. Öyle boş. Zaten okunmayacak. Eminim.