14.

784 37 2
                                    

Další díl je na světě. V médiích nová postava Elen.

Probudil mě Luke, který mě jemně kousal do ucha.

„Musíš mě budit?" zavrčela jsem. Přestal mě kousat a slez ze mě. Podívala jsem se na mobil, který ukazoval 2:30 v noci.

„Ježiši to je hodin!" zamumlala jsem. Otočila jsem se na bok abych se mohla dívat na Luka. Pohrával si s piercingem a já ho musela políbit. Přimáčkl si mě k sobě a jeho ruce mě držely za zadek. Mačkal ho a já mu potichu vzdychala do polibků. Přesunul se na krk, kde mi zanechal nejeden cucflek. Nemělo by cenu mu něco říkat, protože by neposlechl. Sundal mi tričko a začal si hryzat do spodního rtu. Pomalu jsem mu začala rozepínat knoflíčky jeho černo-červené košole. Sedla si na něj obkročmo a sundala mu košili. Začala jsem ho líbat na krku, hrudi, břiše a zastavila jsem se u jeho kalhot. Rozepnula jsem mu je a i s Lukovou pomocí je odhodila na zem. On jenom v boxerkách a já v podprsence s kalhoty.

Dostal mě pod sebe a strhl ze mě kalhoty. Stáhla jsem ho na sebe a začala ho líbat na krku. Potichu mi vzdychal do ucha a já ho jemně kousala ho do něj. Rozepnula jsem si podprsenku a hodila ji na zem. Začal mě líbat na podbříšku a zuby mi stáhl kalhotky a sám si sundal boxerky a vnikl do mě. Přirážel prvně pomalu a pak našel svoje rychlý tempo.

„Kurva, Hemmingsi!" vykřikla jsem, když jsem dosáhla vrcholu.

„Fletcherová," přirazil ještě dvakrát možná třikrát a udělal se. Svalil se vedle mě a dýchal. Přikryla jsem nás dekou a namáčkla se k němu.

„Šli jsme na to docela rychle," řekl Luke.

„To teda jo," zasmála jsem se. Začalo mi nahlas kručet v břiše.

„Snad nemáš hlad?" zasmál se Luke.

„Slyšels? Mám hlad!" sedla jsem si a hledala kalhotky.

„Nehledáš tohle?" poklepal mi Luke na rameno. Otočila jsem se k němu a uviděla moje spodky.

„Jo, to hledám," usmála jsem se na něj a natáhla se pro ně. Cukl rukou a já spadla na něj.

„Pusu," sklonil se ke mně a našpulil rty. Letmo jsem ho políbila a vythrla mu spodky. Oblékla jsem si spodky a ze země si vzala Lukovu košili. Zapnula jsem knoflíčky a podívala jsem se na Luka, který hledal boxerky. Měla jsem je u nohy, tak jsem mu je kopla. Usmál se a oblékl si je.

„Tobě ta košile sluší víc než mě," prohlédl si mě.

„To těžko," mrkla jsem na něj.

„Ale fakt ti sluší, zlatíčko,," políbil mě do vlasů.

„Pojď mám hlad, miláčku," pohladila jsem ho po tváři, kde měl trošku strniště. Sešli jsme dolů, kde jsem rozsvítila světlo v kuchyni. Otevřela jsem ledničku a vyndala mlíko. Luke se opřel zády o linku a pozoroval každý můj pohyb. Otevřela jsem skříňku, kde jsem měla oreo sušenky. Byly úplně v nejvyšší poličce.

„Lukey, můžeš mi pomoc?" zamrkala jsem.

„Ano, s čím?" usmál se. Zatáhla jsem ho za ruku a otočila ho k lince čelem. Skočila jsem mu na záda a natáhla se pro sušenky. Položila jsem je na linku a seskočila z Luka.

„Děkuji," políbila jsem ho mezi lopatky. Trošku odstoupil a já vzala ještě dvě skleničky.

„Jdeme," zavelela jsem a vzala věci. Luke se zasmál a šel ke schodům. Zhasla jsem a šla hned za ním. Vyšli jsme schody a zmizeli v pokoji. Luke se přikryl a já si prvně sedla. Nalila jsem nám mlíko a otevřela sušenky. Podala jsem Lukovi skleničku a ihned si vzal sušenku.

