Negyedik fejezet

502 20 0
                                    

Csütörtök

Ma végre láthatom a Miután Elbuktunk-ot. Már annyira vártam.
A suli szokásosan pocsékul eltelt, de ma ez sem érdekelt, alig vártam, hogy menjünk már a moziba.
Még a hét elején amikor már lehetett lefoglaltam elsőként a legfelső sor középső székeit, hiszen onnan a legjobb számunkra.
Végre eljött az idő.
Már a nasikat is megvettük és amikor mentünk befele, akkor láttam csak meg Mónikáékat.
-Remélem nem hozzánk közel fognak ülni - súgom oda Zsaninak.

-Ahj szard le őket, ezt vártad egész héten - mondja.

Elfoglaltuk a helyünket, Hála Isten a "lányok" előrébb ültek le, így megkönnyebbültem. Láttam szegény Máté is eljött... Egyedül. Kicsit sajnálom is, de semmiképp sem jöttem volna el vele.
A sok előzetes után végre elkezdődött a film.
Kapásból egy olyan jelenet volt már az eleje után pár perccel amitől a hideg kirázott, de most a jó értelemben.
Na jó... Talán túl sokszor is a későbbiekben.
Annyira vágynék egy ilyen kapcsolatra. Az előző barátommal sajnos pont ezért szakítottam, mert unalmas volt. Nem volt benne semmi izgalom és szenvedély. Pedig nagyon szerettük egymást de én már többre vágytam, akár csak egy kis pettingre, de ő nem akart házasságig semmi ilyesmit. Pont mint Noah a filmben. Tudom mire gondolsz...akkor miért voltam vele? Azért mert ilyenekről nem beszéltünk előtte ezért is mentem bele abba a kapcsolatba. Bár mondjuk a hétvégén történtek óta azért eléggé nagy félelem és undor is jelen van bennem a fiúk iránt, de ez csak egy film, attól még lehet rám ilyen hatással.
Vége lett sajnos.
Ebben a filmben sem csalódtam. Imádtam szó szerint, fordulatos és szenvedélyes.
Hazamentem és elkezdtem nézelődni a Hardint játszó Hero Fiennes Tiffin után. Bekövettem instán, majd megnéztem róla ilyen montázs szerkesztéseket Tiktokon, de nagy meglepetésemre ezeken a videókon kívűl olyanokat is találtam, amiken a haverjaival van és jól szórakoznak, találtam egy olyat is amelyben megköszöni hogy mennyien követik és elmondja hogy ő nem híres. Azt kell mondanom most fogott meg igazán, de most nem úgy, hiszen Hardin csak egy szerepe. Nagyon kedvesnek tűnik és szívesen lennék én is abban a társaságban. Alig várom, hogy elmenjek Au Pair-nek az érettségi után. Szinte már biztos.. Én itt nem maradok semmiképp. Utálom ezt a várost, utálom a környéket, bárhol jobb lenne mint itt.
Pörgetem tovább a TikTokot, amikor meglátok egy olyat, ahol a lány videóhívásban beszél Heroval. Több ilyet láttam már, például Paullal a Vámpírnaplókból, Finnel a Stranger Thingsből, de sosem értettem, hogy ezt mégis hogyan.
Megnéztem a kommenteket, ahol a lány leírta, hogy a Fanmio oldalra kell felmenni, ott szoknak ilyeneket tartani.
Ki is léptem gyorsan a TikTokból és megnéztem az oldalt. Amint beléptem egyből Hero fogadott legfelül, de ott van ugyanúgy Paul, Finn is még most is, és még sokan mások.
Rányomtam Herora, ahol jelezte, hogy tudok még foglalni időpontot 11 nap múlvára. Több csomag közül lehet választani, a legalapabb azt hiszem, hogy a beszélgetés mellé jár aláírt kártya, a drágábbakhoz pedig már póló is.
Én gondolkodás nélkül megvettem a legolcsóbb csomagot, úgy éreztem muszáj beszélgetnem vele, mert nagyon szimpatikus ember. Persze úgyis tudom, hogy barátok nem leszünk ettől meg semmi, de legalább lenne közös képünk is akár gépen keresztül, ami kicsit viccesen hangzik de miért ne.
Izgulok, nagyon dolgozik bennem az adrenalin, el sem tudom, hinni hogy beszélhetek vele.

