Zoi nem tudta ki verni a fejéből a képet és este még álmatlanul forgolódott az ágyában.
Zoi: Tudom hogy valahonnan ismerős az a kép, de nem tudok rájönni hogy miért vagy hogy még kik vannak rajta. - motyogta gondolkozva.
Saker is ugyan így volt ma este. Egy furcsa érzés kapta el mintha ő már látta volna ezt a képet.
-
Másnap hajnalban Saker azt súgta Zoi fülébe, hogy: jöjjön este a mólóhoz ott fogja várni, lehet hogy tud valakit aki válaszokat adhat nekik.
Utána reggel átlagosan telt a nap. Zoi felkelt és dolgozott ahogy az ura mondta neki, hogy mit csináljon. De este egész más volt.
Este a nő kiment a közeli mólóhoz és a fia tényleg ott várta.
Zoi: Na mi van? - kérdezte suttogva mikor odaért.
Saker: Gyere velem, elmegyünk Tinához. - suttogta.
Tina volt az egyetlen akiben Zoi tényleg megbízott. Mikor odaértek Tinához ébren találták.
Saker: Szóltam neki hogy jövünk.
A nő és a fiú leültek Tinával szemben a jósolós kerek asztalhoz. Mert Tina olyan jósnő volt a maffiában.
Zoi és Saker: Nos? - kérdezték egyszerre.
Tina fel sóhajtott.
Tina: Nos, az a helyzet hogy az a kép a multatok egy fontos, nagyon fontos része. Nem mondhatok sokat, de azt elmondom, hogy ez a kép összefon benneteket. Mindnyájatokat. Nem mondhatok többet. - suttogta és látszott hogy fél majd hozzá tette.
Tina: A férfi nem az akinek hiszitek.
Zoi: Mi ez az egész? Ha mást nem is legalább a nevüket mondja el. Kérem. - könyörgött halkan.
Tina: Ah. A jósnő megadónan sóhajtottam. - Rendben van. A férfi neve a képen az, hogy... Tina elhallgatott és néhány másodperc múlva ernyedten leesett a székről.
Saker és Zoi megdöbbenve ültek. Szinte lefagytak aztán a fiú gyorsan odament.
Saker: Tina, Tina. - rázta meg a nőt a vállánál, de az nem ébredt fel.
Zoi megnézte a pulzusát és megállapította, hogy halott.
Zoi: Saker, kisfiam Ő... halott. - mondta suttogva megdöbbenten, mire a fiú arc színe is fal fehérre változott.
Éppen felálltak és futva az ajtóhoz léptek amikor a férfi benyitott és dühösen végig mérte a fiát és a feleségét. Intett hogy kövessék és elindult vissza a házba.
A férfi: Bedobni őket. - mondta keményen és határozottan Sakerre és Zoira mutatva.
A Zoit és Sakert bedobták a tömlöcbe és rájukzárták az ajtót.
Zoi: Mi ez az egész? - kérdezte értetlenül.
Saker: Mi van itt apa? - kérdezte rémülten a fiú.
A férfi selytelmesen gonoszul nevetett.
A férfi: Attól tartok ez számotokra a vég édeseim. Ne haragudjatok Tina megöléséért, de különben elmondott volna nektek mindent, és azt ugyebár nem hagyhattam.
Saker és Zoi: Mi? - kérdezték értetlenül egyszerre mind a ketten.
A férfi: Már úgy sem juttok ki szóval minek törjem magam? - vont vállat a férfi majd elhagyta a cellákat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az üvegtolvajok. /Befejezett./
FantasiEz a könyv az első könyvem lesz. Hobbi író vagyok. A történet egy testvérpárról szól akik tolvaj életre kényszerülnek. De még sok minden kiderül számukra. Hogy kik ők, a szüleik múltja és hogy ki az akiben tényleg bízhatnak a reménytelen időkben is.