Üstesinden gele bilirdik. Eğer yanımda olsaydın.
Evden çıktıktan sonra dar sokaklarda yürümeye başladım. Bazılarında çiçekler vardı saksılarda. Bazılarıysa oldukça tüyler ürperticiydi.
Kulaklığımı taktım ve otobus durağına doğru yürümeye devam etdim.
Kulağımda Gökhan Kırdarın Yerine sevemem şarkısı çalıyordu. Ve bende şarkıya eşlik ediyordum.
Senden uzakta
Hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok
İnan bir nefeslik
Ne bir avuntu
Ne de bir az ümit
Ne yaptın bana
Nedir bu sessizlikBu şarkı bana onu hatırlatıyordu. Hoş her şarkıda onu buluyordum ya.
Yerine sevemem
Yerine sevemem
Razıyım yapayalnız Tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem
Yerine sevemem
Olmuyor denedim
Yinede yerine sevemedim
Her şeyim.Otobüs gelmişti. Bindim ve camdan dışarıyı seyretmeye başladım.
Ondan başka kimseyi sevmedim. Sevemedim. Sanki beynim ister gibiydi. Ama kalbim istemiyordu. Genelde zaten mantığımla haraket ediyordum. Ama konu Gediz olunca. Bu olmuyordu. Mantığım kendini durduryordu.
Telefonumun titremesiyle düşüncelerimden arındım.-alo?
-alo. Şey Saye ben bu gün işten erken çıkıcam. Benim yerime dururmusun.
-tamam Berna. Merak etme.
-tamam çok sağol. Bu gün bana yarın sana.Telefonu kapattım. Ve otobüsden indim.
Yürümeye başladım.
Kafeden içeriye girdim. İş arkadaşlarıma kısa bir selam verdim. Kıyafetimi değiştirmek için odaya girdim. Bu gün Berna olmadığı için garsonlukta yapacaktım.
Bar yerine gitdim. Ve siparişleri hazırlamaya başladım. 13 numaralı masaya siparişini götürmeye başladım.-Buyrun.
-Teşekkürler.
Gülümseyip yanlarından ayrıldım. Ve yerime döndüm.-Saye bak şimdi sana bir video göstericem. Acunun kızıyla videosu. Heheheh.{cardi.b gülüşü}
Videoyu başlatdı.
Babam zengin
Sizi lanet fakirler
Ben Netflix
Siz kanal 7
Sürtükler
Babam zengin.Gösterdiği videoyla gülmeye başladım.şuan gülmekden ölüyordum gerçekten.
-of Mert bu videoyu nerden buldun. Böyleleri olunca banada at.
- tamam. Meme sayfasında buldum.
-tamam neyse ben siparişleri vereyim.
Masanın siparişini elime aldım ve yürümeye başladım.
-buyrun siparişiniz.
Dedim yalandan gülmeye çalışarak.-hiç getirmeseydiniz. İki saatdir burda siparişimizi bekliyoruz.
-kahvenizi 2 ci kez yeniden istediğiniz için gecikmişdir herhalde.
-aa birde bana laf sokuyor. Ben görmüyormuydum orda bir erkekle fingirdeşiyordunuz, gülüşüyordunuz.
Bam telime bastı. Senin ben ağzına sıçmazmıyım. Sanane la. Sana ne la.
-pardonda benim kiminle konuştuğum sizi ne alakadar eder. Ayrıca bu ne terbiyesiz bir üslup. Yaşlı başlı kadınsızınız.
-yaşlı sensin. Git müdürünü çağır hemen!
Boku yedin Saye.
-peki çağırayım.
Arkamdan biri sırtıma dokundu ve bu kişi müdürdü. Allah kahr etmesin ya.
-buyrun bir problem mi var.