-De mit kérdezzek tőle? Miről beszélgessek vele? - kavarognak a gondolatok a fejemben.
Miután kicsit lenyugodtam sikerült elaludnom.

Reggel kivételesen korábban végeztem, így úgy gondoltam meglepem Zsanit azzal, hogy már a buszmegállóba várom.

-Hát Te? - száll le a buszról széles mosollyal a száján. Szeretem boldognak látni.

-Hát én? - mosolygok rá boldogan én is, egyszerűen nála jobb barátnőm még sosem volt, és szerintem nem is lesz, mivel teljesen bezártam a kapukat magam körül.

-Na mizu? - kérdezi miközben elindulunk az iskola felé.

-Nincsen semmi különös, nem megyünk el suli után az Árkadba kajálni egyet? - vetem fel az ötletet.

-De elmehetünk, nap végére úgyis mindig farkas éhes vagyok.

-Szuper.

Kicsengettek az utolsó óráról is.
Ahogy megbeszéltük elindultunk az Árkádba.
Az emeleten van egy kajálda, az a kedvencünk, régebben mindig idejártunk.
Amikor a lifttel mentünk felfele csináltunk egy képet, ami annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem ki is rakom instára. ⬇

    _ninusss_

  Babygirl 💘 @_zsaniiii__zsaniiii_ és további 99 ember kedveli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Babygirl 💘 @_zsaniiii_
_zsaniiii_ és további 99 ember kedveli.
_zsaniiii_: love you Babe

Úgy döntöttünk megeszünk egy Gyros tálat ketten, mivel itt mindig nagy adagot adnak én meg nem vagyok valami nagy evő.

-Amúgy képzeld el, találtam egy oldalt, ahol lehet hírességekkel videóhívásozni, és amikor felléptem pont Hero, tudod aki Hardint játsza volt az első akit kiadott, hogy 11 nap múlva ami már csak 10 lehet vele beszélni. És most lehet gyerekesnek fogsz tartani de úgy döntöttem veszek rá jegyet - mesélem el neki a tegnap esti "akciómat".

- Dehogy tartalak gyerekesnek. Ez szerintem egy jó dolog. Mondjuk így hogy bele vagy zúgva... Amúgy Vin Diesellel nem lehet? - neveti el a végét mert eszünkbe jutnak a Dominic Torettos videók TikTokról.

-Nem hiszem - nevetek vele én is - De egyébként nem vagyok belé szerelmes, Hardin megfogott nagyon de az csak egy szerep, a kinézete egyébként ugyanúgy tetszik hiszen attól nem sokban különbözik. Max abba, hogy nincsenek tetkói. Amúgy megfogott, hogy milyen a barátival, és szívesen lennék én is ott. Meg amúgy nem is tartja magát híresnek ami még plusz pont. Gondoltam miért ne beszélhetnék vele, ha már van ilyen lehetőség. Jó, igaz pénzért de nem baj.

-Ahogy érzed, én támogatlak. Egyáltalán nem gyerekes. Legalább te megéled ezt is. Ilyen lehetőség úgysem adódna Mónikáéknak mert nem tudnak az oldal létezéséről, ez is csak azt fogja bizonyítani hogy mennyivel jobb vagy náluk és mennyit teszel azért, hogy elérd a céljaid.

-Szeretlek! - ölelem meg.

-Én is téged! - karol vissza a legjobb barátnőm.

Egy lépés feléd...Hero Fiennes Tiffin Where stories live. Discover now