Kilencedik fejezet

376 14 0
                                    

Hero szemszöge:

Örülök, hogy Nina szerencsésnek érzi magát és tényleg minden erőmmel azon leszek, hogy ne csalódjon bennem.

De örömömet egy telefonhívás szakítja meg.
-Halló?

-Csáó tesó, mizu? - szól bele Evan a telefonba.

-Evan? Másik számod van? -kérdezem tőle meglepetten.

-Aha, most szülinapomra megleptem magam egy új telóval és számot is cseréltem. Csak azt akartam kérdezni, hogy akkor jössz-e?

-Naná, mikor?

-Felőlem átugorhatsz már most is, aztán elég az is, ha csak este megyünk le a bárba, itt lesz Diego és Daniel is.

-Oksi akkor nem sokára. - köszönök el tőle és lerakom a telefont.

Kiszállok az ágyból és bemegyek a fürdőbe, lezuhanyozni, fogat mosni, azután pedig kiválasztom, hogy mit vegyek fel.

Kiveszek a hűtőböl egy-két üveg piát ajándékba, de nem muszáj meginnunk ezeket is ma.
A telefonomat és a fontosabb dolgaimat belerakom egy övtáskába és már indulok is Evanhez.

-Kopp-kopp - kopogok az ajtón, de egyből ki is nyitom, hiszen nekem ez a lakás már olyan mint a második otthonom. Evan egyedül él, így akkor vannak itt a haverok amikor akarnak, senki nem szól azért mit csinálunk. Mondjuk felnőtt emberek vagyunk, de akkor is.
Van egy saját lakásom nekem is, de most az utóbbi napokat a szüleimnél töltöttem, mivel itthon volt a húgom.

-Na mizu haver? - kérdezi Diego, aki öklöt nyújt felém.

-Semmi, ezer éve nem láttalak - nyújtom vissza a kezem egy ökölpacsira.

-Boldog szülinapot Bro - nyújtom Evannek a két üveg whiskeyt.

-Kösz.Gyertek játszunk egy-két meccs Fifát. Utána összekapom magam majd, és elindulhatunk a bárba.

Így is tettünk, Fifáztunk, amiben csak egy meccset nyertem Daniel ellen. Sosem voltam benne profi.

-Na mehetünk? - kérdezi Evan.

-Pillanat, átveszem én is a felsőmet egy fehér ingre - szólalok meg.

-Eddig is megtehetted volna, vagy el vagy varázsolva? - nevet fel Diego.

-Haha, ők nem is tudják amúgy, mi? - löki meg a vállamat Evan.

-Mit nem tudunk? - kapja fel a fejét Daniel is.

-Heronak van egy rajongója, aki kicsit tetszik neki, én segítettem neki megtalálni instagramon  - dicsekedi el Evan.

-Evan, mondtam már, hogy nem vagyok híres, ne hívd rajongónak, főleg őt... - vágom be kicsit a durcát.

-Jólvan szívtipró, na induljunk - mondja Evan miközben megveregeti a vállam.

Mikor leérünk a bárba, kikérjük magunknak a tequilákat, közben pedig rápillantok az instámra. Látom, hogy Nina kirakott valamit, ezért egyből meg is nyitom. A barátnőivel van, ha jól emlékszem azt mondta, hogy ők pedig a legjobb barátnőjének Zsaninak a sikeres forgalmi vizsgáját ünneplik.
Rányomok Zsani nevére, és úgy gondolom bekövetem, hátha még szükségem lesz rá, ha esetleg Ninával valami baj történne.

-Juj, csajos este - pillant rá a telefonomra Diego, aki természetesen egyből elkezd szekálni.

-Húha, keményen tolja a kiscsaj. - nézi meg Evan is az ő instájáról.

-Egészségükre uraim - hozza ki a felszolgáló az italainkat.

-Na várj, tesó, hadd rakjak ki én is egy képet, csak, hogy húzzuk a csajszi agyát.

Bele sem egyezek , olyan hirtelen történik az egész, de Evan már ki is rakta a képet.

-Na és? Mi a terved a lánnyal? - kérdezi Diego.

-Mi lenne? Szeretnék egy olyan barátja lenni akiben teljes mértékben megbízhat - válaszolom kissé feszülten.

-Nem akarod meghúzni? Ezer éve nem voltál csajjal. - feszegeti a határaimat Diego.

-Nem, kurvára nem akarom. Nem is akarok barátnőt, mit nem lehet ezen megérteni? Valami miatt igen is érdekel ez a lány, de nem úgy, ahogyan ezt ti gondoljátok. - húzom le az italom.

-Jó, bocsánat haver, ne balhézzunk. Szívesen megismerném, és ezt most tényleg őszintén és jóból mondom. - esedezik bocsánatért Diego

-Jó, semmi baj... Csak kérlek, ne hasonlítsátok őt ribancokhoz - válaszolok kicsit kedvetlenül.

-Egyébként miért nem hívtad el? - szól közbe Daniel is.

-Azért mert ő Magyarországon él.

-Oh... így már érthető. - húzodik vissza Daniel.

-Haha, pont most írt. - mutatja fel a telefonját Evan.

-Micsoda? Mit? - élénkedek fel.

-Boldog szülinapot kíván és azt írta érezzük jól magunkat.

-Na már ennyiből is látszik, hogy rendes csaj, igazad volt Hero. - veregeti meg a vállam Diego.
-Hozhatok még valamit uraim? - tér vissza hozzánk a felszolgáló hölgy.

-Valami ütősebbet, magára bízom- mondja Evan.

Kicsit iszogatunk, de aztán nem érzem jól magam már, alig aludtam a múlt éjjel, így arra a véleményre jutok, hogy elköszönök tőlük és hazamegyek.
Ígyis már hajnali 3 megint.
Hívok is egy taxit, ami hazavisz.
Beérek a szobámba, előveszem a telefonomat, és akkor látom, hogy Ninától üzenetem érkezett.
Basszameg... Elfelejtettem neki visszaírni még délután.

_ninusss_: Hogy érti ezt Evan, hogy többször téma voltam? És miért követted be Zsanit?🤔

Micsoda? Evan ezt írta neki?

hero_ft: Szia, ne haragudj, hogy nem írtam eddig, sűrű volt a napom. Nem tudom Evan miért írt ilyet, egyszer kerültél szóba, akkor is csak azért mert a többi haveromnak Evan elmondta, hogy van egy lány akivel beszélgetek.
Zsanit pedig azért követtem be, hogy ha valami bármikor is történne, rajta keresselek először.

Természetesen azt nem mondhatom el miket beszéltek a fiúk a bárban, ígyis eléggé undorodik ilyen téren a hím nemű egyedektől. Rá akarok nyomni a küldés gombra, de hirtelen a kijelzőn megjelenik Nina neve.

-Szia. - szólók bele teljes nyugodtsággal.

-Szia szépfiúúú-nyújtja el a köszönését.

-Te részeg vagy? - kérdezem tőle, bár sejtem a válaszát.

-Dehogy is! Alig ittam. - mentegetőzik.

-Rendben. És miért hívtál fel ilyen későn Nina?

-Hát ööö... Nem is tudom, én csak... Ööö... - beszél akadozva ám egy fél percig néma csend van.

-Hahó. Nina! Itt vagy?Nina! - szólongatom a telefonba.

-Ühüm - válaszol kissé kómás hangon.

-Szerintem tegyük le, aludjál csak, aztán holnap beszélünk, jó? - vetem fel az ötletet neki.

-Ühüm - mondja, és ismét síri csend következik míg meg nem hallom a szuszogását.

Fájó szívvel de rányomom a telefont.

Elküldöm neki az üzenetet, hogy mást nem holnap majd elolvassa.
Kicsit még nézelődök az instán és akkor látom meg a képet Nináról amit még Zsani tett ki storyba.

Hogy lehet ennyire szép? És milyen vékony. Valószínű tényleg evés zavara van, de remélem ha velem beszél az tényleg meghozza az étvágyát, úgy ahogy mondta.
Le is screenshotolom, mert nagyon tetszik ez a kép.
Lezárom a telefonom és megpróbálok aludni, ami sikerül is.

Egy lépés feléd...Hero Fiennes Tiffin Where stories live. Discover now