Olimme kaverieni kanssa kirjastossa ja minä luin kirjaa, kun taas kaverini olivat äänekkäitä kuten aina.
"Ja sitten se sanoi pum" sanoi Beth, löi pöytään ja nauroi.
Eden ryhtyi nauruun, kun taas minä yritin pidättää naurua.
"Shhh!" vihainen hyssytys kuului tietokoneen takaa.
Beth, kuin myös Eden hiljenivät ja kääntyivät minun puoleeni.
"Noh Lucy mitäs sä luet?" Kysyi Beth kuiskaten ja yritti samalla katsoa kirjani kantta.
Käännyin katsomaan Bethiä, suljin kirjan ja kuiskasin hieman vihaisena "tämä on mun lempi kirjani ja luen tätä jo neljättä kertaa joten pyydän voisitteko olla hiljaa."
Beth katsoi minua hetken pää kallellaan, nousi ylös, veti Edenin mukaan ja sanoi "me mennään tonne toiseen pöytään niin saat lukea rauhassa."
Katsoin kun Beth veti Edenin pois ja asettui kauemmaksi minusta. Käännyin kirjani puoleen, mutta sitten kuulen taas jonkun puhuvan kovaäänisesti. Käännyin äänen suuntaa ja tuijotin hetken aikaa vihaisen näköistä poikaa.
"Mitä sä katot?" Kysyi poika minulta.
"En mitään" sanoin ja käännyin takaisin kirjani puoleen.
"Joudut poikaseni nyt jälki-istuntoon!" huusi kirjastonhoitaja.
"Niin varmaan" sanoi poika ja nauroi.
"Tunti lisää!" Huusi kirjastonhoitaja.
Heidän huutojensa takia en pystynyt enää keskittymään joten päätin mennä kaverieni luo ja pyytää heitä syömään. Minua myös kadutti kun sanoin heille niin tylysti joten menin heidän pöydän eteen ja sanoin "hei sori kun sanoin niin tylysti. Mä tässä mietin, että haluaisitteko lähteä kanssani syömään koulun jälkeen jonnekin?"
Eden ja Beth katsoi minua silmät pyöreänä ja sitten Eden avasi suunsa "ethän sä koskaan pyydä meitä mihinkään."
"Todellakin me mennään jos sä tarjoot" sanoi Beth iloisena ja jatkoi "eikös sun pitänyt lukea sitä sun kirjaa?"
"Joo piti, mut mä en pystynyt enää keskittymään ton pojan takia" sanoin ja osoitin pojan suuntaan.
Nauroimme yhdessä kunnes kuuluu vihainen "Shhhh."
Käännyimme katsomaan kirjastonhoitajaa ja pyysimme anteeksi. Kellot soivat ja lähdimme takaisin luokkaan. Meillä oli äsken ruokatauko ja nyt sitten on äidinkieltä. Kävellessämme luokkaa kohti törmäsin johonkin.
"Anteeksi" sanoin ja nostin pääni nähdäkseni keneen törmäsin.
Näin edessäni meidän luokan pahan pojan joka oli sattumoisin tukkinut luokkamme oven.
"Väistykää!" huusi Charlie yksi pahojen poikien ryhmästä.
Väistyimme heidän tieltä ja katsoimme kun he vain läksivät pois koulusta. Pahojen poikien poppooseen kuuluu viisi poikaa joiden nimet on Charlie, Liam, Nick, Jack ja Eric.
"Lucy mennään, ope on jo luokassa" sanoi Eden hädissään.
Juoksimme nopeasti paikoillemme ja opettaja aloitti tunnin.
Koulun jälkeen lähdimme kohti Blue moon ravintolaa joka oli tehty sille laulajalle eli minulle. Kaverini pitivät siitä ravintolasta tosi paljon ja tietenkin laulajasta. Matka ravintolalle ei ollut kovin pitkä, mutta matkan varrella oli puisto jonka kautta menimme aina ja ihastelimme maisemia. Puiston keskellä oli iso lampi jossa uiskenteli ankkoja ja kasvoi kauniita kukkia. Puiston ympäröivät kauniit kirsikkapuut. Kirsikkapuu oli tällä hetkellä kauneimmillaan ja niiden alle oli kerääntynyt väkeä vilttien ja eväskorien kanssa. Yhden puun alla oli tuttuja joten vilkutimme heille ja jatkoimme matkaan.
YOU ARE READING
Blue moon
RomanceTarina kertoo tytöstä nimeltä Lucy, joka syntyi erikoisena päivänä eli sinisen kuun aikaan. Lucy on ruskea silmäinen, jolla on vaalean siniset hiukset ja salaisuus jonka vain hänen vanhemmat tietävät. Omakeksimä tarina. Toivottavasti pidätte