Amikor hajnalban felkeltek és kimentek, hogy egy hordó vízben megmossák az arcukat, hogy egy kicsit éberek legyenek. Utána meg törölték az arcukat és visszamentek a házba. Aztán Doni érzett valamit, úgyhogy óvatosan kiment, hogy felmérje a terepet. Megnézte, hogy minden rendben van-e. Eközben Toni álmosan a Napló után kutatott. Doninak valahogy furcsa érzése támadt. Ezért finoman jelzett Toninak, hogy jöjjön ki, aki már a kezében tartotta a Naplót.
Toni: Mi az Doni? - kérdezte.
Doni: Olyan érzésem van mintha figyelnének. Neked nem? - kérdezte amíg a környéket pásztázta.
Toni: Hmm egy kicsit. - mondta aztán témát váltott.
Toni: Nem nézzük meg a Naplót? - Kérdezte.
Doni:"Most nem tudnék arra koncentrálni. - Felelte.
Doni: Folyton az az érzésem, hogy figyelnek.Toni: Jajj Doni rémeket látsz. Senki nem figyel. Na olvassuk már a Naplót! - mondta könyörögve.
Doni: Éhes vagy nem? - váltott témát sietve.
Toni: Ööö... Igen, de...
Doni: Sietve az öcsém szavába vágtam: Akkor jó máris menjünk még mielőtt túl sokan lesznek.
Toni: Háát... Jó... - Furcsálta.
Toni: Hmm... Nem tudom mi lelte Donit, de most egy kicsit fura, nagyon fura. - mondta halkan.
De nem töprengett sokat ezen a gondolaton. Felkapták az üvegeket és elindultak.
Doni: Figyelj Toni ugyanúgy csináljuk, mint a múltkor.
Toni: Oké Doni.
...
Hozzá is láttak, hogy felvegyék a pozíciót. Felvették a pozíciót, de utána Toni ki lesett a piacra az utca mögül ahol meglapultak és megállította a testvérét.
Toni: Doni állj! - mondta suttogva.
Doni már majdnem odatette a fénybe az üveg darabot amikor pont megállt a keze.
Doni: Miért? - kérdezte suttogva bár azt se tudta, hogy az öccse miért suttog, de ő is úgy kezdett beszélni.
Toni: Azért tesó mert itt vannak a rendőrök és... Itt van a fekete ruhás is. - vette még halkabra a hangját.
Doni: Hogy Mii?! Mond, hogy rosszul hallottam. - Sziszegte.
Toni: Nem, sajnos jól hallottad.
A fekete ruhás körbe nézett és megkérdezte az egyik árust.
A fekete ruhás férfi: Mit látott pontosan?
Egy árus: Ön rendőr, uram? Mert nem válaszolok vadidegennek. - mondta.
A fekete ruhás férfi: Nem vagyok rendőr, de a rendőrségen dolgozom.
A
z egyik árus: Akkor nem válaszolok magának.
Egy járókelő: Elnézést én láttam, hogy honnan jött a fény. Onnan.
ESTÁS LEYENDO
Az üvegtolvajok. /Befejezett./
FantasíaEz a könyv az első könyvem lesz. Hobbi író vagyok. A történet egy testvérpárról szól akik tolvaj életre kényszerülnek. De még sok minden kiderül számukra. Hogy kik ők, a szüleik múltja és hogy ki az akiben tényleg bízhatnak a reménytelen időkben is.