Reggel arra ébredek, hogy Zsani már nincs mellettem, rápillantok a telefonomra, hogy nem írta-e esetleg, hogy elment valahova, de semmi értesítés nem fogad.
Lemegyek a konyhába, ahonnan erős és nagyon finom palacsinta illat áramlik.
Akkor látom, hogy Anya és Zsani sütik a palacsintát. Korábban nem igazán volt még erre példa ezért meglepődtem, de örültem neki, hogy ennyire szeretik egymást. Zsani már tényleg olyan, mintha a testvérem lenne, és Anya is már többször nevezte fogadott lányának.-Jó reggelt utazó! - szól oda hozzám Anya, mire én csak elmosolyodok és belépek hozzájuk a konyhába.
-Hmm, nagyon jó illat van, meg is éheztem - mondom nekik, miközben beledugom az ujjam a lekevert palacsinta tésztába.
-Hess innen, ne edd a nyers tésztát! - csap a kezemre Anya, természetesen viccből.
-Megijedtem, hogy elmentél Zsani. - mondom neki, miközben ő éppen a palacsintát dobja fel.
-Jaj dehogy, csak ma korán felkeltem, aztán mondom miért ne jönnék le. Ne aggódj, amíg el nem mész, itt leszek minden nap. Vagyis várj... Lehet, hogy ma elugrok kicsit találkozni Dominikkal ha nem probléma.
-Dehogyis, nem vagyunk mi összenőve. - mosolyodok el, hiszen örülök, hogy a legjobb barátnőm megtalálta azt az embert akivel boldognak érzi magát.
-Menj csak nyugodtan, nekünk még úgyis el kell mennünk vásárolni a nagy napra. - szól közbe Anya is.
-Igazából nem kell elmennünk, hiszen ruhákat vettünk tegnap, más meg nem igazán kell, úgysem vihetek fel olyan sok táskát a repülőre. Ami meg kellene, azok úgyis vannak ott is, nem kell mindent megvennem, főleg, hogyha nem is motelbe megyek.
-Hmm, jó akkor csak segítek pakolni - jelenti ki Anya.
Egyszerűen nem tudom elmondani mekkora boldogság érzetem van még most is. Annyira hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen embereket tartott mellettem, akiknek az a fontos, hogy boldog legyek és nem az, hogy megalázzanak és tönkretegyenek.
Pár óra múlva már meg is ebédeltünk, amikor Zsani elköszön és azt mondja majd jön.
-Na gyere mi meg pakoljunk - húz magával Anya a szobámba.
-Jó, hosszú nadrág van.
-Pulcsi van.
-Kabát van.
Sorolja Anya de én közbevágok.
-Oké Anya, igen ezek is kellenek de hadd tegyek be néhány toppot meg rövidújjut is, hiszen a házban nem lesz hideg - lököm arrébb a fenekemmel.
A pakolás nevetésekkel és iszonyú nagy jó kedvvel telt el, még akkor is ha a szüleimnek szomorú pillanat lesz elengedni engem.
-Várj, vettem neked valamit - mutat fel a mutatóújjával Anya, majd kimegy a szobából. Nem telik el pár perc és vissza is jön.
-Ezt tedd el - tart felém egy doboz óvszert.
-ANYAAAAA! - kiáltok fel és a kezeimbe temetem arcom. - Ő csak egy barát barát. Nem fog kelleni, de köszönöm. - rakom bele a táskámba nevetve és arra gondolok milyen ciki lesz majd, mikor átvilágítják a poggyászomat.Közben Heroval beszélgetek, de nagyon nehéz tartanom a szám.
hero_ft: Jajj, azt a filmet én is láttam, nagyon szar.😂
_ninusss_: Nem iiis, nekünk tetszett, jót nevettünk rajta.😂Kiváncsi lennék neked milyen a jó film akkor.🤣
hero_ft: Na majd ha egyszer találkozunk mutatok én neked olyan jó filmet😏
_ninusss_: Jaj ne, ne kezdd...vagy most azt kéne írnom,hogy abból nem filmezés lenne?🤣
hero_ft:Hááát...😏 Na jó nem, tudod, hogy Te a barátom vagy. Valljuk be kicsit fura lenne Evannek ilyeneket mondanom. Rajtad kiélhetem az ilyen vágyaim😂
_ninusss_: Haha🙄💕
Zsani belép az ajtón, megbeszéljük, hogy milyen volt a randija, a nap további részében pedig szokásosan filmezgetünk.
