Selepas tonton wayang, diorang balik ke rumah . Naura mestilah ikut Syed Ryan.
Syed Ryan berhenti kan kenderaannya di depan sebuah banglo. Dilihat ke arah isterinya yang sedang tidor. Syed Ryan keluar dari kereta. Zaki,Chriss and Rish jongket kan kening tanya 'kenapa?'. Syed Ryan beri arahan suruh senyap sedikit. 3 orang kawannya faham. Syed Ryan pergi ke tempat Naura. Terus dicepung tubuh isterinya. Syed Ryan bawak masuk Naura ke bilik mereka. Diletak Naura di atas katil dengan perlahan.
"Sayang, mandi dulu". Syed Ryan kejut Naura dengan lembut. Naura merengek.
"Fal..akak penat sangat. Jangan kacau". Syed Ryan geleng kan kepalanya lalu tersenyum.
"I am not your twin sayang. I am your Hubby". Naura tersentak. Terus dia bangun dari pembaringan. Syed Ryan tersegih lebar lalu diangkat Naura dengan perlahan. Didudukkan isterinya di atas riba. Mata Naura terkebil-kebil lihat wajah tampan suaminya.
"Dekat mana ni?". Syed Ryan tertawa. Naura terus mencebik. Syed Ryan terus cepung tubuh Naura. Naura terjerit kecil. Dipeluk erat leher Syed Ryan.
"Kalau jatuh tadi macammana?". Geram Naura. Syed Ryan tersenyum je bila tengok Naura takut. Comel je isterinya ni.
"Kita nak pergi mana ni?". Soalan polos Naura dijawab dengan senyuman nakal.
"Mandi". Naura terkejut. Syed Ryan pulak kucup dahi isterinya dengan lembut. Naura jadi takut.
"Awak..". Syed Ryan gelengkan kepalanya.
"Just follow me and menikmatinya". Pintu bilik air ditutup lalu dikunci. Diletak tubuh isterinya di atas lantai lalu dibuka pancuran air.Naura menjerit kecil bila tubuhnya di basahi air. Syed Ryan telan air liur bila lihat tubuh isterinya yang masih tersarung baju sukan tu lencun di bawah pancuran air. Syed Ryan melutut lalu angkat isterinya duduk di ribanya . Dapat dirasakan tubuh Naura bergetar sebab takut.Rambut panjang isterinya diusap sayang. Syed Ryan tak peduli akan baju kemejanya terkena pancuran air tu sekali.
"I am sorry sayang. I did't mean it". Naura hanya diam. Hidung mancung Syed Ryan meneroka di leher isterinya. Naura tak tahu nak buat apa.
"Jangan gigit!". Naura terkejut bila lehernya digigit oleh Encik suami. Syed Ryan tersenyum bila lihat Naura terkejut.
"Ada pon suara. Ingatkan bisu". Perli Syed Ryan. Naura mencebik. Syed Ryan masih meneroka di celah leher Naura. Sesekali dikucup di leher si isteri.
"Awak..". Panggil Naura. Dia ingin berhentikan perbuatan suaminya ni.
"Erm?". Naura tak dapat nak cakap apa yang ingin disampaikan bila Syed Ryan kucup lehernya dengan rakus. Air pancuran masih mengalir membasahi tubuh mereka berdua.
"A..awak..cakap..nak.. mandi. Saya...nak..keluar..dulu..lah". Tergagap-gagap Naura tuturnya. Dapat dirasakan suaminya tengah senyum.
"Mandi sama-sama sayang. Dapat pahala lagi sebab layan suami". Kucupan dileher tu dah beralih tempat. Pipi kiri dan kanan Naura dikucup sekilas. Dahi pon Syed Ryan labuhkan ciumannya. Tidak ketinggalan juga kedua belah mata and tepi bibir. Mata Naura terpejam bila Syed Ryan kucup bibirnya. Naura terkedu bila tangan kekar suaminya sudah meneroka di dalam baju. Baju sukan nya dah tersinggap menampakkan perutnya. Permainan ni dikawal 100% oleh Encik suami. Tak ada peluang Naura nak lepaskan diri.
********
Esoknya, Syed Ryan sudah terbangun pukul 4.50 pagi. Dilihat ke arah Naura yang tidur di sebelahnya lalu tersenyum. Dibetulkan selimut yang menutupi isterinya yang terdedah. Akhirnya gadis..ehh..bukan gadis lagi😑 Now Naura dah jadi wanitanya 100%. Syed Ryan tenung wajah WANITANYA dengan sengihan lalu dilihat senjata yang dirinya gunakan untuk permainan malam tadi.
YOU ARE READING
MRS. RYAN
AzioneSYED RYAN ASHRAF terpaksa menyamar menjadi seorang guru. "papa cakap apa ni? menyamar? jadi cikgu pulak tu". bengang Ryan. "Ryan papa tak mintak banyak. kamu cuma mengajar diorang apa yang patut then kamu ada misi lain". Terang mr.zarif. "misi?" B...