Η γαλήνη πριν την καταιγίδα

145 3 35
                                    

Μόλις λίγοι μήνες είχαν περάσει από το θάνατο του Στεφανή, και η Βασιλική ένιωθε ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Ντρεπόταν να το ομολογήσει, αλλά η απουσία του Στεφανή, σε συνδυασμό με την ηχηρή παρουσία του Μάθιου, είχαν δώσει στη ζωή της, τη χαμένη της ομορφιά, ελπίδα και φως. Ο Μαθιός... ο άνδρας της ζωής της, τους είχε τόσο σταθεί!! Ήταν μόνιμα δίπλα σ' εκείνη και τον Νικηφόρο, για οτιδήποτε χρειάζονταν. Ήταν ένας άγγελος. Την αγάπησε, και την αγαπούσε επί 20 χρόνια, έστω και από μακριά, και τώρα η μοίρα τους έφερε πάλι κοντά!!

Η Βασιλική ζούσε το όνειρο! Είχε δίπλα της τον Μαθιό και ένιωθε τρισευτυχισμενη. Κοντά του ένιωθε ασφάλεια, σιγουριά και θαλπωρή. Του είχε τυφλή εμπιστοσύνη. Ποτέ δεν θα την πλήγωνε. Πάντα θα ήταν μαζί της, ποτέ δεν θα την άφηνε. Και δεν πειράζει που αναγκάζονταν να κρύβονται. Πολύ σύντομα μπορεί να άλλαζε αυτό! Είχε κάποιες υποψίες, αλλά έπρεπε να βεβαιωθεί. Και αν ήταν αυτό που φανταζόταν...μμμμμ... τότε θα ήταν η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον πλανήτη. Σίγουρα θα υπήρχαν βέβαια αντιδράσεις, αλλά με τον Μαθιό στο πλευρό της, δεν την ένοιαζε τίποτα, σε σημείο που και εκείνη είχε εκπλαγεί με τον εαυτό της. 

Τον λάτρευε αυτόν τον άνδρα! Το χαμόγελο του όταν την κοιτούσε, τα χέρια του, σαν την κρατούσε, η στοργή και η προστατευτικοτητα του απέναντι της, ήταν σαν βγαλμένος από παραμύθι! Είχε δεθεί τόσο πολύ μαζί του, μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, αλλά η Βασιλική δεν ανησυχούσε. Δεν υπήρχε η πιθανότητα να την απογοητεύσει ο αγαπημένος της. Ο τι και να γινόταν, πάντα ήταν έντιμος και ειλικρινής μαζί της. Άλλωστε γνώριζε ότι εκείνη, το μόνο που δεν θα συγχωρούσε ποτέ ήταν το ψέμα. Αλλά ο Μαθιός της δεν ήταν τέτοιος χαρακτήρας. Ποτέ δεν θα της κρατούσε μυστικά.

Θα ζούσαν επιτέλους τη ζωή που είχαν ονειρευτεί χωρίς εμπόδια. Τους το χρωστούσε ο Θεός αυτό!

Μαθιός - Βασιλική:  Η αποκάλυψηWhere stories live. Discover now