Don't Care.....
🍁කතාවට Vote ,Comment කරන හැමෝටම ස්තූතී💚❤️
.
.
.
.
"බට්ටා මොකද මේ මූණ එල්ලගෙන....මං බලාගෙන මේ ටිකේම...මොකක් හරි ප්රශ්නයක්ද පුතා🤔....""නෑ අම්මි ප්රශ්නයක් නෑ😌......"
"ඔයා ඔය බොරු කියන්නෙ කාටද චූටි..මොකද්ද ප්රශ්නෙ ?අම්මට කියන්න බැරිද?"
"අම්මී😭😭😭......"
"අනේ දරුවෝ ඇයි මේ අඩන්නෙ?"
"අම්මි මං මං කෙනෙක්ට ආදරේ කරනවා....ඒත් මට එයාව හොයාගන්න බෑනෙ😭😭😭....."
"අනේ දරුවො ඉතිං අඩන්න එපා අපි ඒ දරුවව හොයාගමු...."
"අනේ අම්මි....මට එයාව හොයලා දෙන්නකො....හැබැයි......"
"ඇයි පුතා හැබැයි කිව්වෙ???"
"අ....අම්මි එයා කොල්ලෙක්😭......"
"පුතා දැන් ඉතිං ඇයි ඒකට අඩන්නෙ? හැගීම් ඇතිවෙන්න ස්ත්රී පුරුෂ භේදයක් නෑ මැණික....ආදරේ කරන්නෙ කෙල්ලෙක්ටද කොල්ලෙක්ටද කියන එක ප්රශ්නයක් නෙමෙයි එයා එක්ක මුලු ජීවිත කාලෙටම ඉන්න පුලුවන්ද කියන එකයි වැදගත් වෙන්නෙ....තේරුණාද මගෙ පැටියට....."
"අම්මි මට බනින්නෙ නැද්ද ඒ කියන්නෙ😳?"
"මං බනින්නෙ මොකටද පුතා ඔයාගෙ සතුට තමා මගෙත් සතුට....අපි ඉක්මනට එයාව හොයාගමුකො...."
අම්මා ආදරෙන් ඔලුව අතගාලා එහෙම කියද්දි යීබෝට අම්මා ගැන ලොකු ආදරයක් දැණුනා....ඇත්ත අම්මා කෙනෙක් කියන්නෙ දරුවන්ගෙ සතුට වෙනුවෙන් ඕනම දෙයක් කැප කරන්න දරාගන්න පුලුවන් කෙනෙකුට....ඉතිං අම්මා කියන්නෙම මහා සාගරේ වගේ....තවත් උපමා මොකටද ඒ ආදරේට.....
යීබෝ අඩන එක නවත්තලා අම්මා එක්ක පැන්ඩා බේබි හම්බුණ දවසෙ විස්තරේ කිව්වා...ඒ මූණ දැක්කෙ නැතත් ඒ ඇස් ඉස්සරහා යීබෝ අසර්ණ වෙච්ච හැටි අම්මට කිව්වා...චෙන් නිසා නම අහගන්නවත් මූණ බලාගන්නවත් බැරි වුණ හැටිත් කිව්වා....හැමදේම කියලා ඉවර වුණාම අම්මා කිව්වෙ තව ටික දවසක් ඉවසන්න උරුම නම් අනිවාර්යයෙන්ම එයාව හම්බවෙයි කියලා....ඉතිං යීබෝත් අම්මගෙ කතාව අනුමත කරලා අම්මගෙ උකුල උඩින් ඔලුව තියාගෙන ඔලුව අතගාවගත්තා....
.
.
.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't Care(completed)
Fanficමට ඔයාගෙ රූපෙන් වැඩක් නෑ.... මං ආදරේ ඔයාගෙ ඔය ලස්සන හදවතට.... 💚❤️