DENİZ :Yalvarırım uzak dur benden
FERHAT:O heriften daha fazla zevk vereceğim sana.Ben sana dokunmazken kaç kişinin altına yattın?!
Deniz ferhatında aynı şeyleri hissetmesi için yapmıştı o dansı ama sonucunun böyle olacagını düşünememişti.İlkini bu şekilde yaşamak istemiyordu.Eğer Ferhat ona bu şekilde zorla sahip olursa bir daha aşık olamayacagını kimseye dokunamayacagını hissetti.Herşeyi anlatmak istedi ama sustu çünkü onu aldatan bu adama bu zevki yaşatmak istemedi,güçsüz olmak istemedi.
Ferhat Denizi o şekilde gördükten sonra kandırıldıgını ,sandıgı gibi saf ve temiz olmadıgını düşündü.Önceden bakire olduguna emin oldugu bu kızın aslında çoktan kadın oldugu düşüncesi yumruk yeme hissi oluşturdu.Hızlı bir şekilde soyunup Denizin üzerine yattı ,Deniz var gücüyle itiyordu ama bir işe yaramayacagının da farkındaydı .Ağlamaktan makyajı akmış konuşacak gücü kendinde bulamıyordu.Tükendiğini anladı .Ferhat kızın kollarını baş hizasına getirip birleştirdi oldukça sert davranıyordu.Tek eliyle kızın ellerini tutuyor diğer elini ise arsızca kızın narin bedeninde dolaştırıyordu.Öfkeden gözü dönmüş, bardaki görüntüler beynine kazınmış gibiydi.
Bir çırpıda kızın mini elbisesini çıkartıverdi.Bacaklarını açıp tekrar tüm ağırlıgını üzerine verip tek hamlede içine girdi.Denizin dudaklarında acının verdiği his ile tiz bir çığlık döküldü.Zorla kızı öpüyor içinde git gellerine devam ediyordu.Nasılsa korunuyordur bu sürtük diye içinden geçirip kızın içine son bir hamle yapıp boşaldı.Denizin yüzüne bakmamıştı bu süre zarfında ona bu şekilde ceza vereceğini düşündü ama erkekliğinin üzerindeki kan ile yaptıgı hatanın farkına vardı .Bakire oldugunu anladıgı an ne yapacagını şaşırmış bir şekilde Denizin gözlerine baktı .İlk kez aşkla bakan gözlerinde yalnızca acıyı gördü .Kendine lanetler savurup kızın üzerinden kalktı.
Kızın omzuna dokundugu anda Deniz tekrar ağlamaya başlayınca ne yapacagını bilemedi.
Ferhat:Ben bi-iil-miyordum kelebeğim özür dilerim .Lanet olası aşşağılık herifin tekiyim .Seni başka bir adamla öyle görünce canım yandı öfkeden gözüm dönmüş Lanet olsun lütfen ağlama
Deniz: (Ağlamaklı bir şekilde) Bana kelebeğim deme pislik herif bana tecavüz ederek beni öldürdün!o adamla senin takip ettiğini anlayınca yakınlaştım ,ne hissettiğimi anla istedim ama kalbimde hep sen vardın iki saniyelik bir görüntüydü sen dans ettiğimi san istedim .Ama sen Masumluğumu ,temiz duygularımı yok ettin.Hayallerimi bitirdin aşşağılık herif!Birdaha kimseyi sevemeyeceğim ,Hep korkarak yaklaşacagım erkeklere.Kimseye güvenip kalbimi açmayacağım.Evlenme hayali kuramayacagım.İlkimin hep isteyerek hazır oldugum zaman aşık oldugum adamla yaşamak istedim .Sana olan aşkımı bana tecavüz ederek yok ettin.Üstelikk beni aldatıp nasıl pişkin pişkin kıskanıyorsun anlamıyorum.LANET OLSUN SADECE DEFOL GİT!
Ferhat:Sana aldatmadıgımı ispatlayacagım lütfen böyle konuşma melegim.Şimdilik gidiyorum ama herşey düzelecek söz veriyorum sen beni affedene kadar bekleyeceğim.
evettt ballarım bakalım neler olacak?:D yb yorum sayısı artınca gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI EDEBİYATÇI #wattys2015
ChickLitÖğretmenine aşık bir genç kız Öğrencisine aşık ama sırlarla dolu bir adam. Mutlu olabilecekler mi?