Když jsme dojedli a vypili všechno mlíko, tak jsme šli zase spát. Luke mě pevně držel a jeho nos byl vražený v mých vlasech. Usnuli jsme a sladce spali až do rána.

Vzbudila jsem se první. Opatrně jsem se dostala ze sevření a šla do koupelny. Střetla jsem se s nějakou ženskou ve spodním prádle, která opouštěla naší koupelnu.

„Kdo jste?" vypískla jsem.

„To bych se mohla zeptat taky," zamračila se na mě.

„Dovolte, ale já tu bydlím. Co tu děláte vy?" zavrčela jsem na ni.

„Zlato, co se děje?" vyšel z pokoje rozespalý Luke. Jeho vlasy trčely do všech stran a byl strašně roztomilý.

„Promiň, jestli jsem tě vzbudila, ale je tu nějaká ženská a nechce mi říct, co tu dělá," otočila jsem se k němu a dala mu pusu na nos.

„Já jsem Elen," řekla.

„No a co tu děláte?" zeptala jsem se už klidnějším tónem.

„Já jsem Zackova přítelkyně," odpověděla mi. Překvapeně jsem se podívala na Luka. Pokrčil rameny.

„Omlouvám se. Já jsem Rose, Zackova dcera," natáhla jsem k ní ruku.

„To je v pohodě. Elen," potřásli jsme si rucemi a Elen zmizela v taťkově ložnici. Otočila jsem se k Lukovi.

„Ještě jednou promiň," objala jsem ho.

„Neomlouvej se mi, stejně jsem nespal," hladil mě po zádech.

„Jak to?" podívala jsem se na něj.

„Jsi mě opustila," políbil mě na čelo.

„Měl by ses oblíct, aby mi tě ta Elen neokukovala," zasmála jsem se.

„Tak mi dej košili," začal mi ji rozepínat.

„Počkej až se vysprchuji," usmála jsem se a zmizela v koupelně. Byl hned za mnou.

„Já se jdu taky osprchovat," oznámil mi a sundal si boxerky. Vlezl do sprchy a pustil vodu. Pousmála jsem se, sundala jsem si kalhotky s košilí a vlezla za ním. Namydlili jsme se a spláchli mýdlo. Vylezla jsem první a vzala jsem z menší skříňky dvě osušky. Podala jsem jednu Lukovi a do druhé jsem se zabalila. Vyčistili jsme si zuby, Luke si vzal košili, kalhotky jsem dala do koše na špinavé prádlo a šla do pokoje. Ve skříní jsem vyhrabala čisté spodní prádlo, černé skinny jeans s dírou na levém koleni a černé tričko Nirvana. Oblékla jsem se, učesala a nalíčila. Vlasy jsem si rozčesala a nechala je rozpuštěné. Vzala jsem si ještě šedou mikinu a obula si šedé conversky. Mobil jsem strčila do kapsy a podívala se na Luka. Válel se na posteli jak mrtvola.

„Jdeš?" zeptala jsem se. Vzala jsem skleničky, flašku od mlíka a zbytek oreo sušenek a šla ke dveřím.

„Kam?" zvedl hlavu.

„Dolů, pak do hotelu a projít se," řekla jsem. Zvedl se a přicupital ke mně. Opustili jsme pokoj a šli dolů.

„Dobré ráno," pozdravili jsme jednohlasně. Vyhodila jsem odpadky a skleničky dala do myčky.

„Rose, tohle je Elen," taťka mi představil Elen, kterou už jsem stačila potkat.

„My už se známe," pousmála jsem se.

„Asi jste se potkali na chodbě," podrbal se na zátylku.

„Taky si mi to mohl říct dřív," prošla jsem kolem něj.

„Já vím promiň. Ty zase máš Lucase a taky si mi neřekla, že jste se usmířili," oznámil mi.

„Neříkej mu Lucas, nemá to rád," okřikla jsem ho.

„Nekřič na mě, mladá dámo," zvýšil na mě hlas.

„Nevím, kdy se vrátím, sbohem," vzala jsem Luka za ruku a táhla ho pryč. Vzala jsem si klíče a vyšla z domu. Práskla jsem za sebou dveřma.

Summer holiday (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat