Habis je classnya, Syed Ryan terus berkemas.
"Terima kasih cikgu". Ucap budak class 3 Sultan Ali Iskandar dengan serentak.
"Sama-sama". Syed Ryan terus keluar dari class. Keretanya dituju. Masuk je dalam kereta dia dapat pesanan.
- TENGKU NAURA HAUDESON
-17 tahun
-Anak Mark HAUDESONSyed Ryan lihat gambar lelaki disebelah Naura dengan pelik.
"Siapa mamat ni?". Gumam Syed Ryan. Dibesarkan gambar tersebut. Wajah Naura ditilik.
"Cantik". Syed Ryan lihat ke kenderaan sebelah. Terlihat Naura buka bonet belakang kereta.
"She drive?". Soal Syed Ryan. Nasib tingkap gelap. Kalau tingkap biasa mau Syed Ryan malu sebab usya anak dara orang 🤣🤣.
Naura tutup bonet kereta lalu pergi ke tempat pemandu. Pintu dibuka lalu masuk and kereta dihidupkan.
"She can do anything". Gumam Syed Ryan bila kereta Naura keluar dari parking. Syed Ryan pon pandu keretanya, ikut Naura dari jauh.. Naura tuju ke smk air tawar 2? Syed Ryan pon pelik. Bila kereta berhenti, terlihat Naura keluar dari kereta lalu berpelukan dengan pelajar lelaki di situ. Syed Ryan tergamam. Dapat dilihat lelaki tu gembira bila Naura peluk dirinya. Bunyi phone Syed Ryan. Syed Ryan lihat phone nya, dibaca mesej tersebut.
'sebelah perempuan tu adalah twin dia.
-Tengku Naufal HAUDESON
-17 tahun'. Syed Ryan terus lihat ke arah lelaki yang berpelukan dengan Naura."Kena tawan hati adiknya dulu ni". Syed Ryan tersenyum lebar.
"I am so in love with you,
And i hope you know". Syed Ryan menyanyi sebab gembira. Didail nombor mr.zarif."Papa, Ryan nak kahwin!". Jelas Syed Ryan bila talian bersambung. Pihak sana pon terkejut...
-syed Ryan nak kahwin?. Biar betul?. Tak menyabor betol!.
- nak tahu tak apa jadi? Kalau nak tahu kena lah tunggu bab seterusnya.
-jangan lupa vote ok☺️
YOU ARE READING
MRS. RYAN
ActionSYED RYAN ASHRAF terpaksa menyamar menjadi seorang guru. "papa cakap apa ni? menyamar? jadi cikgu pulak tu". bengang Ryan. "Ryan papa tak mintak banyak. kamu cuma mengajar diorang apa yang patut then kamu ada misi lain". Terang mr.zarif. "misi?" B...