-Kutuda ne var?
-Çok meraklısın küçük kız , beklemeyi öğrenmelisin.
-Burada seninle tanışmadan önceye ayıt fotoğraflar var ,beni nereden tanıyorsun ?.
-Çok akıllısın. Bunu farkedeceğini düşünmemiştim pek. Ama artık anlatmamın vakti geldi .Öncelikle sakin olmanı istiyorum .
Sizin okulunuzda işe başlamadan 3ay önce seni araştırmaya başladım,çünkü Baban ile annem yıllar önce görüşüyordu.Annem babamı aldatıyordu ve hamile kaldı.Babam hiç birşeyden şüphelenmemişti o zamanlar tabi. Annemin hamile oldugu dönem annen sana hamile kalmış. Baban da anneni seçip anneme bebeği aldırmasını söylemiş. Annem karşı çıkınca bi gün baban içip içip kapıya dayandı .
O zamanlar çocuktum ama herşeyin farkındaydım. Annemi tekmeleye tekmeleye öldürdü o aşağılık pislik . Engel olmayı denedim ama bana göre çok güçlüydü .Aslında anneminde o pislikten farkı yoktu ama annemin karnındaki Kardeşimi öldürdü o adam .O daha küçücüktü.
Babam işten Döndüğünde ben bi Köşeye sinmiş ağlıyor,annem kanlar içinde yerde yatıyordu . Babam hemen ambulansı aradı ama annem Çoktan ölmüştü. Neler oldugunu sorduğunda kimseye bişey anlatmadım ,anlattım aslında ama yalan yanlış şeyler.Çünkü kendime o yaşta bi söz verdim .Babanı öldürüp intikamımı alacaktım.
Yeterince Güce kavuşunca ,babanı buldum ve her gün izlemeye başladım.Seni gördüğüm ilk an afalladım. İçimde daha önce hiç hissetmediğim bi sıcaklık oluştu. Seni görmeden önce kızı oldugunu biliyordum araştırmalarımdan. Amacım seni kullanıp intikamımı yavaş yavaş almaktı seni görmeden önce.
Ama seni görür görmez masum oldugunu anladım ve Plan'ı değiştirdim. Sadece babanı öldüreceğim .
-Gee-rrçe-k mi bunlar ??
-Gerçek oldugunu sende biliyorsun .
-BAbamın böyle birşey yapmış olduguna inanamıyorum .O benim kahramanımdı. Bunu ona sorucam doğruysa ne yaparım hiç bilmiyorum .korkuyorum.Bana zarar vereceksin uzak dur benden.
-Korkma kelebeğim sana zarar vermem .
-Sana Güvenemem ,hem Bana neden kelebeğim diyorsun ?
Cebinden kutuyu çıkartıp açtı .içinde mavi taşları olan kelebek kolyeyi alıp arkama geçti ,ve saçlarımı tek eliyle kaldırıp boynuma kolyeyi taktı.
-Kelebeklerin Ömrü çok kısadır ama o Kısacık zamana çok şey sığdırırlar.Çiçek çiçek gezip çiçeklerin derinliklerinde saklı kalan güzellikleri ortaya çıkartırlar.Ben intikam duygusuna esir kapalı bi çiçektim Gözlerin kalbime dokunana dek.Sen bana kalbimi ve güzellikleri hatırlattın bu yüzden benim kelebeğim sensin.
---Ferhat'ın dediklerinden sonra kızımız ne yapacak ?
----kırmızı kapılı odada ne Saklı?
----Gidişat hakkında yorumlarınızı bekliyorum .. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI EDEBİYATÇI #wattys2015
ChickLitÖğretmenine aşık bir genç kız Öğrencisine aşık ama sırlarla dolu bir adam. Mutlu olabilecekler mi?