Kilencedik fejezet - Újra haza térés. Prológus.

6 1 0
                                    

Rikkét ez után kinevezték Rendőr főnöknek. Greg élet fogytiglang kapott, a fenyegetésért, ember rablásért és ember ölésért (gondolok itt most Tinára.)

A család ez után boldogan és gond nélkül élt amíg megnem halt. A szülők elmentek nászútra, jól éltek, a pénz sem volt gond és vettek egy szép nagy házat is.

A gyerekek Saker, Doni és Toni végre normálisan éltek. Iskolába jártak, voltak vidámparkba... stb.

Élvezték a gyerekkort, de Sakernek nemsokára egyetemre kellett mennie.

Saker: Sziasztok, nagyon fogtok hiányozni. - mondta kicsit szipogva.

Rikke: Várj kisfiam. Van egy meglepetésünk anyáddal.

Saker: Mi az?

Zoi: Nem kell elmenned. Megbeszéltük az egyetem vezetőjével, hogy itthonról tanulj és legyél órákon.

Saker: Tényleg? - kérdeztem és alig hittem el.

Doni: Bizony tesó és vettünk neked valamit erre az alkalomra és a 19. Születésnapod alkalmából. - mondta vidáman.

Saker: Mit öcskösök? - kérdeztem kíváncsian.

Toni: Egy új laptopot. - mutatta.

- Óh köszönöm mindenkinek. Nagyon hálás vagyok nektek. - mondta már kicsit elsírva magát és megölelte az anyját, apját és az kisöcséit.

Hát minden jó, ha a vége jó, szokták mondani.

Saker otthon maradt mindenki nagy örömére és még a 19. Születésnapját is megtartották.


Itt a vége.

Írta és kitalálta: Vajda Réka.

Az üvegtolvajok. /Befejezett./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora