Když jsme dojedli, tak jsem misku dala do myčky. Luke si mě k sobě přitáhl a jeho ruka sjela na můj zadek.
„Tak kdy poletíme do Sydney?" zeptal se mě Luke.
„Pokud sis nevšiml, tak ani nemám sbaleno," odpověděla jsem mu.
„Tak jdeme balit," zavelel. Vzal mě za ruku a táhl mě do pokoje. Sedla jsem si na postel a pozorovala ho, jak dává všechny moje věci až na oblečení do krabic. Můj pokoj už zdobily plakáty a poličky, na kterých před chvílí stály fotky a různé malé doplňky. Svalil se na postel a hlavu si položil do mého klína. Hladila jsem ho po vlasech a usmívala se jak debil. Najednou si sedl a zase lehl, ale na polštář.
„Chceš spát?“ zasmála jsem se.
„Jó,“ zívl si.
„Přikrýt nechceš?“ zeptala jsem se. Nic neodpověděl, protože už spokojeně oddychoval. Dekou, která byla pod ním, jsem ho přikryla a sama si lehla vedle něj.
Probudily mě polibky na krku.
„Broučku, nech mě spinkat,“ zabručela jsem.
„Přišla za tebou Tify,“ řekl.
„Kolik je hodin?“ zeptala jsem se.
„Půl 11,“ odpověděl. Rychle jsem se posadila, až se mi zatočila hlava. Podívala jsem se na Luka, který už vedle mě seděl a hrál si s piercingem. Mrkla jsem na něj a zvedla se z postele. Šla jsem se obléct a pak dolů. Tify seděla na gauči a vedle ní Mikey.
„Ahoj zlato,“ pozdravila mě Tify a objala mě.
„Ahoj sluníčko,“ zasmála jsem se.
„Začínám žárlit,“ zamumlal Mikey.
„Ale prosím tě,“ uchechtla se Tify. Sedla jsem si k nim na gauč a s Tify jsme si začali povídat.
„Rose, víš, nad čím jsme přemýšlela?“ zeptala se mě.
„Ne,“ zakroutila jsem hlavou.
„O stěhování se do Sydney s Mikeym,“ oznámila mi.
„Tak to jste dvě. S Rosie už balíme, viď miláčku?“ přišel Luke a opřel se o opěradlo gauče.
„Jo, už mi zbývají sundat plakáty a hadry a můžeme letět,“ zaradovala jsem se.
„Ani nevíš, jak se těším, až vypadnu z Brightonu,“ řekla.
„To já taky,“ přitakala jsem.
O dva týdny později
Už jsme v Sydney. Já a Luke hledáme nějaký krásný, útulný baráček u moře. Taťka a ta jeho ženská jsou rádi, že jsem zdrhla. Mamka a Ben jsou moc rádi, že jsem doma. Mikey a Tify jsou v Michaelově bytě. Calum a Ash jsou šíleně happy, že jsem v Sydney.
Byl večer, už jsme byli po večeři a koukáme na různý stránky s domy u moře na Lukově tabletu. Začala jsem usínat na Lukově rameni.
„Koukej,“ řekl. Otevřela jsem oči a asi oslepla. Světlo z tabletu mě oslnilo. Po chvilce jsem uviděla krásný dům. Teda vilu (média, takže si to popište sami :‘D). Přečetla jsem si popisek, který u toho domu byl: Dům disponuje trojicí dvoulůžkových ložnic, trojicí koupelen, velkým obývacím pokojem, třemi šatnami, zastřešenou terasou na meditaci a masáže, čtrnáctimetrovým bazénem nebo venkovní kuchyní s kompletním vybavením.