Hayat istediğin gibi ilerlemezse ayak uydur. O zaman doğru yönde ilerlersin.
Saat 8-e 13 dakika kalmıştı. Ve ben hala kaldırımda oturmuştum. Gidip üstümü değişmeliydim. İşe gitmem gerek. Offf. İş dediyim. Summer an Winter da baristayım. Bunun maaşı az olduğu için akşam saat 9 dan sonra barda çalışıyorum. Orda da baristayım işte. Bu kadar bize yetiyor. Ev bizim. Bu yüzden kira ödemiyoruz. Bu bizim için artı bir şey.
Eve vardım. Ve mutfağa gidip sıcak bir sütlü kahve yaptım kendime. Acı filtre kahve sevmiyorum. Odama çıktım. Kapıyı açtıktan sonra odamın dağınıklığına gözüm çarptı. Oldum olası düzenli değilimdir zaten.
Balkonun kapısını açıp küçük koltuğa oturdum. Ay ve yıldızlar gitmişdi. Güneş doğuyordu. Kahvemi yudumlamaya başlafım. Ama her yudumumda boğazımda düöüm oluşuyordu.
Duşa kabine girip suyu açtım. Üstümdekileri çıkardıkdan sonra aynada kendime baktım. 3 yılda fazlasıyla çökmüştüm. Göz altlarım mordu. Vücudumda ki kesikler daha az biliniyordu artık. Saçım başım oldukça dağınıktı.
Açık kahve saçlarım vardı. Ama esmerdim. Gözlerim de açık kahveydi. Kahve rengi ruhumun rengiydi sanki.
Suyun altına girdim. Saçlarım kısa olduğu için çabuk ıslandı. Su vücudumu yıkıyordu. Sıcak su titrememi durduruyordu. Vücudumdaki kesikleride götürüyor olsaydı keşke su. Yere çömeldim ve her zaman olduöu gibu bir şey düşünmeden sadece duvara baktım.
Bir azda ylkamdıktan sonra çıktım artık.
Aynanın önünde saçımı kurutmak için fönü çıkardım. Sonra saçlarımı kurutmaya başladım. Aklıma o sahne gelene kadar. Yağmurda ıslanmıştık. Ve saçlarımızı kurtuyorduk. Gülüşmelerimizi saklıyorduk çünkü babam uyumuştu. Anılar gözümün önünden film şeridi gibi geçerken kriz geçirmemek için içimden 10 a kadar saymaya çalıştım ama olmadı. Artık sesimi duyacaklar diye yavaş gülmüyordum yavaş ağlamıyordum. Bağıra bağıra ağlamaya başladım çünkü babam gelip sarılmayacaktı.Gediz duymayacaktı. Gedizle geçirdiğim zamanlarda çok mutluydum. Ama unuttu beni.Sevinç göz yaşlarının ilk damlası soldan gelirmiş. Ama üzüntünün olan sağdan.
Bende hep sağdan geldi ilk damla galiba.Artık kıyafetlerimi giyip çıkmalıydım. Saat 9 a geliyordu nerdeyse.
Dolabın karşısına geçip kıyafet aldım. Mavi over size sweatshirt altınada mom jean aldım. Giyinmeye başladım. Giyindikden sonra aynanın karşısında göz altı kapatıcısı sürdüm ve kahve rengi bir ruj sürdüm.
Aşağıya indim. Annem koltukta yine sızmıştı. Nike air force mu giydim ve çıktım.