12.

772 43 3
                                    

Rozhodla jsem se vám dát nový díl hnedka po ránu. Snad se bude líbit. I HOPE YOU LIKE IT

Další den ráno

Probudila jsem se sama v posteli. Z koupelny byla slyšet voda, takže se koupal. Rychle jsem přeběhla do koupelny a vlezla k němu. Objala jsem ho ze zadu a políbila jsem ho mezi lopatky. Na jeho. zádech byly pořád vidět červené čáry, který udělaly moje nehty.Trochu sebou cukl. Vypnul sprchu a otočil se ke mně. Prohlédl si mě od hlavy až k patě. Kousal se do rtu a sklonil se. Štípl mě do zadku a já se zasmála. Moje ruce vjely do jeho mokrých vlasů. Vášnivě mě políbil. Přimáčkl mě na zeď sprchového koutu a začal mě líbat všude. Zasténala jsem a on mě tam dole začal dráždit prsty. Moje ruka chytla jeho kamaráda a začala jsem rukou pohybovat nahoru a dolů. Zavdychal mi do ucha.

„Tak a to by mohlo sta-," nedořekla jsem a Calum už do mě vnikl. Přirážel rychle a já vzdychala nahlas.

Potom všem jsme se ještě vysprchovali a šli se oblíct.

„Promiň mi za ty poškrábaný záda," přešla jsem do šatny. 

„Neomlouvej se. Jde aspoň vidět, jak jsem dobrej," políbil mě na čelo.

„Jo to seš," usmála jsem se. Vydala jsem si své gepardí spodní prádlo, černé skinny jeans s dírou na pravém koleni, bílé tílko All Time Low a černou mikinu. Zatímco Cal si vzal své černé skinny jeans a šedou košili.

„Nevím jak ty, ale já mám šílený hlad," oznámila jsem.

„Jo, já docela taky," usmál se. Odešli jsme dolů, kde měl být taťka, ale nebyl tam. Našla jsem vzkaz: Šel jsem do práce

„Tak si musíme udělat jídlo," řekla jsem.

Přešel k ledničce a otevřel ji. Musela jsem se zasmát, protože jeho pohled byl nepopsatelný. Opřela jsem se lokty o linku.

„Vykoumal si něco?" zeptala jsem se.

„Ne," zavřel ledničku.

„Já něco najdu," řekla jsem. Odstoupil od ledničky a teď jsem ji otevřela já. Našla jsem burákový máslo, tak na jeden toast. Nutella, jediná věc, které bylo víc. Vzala jsem ji a položila před Caluma.

„Ale vždyť tam nebyla," zamračil se.

„Nemrač se, budeš mít vrásky. Usměj se," pohladila jsem ho po zádech. Vzal mě kolem pasu a já se k němu přitiskla. Usmál se a políbil mě do vlasů. Připravili jsme si snídani a snědli ji.

„Tak co budeme dělat teď?" zeptal se.

„Já ti nevím," pokrčila jsem rameny.

„Dáme FIFU?" rozzářily se mu oči.

„Fajn," uklidila jsem nádobí do myčky. Calum už seděl v obyváku, přisedla jsem si k němu.

„Ještě si určíme, co bude chtít vítěz," oznámil. Chvilku jsem přemýšlela.

„Dobře, když vyhraju já, tak půjdeme na večeři a do kina," řekla jsem.

„A když vyhraju já, tak půjdem na véču a pak si uděláme krásnou noc," usmál se.

„Platí, ale hlavně mě nezabij," políbila jsem ho na tvář.

„Neboj, duši z tebe nevyšukám," zasmál se.

„Děkuji," prohrábla jsem mu vlasy. Začali jsme hrát. Dneska mi to nějak nešlo.

„Broučku můj prohrála si," zaradoval se. Ohrnula jsem spodní ret a založím si ruce na prsou. Calum si mě k sobě přisune a posadí mě na jeho klín. Snažila jsem se tvářit uraženě.

„Broučku, je to jenom hra," pošimral mě. Usmála jsem se a ruce si položila na jeho krk. Čela jsme si opřely o sebe a koukali jsme se do očí. Už jsem se v jeho očích ztrácela, ale s naším štěstím někdo zazvonil. Protočila jsem očima a Calum se začal neuvěřitelně řehtat.

„Dojdu tam," neochotně jsem se zvedla a šla otevřít.

„Neopouštěj mě," slyšela jsem Caluma. Zasmála jsem se a otevřela.

„CC!" vykřikla jsem a padla návštěvě kolem krku.

„Rosie, byla u mě Tify a říkala, že si doma. Tak jsem se rozhodl za tebou přijít," usmál se. Mimochodem CC ke. můj spolužák z vyššího ročníku.

„Pojď dál, sedmi si do obýváku a já ti donesu pivo," řekla jsem. Prošel kolem mě a já šla pro pivo, radši jsem vzala i Calovi a já si vzala džus. Vrátila jsem se do obýváku. Calum seděl na gauči a CC naproti němu na křesle.

„Já zapomněla vás představit," podala jsem jim piva.

„CC, tohle je Calum můj nový přítel," představila jsem je. Podali si ruce. Já si sedla a napila jsem se džusu.

CC se zdržel do odpoledne. Docela se ti dva spřátelili. Když odešel Calum objednal čínu. Sedla jsem si na něj obkročmo a prohrábla mu vlasy. Hlavu jsem si položila na jeho krk a věnovala mu několik polibků. Čína dorazila a tentokrát tam šel Calum. Přisedl si a podal mi jednu krabičku a hůlky. Otevřela jsem ji a pustila jsem se do toho. Calum to jedl po svým. Jedna hůlka mu stačí. Poklepala mu na rameno a podíval se na mě.

„Ty neumíš jist s hůlkami?" zvedla jsem obočí.

„Umím, ale já to jím takhle," usmál se. Chvilku jsem ho pozorovala a pak dojedla svůj oběd. Calum si začal hrát s mými vlasy. Kousla jsem se do rtu. Naklonil se ke mně a spojil naše rty. Lehla jsem si na gauč, stáhla ho na sebe a zajela jsem mu do vlasů. Hlavu si položil na můj hrudník, prsty mi něco kreslil na břichu, po chvilce jsem ležela já na něm a držel mě za zadek. Rukou jsem mu zajela pod tričko a začala tam bloudit. Zmáčkl mi zadek a já ho škrábla. Sykl. Začal mu zvonit mobil. Vytáhl ho a přijal hovor. Podle hlasu to znělo jako Ash.Za chvilku uklidil mobil zpátky.

"Co se stalo?" zeptala jsem se.

„Ale jenom mě hledali," odpověděl a věnoval mi polibek do vlasů. Zavřela jsem oči a usnula.

„Rosie, vstávej, musíš se připravit na večeři," zatřásl se mnou. Zabručela jsem a namáčka se víc na něj. 

„Brouku, vstávej," zatřásl ještě jednou.Otevřela jsem oči a protáhla se. Vstala jsem a šla do šatny. Vytáhla jsem si jenom jiný tílko s větším výstřihem a koženou bundu. V pokoji jsem se nalíčila a chvíli přemýšlela nad vlasy. Udělala jsem si cop a šla dolů.

„Woow, tobě to sekne, dojdu si ještě pro mikinu a hned jdeme," vyběhl schody. Obula jsem si černé kotníčkové conversky a ještě se prohlédla v zrcadle. Přišel, vzal mě za ruku a propletly si prsty. 

Summer holiday (Luke Hemmings)Kde žijí příběhy. Začni objevovat