Megjöttüüünk! - halljuk Kitti kiáltását a bejárati ajtó mögül.
Felállok a kanapéról és az ajtóhoz lépek, hogy kinyithassam.
-Sziasztok. Gyertek beljebb! - ölelem át őket udvariasan.
-Gratulálunk Zsani a teljesítményedért! - vesz elő Vivi egy hatalmas bonbont a táskájából, nem is értem, hogy fért bele.
-Jaj, köszönöm szépen - mondja Zsani aki hálásan átöleli őket.
-Na csajszik mehet a zene és az iszike? - kérdezem egyik kezemben egy üveg bort tartva.
-Nanááá! - egyeznek bele egyhangúan a lányok.
Kiöntöttem mindenkinek a poharába a borokat, amiket szokás szerint lefotóztunk és kiraktuk instastoryba:Elbeszélgettünk, már lecsúszott két-három pohár is, amikor gondoltam ránézek a telómra, kik látták a storym, esetleg Hero írt-e, de amint fellépek instára látom, hogy Evan kirakott valamit storyba. Túlságosan furdal a kíváncsiság mi lehet az, ezért rögtön rá is nyomok.
-Istenem de aranyos...
Úgy gondoltam válaszolok Evan történetére, hiszen mégis csak ő segített megkeresni engem.
_ninusss_: Boldog Születésnapot Evan, remélem jól érzitek magatokat, köszönöm, hogy segítettél megtalálni Heronak. 🥰
Amikor elküldtem abban a pillanatban Kitti pont ránéz a telefonomra, mikor meglátja ezt a képet.
-Ez a csávó a Miutánból?
-Aha, egy haverja rakta ki instastoryba. - mutatom meg neki jobban, de nem nagyon érdekli.
Gyorsan ránézek arra ami miatt alapból felléptem instára, látom, hogy Hero látta a történetemet de eddig még nem írt magától.
Nem is baj, hadd érezze jól magát ő is.
Elrakom a telefont, és folytatom a csajokkal a beszélgetést.
Amikor elfogy a második üveg bor is, már elég jó hangulatban vagyunk, és kitaláljuk, hogy megbontjuk a vodkát is.-Tisztán vagy naranccsal? - teszem fel a kérdést a lányoknak.
-Narancs! - mondják ki egyszerre mind a hárman.
ESTÁS LEYENDO
Egy lépés feléd...Hero Fiennes Tiffin
FanficNina egy átlagos 18 éves magyar lány, akit nagyon sokan bántanak az iskolában. Egyetlen egy igaz barátnője van, aki mindig mindenben mellette van, de szeretne új embereket is megismerni. Az angol és népszerű Hero Fiennes Tiffin és baráti társasága e...