Eve geldiğimden beri onu düşünüyorum bana en son beni çok zorluyorsun demişti . Ne olacaksa olsun artık ben Ferhat a yani edebiyat öğretmenime aşık oldum. Sanırım ilk adımı o attığı için şimdi benim bir adım atmam gerek ne yazsam diye düşünürken telefonumun mesaj sesiyle irkildim .Hey lanet telefon her defasında şu titreşimin ile korkutuyorsun beni!
-Kahve yapmayı bilir misin ?
GÖNDEREN:Ferhat Demir
Gözlerim oyun mu oynuyor bana yoksa bu adam her gün aynı saatte bana mesaj mi atıyor ?
-Türk kahvesinde ustayım diyebilirim :)
-O halde elinden Türk kahvesi içmek istiyorum 10 dkya hazır ol kapıda seni bekliyorum kelebek .
Oops kapıdayım ne demek 1 ) bu evimi nerden biliyor 2 )kapıda miydi bunca zaman ve 3 Allahım ben nasıl hazırlanacağım 10 dakikada saç mi yapayım giyineyim mi makyaj mi yapayım of be adam şimdi mi söylenir bu. Hemen giysi dolabımın önüne geçip ne giyeceğimi düşünmeye başladım böyle durumlar için önceden kombinler hazırlayıp asıyorum ve bu bazen hayat kurtarıyor ! Imm önü hafif dekolte siyah bluz deri tayt ve topuklu botlarım iste budur :) saçlarımı doğal haliyle kıvırcık bırakıp hafif bir makyajla tamamladım artık HAZIRIM!Merdivenleri üçer beşer inerken düşmekten korkmadım değil .ayy bide arabayla gelmiş erkeğim benim be şu Arabanın rengi ne de uymuş Üzerindeki siyah takım elbise ile ama neden takım elbise giymiş ki şimdi ?
-Seni özledim bahane bulmam gerekti kahveden iyisi olamaz diye düşündümArabanın kapısını açmadı ama öküz demeyeceğim elim tutuyor çok şükür. Ne olacaksa olsun artık ya seviyorum ben bu adamı kendimi çekmekten yoruldum.
-Bende seni çok özledim
Ahh bunu diyen ben miyim Nasılda sırıtıyor ama bu hali çok karizmatik sakalına dokunup o gülüşü yok mu gel aşık ol diyor resmen öhö öhö kendine gel iç ses-Sana bi süprizim var sakin ne diye sorma süpriz
Yaklaşık yarım saat sonra çok güzel bi evin önünde durduk etraf yemyeşildi evin Koskocaman bi bahçesi vardı salıncaktan kahvaltı yapma alanlarına kadar ve pek kimse yoktu ortalarda aslında hiç kimse yoktu!-Bu ev senin mi?
-Hayır güzelim
-peki ya kimin ??
-BİZİM.
Ne diyeceğimi şaşırıp yutkunmakla yetindim .Tanrım bu ev bi harika!ama neden bizim dediğini anlayamadım.peki ya süprizi neydi ?####ferhat hocanın süprizi ne??
####Bu evde onları neler bekliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI EDEBİYATÇI #wattys2015
ChickLitÖğretmenine aşık bir genç kız Öğrencisine aşık ama sırlarla dolu bir adam. Mutlu olabilecekler mi?