- "SENI KISKANIYORUM "
Neeee! Allahım ben ne yazacağım şimdi bu adama ??? Daha önemlisiyse neden bu kadar heyecan yaptım ? Kalbim neden bu kadar hızlı çarpıyor ?? Uzun zaman sonra ilk kez ellerim heyecandan terliyor sanırım . Önce uzun uzun telefonumun ekranına baktım öylece, ama birşey yazmam gerekliydi . Bir türlü ne yazacağımı bulamamış , düşüncelere dalmışken yeni bir mesaj daha geldi.
-Heyy ekrana bakıp sırıtmayı bırakta cevap yaz güzellik :)
Ay sanki biz bilmiyoruz cevap yazmayı ! Yazacak birşey bulsam yazıcam zaten. Sırıttığımı nasıl anladı bu adam şimdi?
-Beni neden kıskanıyorsun
-"Çünkü benim olmanı , bana ayıt olmanı istiyorum "
-Çok şaşırdım ne diyeceğimi bilemiyorum napıyosun ??
Off napıyosun ne alaka be kızım resmen saçmaladım şuan aman ne diyecektim başka , şu iç sesim beni öldürecek bi gün . Üstelik hocam da yazmadım napıyosunuz da değil napıyosun ne ara bu kadar samimi oldun kızım ? Benden günah gitti bunu o istedi :)
-Meyveli Nutella yiyorum böyle çok güzel oluyor sever misin ?
-bayılırım ( hem nutellayı kim sevmez ki üstelik Meyveli )
-bi gün beraber yeriz belki ama sen yapacaksın :)
Galiba aşık oluyorum !
Gece yarısına kadar aralıksız mesajlaştık neredeyse bugün onun hakkında çok şey öğrendim en çok sevdiği rengi ; Mavinin gökyüzü tonu , bir gün onun gökyüzü benim okyanusuma karışır mi ? Gökyüzüyle okyanusumun birleştiği o yerde bekleyeceğim hep , kim bilir belki bir gün :) Gömlekleri çok sever , kravat ona sıkıcı gelir , henüz hiç kravatla görmedim onu , bugün Yediği yemek pilav sanırım pek yemek yapamıyor kesin lapa olmuştur yaptığı pilavda , ve en sevdiği tatlı
"MEYVELI NUTELLA "NOT" Verdiğiniz oylar ve yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim yazma isteğim sizin sayenizde :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI EDEBİYATÇI #wattys2015
ChickLitÖğretmenine aşık bir genç kız Öğrencisine aşık ama sırlarla dolu bir adam. Mutlu olabilecekler mi?