Október 28.
_ninusss_: Na hali, mi a terv?
evanmock: Csáó, kimegyek érted a repülőtérre, míg Hero a haverokkal lesz a lakásomban, az lesz neki mondva, hogy elmegyek venni piát, ami amúgy a kocsiban van. Meg, hogy a menedzseremmel kell átbeszélnem valamit.
Innen körülbelül fél óra az út a reptérre.
Szóval körülbelül másfél órát leszek távol tőle, az még reális is._ninusss_: Rendben, akkor azt tudod mikor ér be a gépem ugye?
evanmock: Igen, mindenképp ott leszek amire beér.
_ninusss_: Nagyszerű. Köszönöm szépen mégegyszer neked is.
evanmock: Ugyan, nincs mit.❤
El sem hiszem, már csak pár óra van hátra az indulásig, a szívem úgy dobog ahogy még sohasem, a levegőt szaporábban veszem.
Sosem utaztam még repülővel, így a repülőtéri eseményektől is félek.
Ha úgy vesszük egy részem hazautazik, hiszen Apa és Papa ott nevelkedett. Milyen érdekes lenne, ha mi tovább vinnénk ezt az ágat Heroval.
Úristen hol jár az agyam... Nekem ő csak egy barát. Nem szabad ilyenekre gondolnom.-Minden megvan? - nyit be a szobába Anya akin látszik, hogy ma már nem olyan jó kedvű mint a múltkor amikor pakoltunk be.
-Igen, mindjárt viszem is le őket, csak még Zsanival megbeszélek valamit itt fent.
Anya becsukja az ajtót, majd a táskámhoz nyúlok.
-Ezt el is felejtettem mutatni, Anya vette - veszem ki a doboz óvszert a táskámból.
-Miiiiii - Zsani hangosan akar felkiáltani de befogom a száját, és csak nevetünk.
Lepakolunk a nappaliba, ahonnan Apa Zsani kocsijába pakol. Anya, Apa, Lora, és Noel külön autóval mennek, én pedig Zsanival megyek.
Még indulás előtt jól megpuszilgatom Zoét, bár ő úgysem érti mi történik.
Megérkezünk a repülőtérre, ahol Zsani és Anya szeme is könnybe lábad, de ahogy rájuk nézek még az enyém is.-Nagyon vigyázz magadra hercegnőm! - ölel át Apa jó szorosan.
-Mindenképp.
Végigölelek mindenkit, főleg a két picit és felveszem a bőröndömet.
Már éppen indulni akarok, hogy elvégezzem a teendőket, amikor hirtelen Anya odakiált.-És mikor is jössz?
-Nem tudom Anya, szerintem két hét maximum.
Szeretlek titeket és köszönöm szépen Zsani, te vagy a legjobb. - szólok vissza és könnyes szemekkel integetek nekik.
Éppen a váróban ülök, mikor Evannek írok, hogy negyed óra és indul a gép.
Pont abban a pillanatban, ahogy elküldtem az üzenetet Hero rám írt.hero_ft: Mizujs szépségem?💕
Hozzászoktam már ezekhez a becézésekhez és szivecskékhez, szóval nem lepődök meg, néha én is így irok neki.
_ninusss_: Kicsit rosszul érzem magam, szerintem mindjárt el is alszok.Veled mizujs?
hero_ft: Én most készülődök mert Evan áthívott Fifázni, meg lehet majd iszunk is mert Danielnek holnap lesz a névnapja.
_ninusss_: Na akkor nem fogsz unatkozni.🥰
hero_ft: Hát nem valószínű, de mindenképp írok majd közben💕
Erre már nem válaszolok, hadd higyje azt hogy alszom.
Elindulok és felszállok a gépre...
BINABASA MO ANG
Egy lépés feléd...Hero Fiennes Tiffin
FanfictionNina egy átlagos 18 éves magyar lány, akit nagyon sokan bántanak az iskolában. Egyetlen egy igaz barátnője van, aki mindig mindenben mellette van, de szeretne új embereket is megismerni. Az angol és népszerű Hero Fiennes Tiffin és baráti társasága e...