Η απόφαση πριν την καταιγίδα

114 2 3
                                    

Η Καλλιόπη ήταν πολύ ανήσυχη, μα πιο πολύ φοβισμένη. Χρόνια είχε να νιώσει αυτό το συναίσθημα να της σκίζει τα σωθικά. Σκέψεις πολλές περνούσαν από το μυαλό της, υποψίες βουτούσαν στην ταραγμένη της συνείδηση και διαπιστώσεις οδυνηρές κατέκλυζαν τη λογική της. Έπρεπε όμως να σιγουρευτεί πρώτα. Και μόνο ένας τρόπος υπήρχε. Κατά τη ρήση του λαού "να ρίξει άδεια για να πιάσει γεμάτα". Σιχαινόταν τον εαυτό της που έπρεπε να φέρει τον γιο της σε αυτή την κατάσταση αλλά δεν γινόταν διαφορετικά. Έπρεπε να μάθει για να εμποδίσει το κακό να εξαπλωθεί πριν να είναι πολύ αργά. Μέσα της φοβόταν για το παιδί της. Αν εκείνος ήταν ο φονιάς, αν... Όχι, δεν μπορεί ο μαθιός της να έκανε ποτέ τέτοιο πράγμα. Ποτέ δεν θα έφτανε σε αυτό το σημείο, οτιδήποτε και αν είχε προηγηθεί. Δεν ωφελούσαν όμως υποθέσεις, απόψε οι σκέψεις της ή που θα επιβεβαιώνονταν ή που θα διαψεύδονταν. Προσευχόταν θερμά για το τελευταίο, αν και δεν ήταν καθόλου σίγουρη πια...

Όλα τα δεδομένα μαζί και η λογική της έλεγαν πόσο ο γιος της το είχε κάνει. Κόντευε να χάσει τα λογικά της. Ο γιος της, το καμάρι της να γίνει φονιάς για μία ξετσίπωτη, μία τιποτένια! Μα θα πλήρωνε, αυτή ήταν η αιτία του κακού και το τίμημα θα έπεφτε βαρύ επάνω της. Το βλαστάρι της μόνο πάνω από το πτώμα της θα το πείραζαν. Εκείνη όμως αξίζε τα χειρότερα, και θα φρόντιζε να την καταστρέψει. Θα της διέλυε τη ζωή, όπως εκείνη είχε διαλύσει την οικογένειά της, κάνοντας τον γιό της δολοφόνο, οδηγώντας το όνομα της οικογένειάς τους σε ένα ακόμα σκάνδαλο.

Τίποτα δεν θα μπορούσε να τη γλιτώσει από το μένος της Καλλιόπης, ούτε και αυτός ο ίδιος ο Μαθιός. Η εκδίκηση όμως, περνούσε διαμέσου εκείνου και αυτό ήταν κάτι που σαν μάνα, έπρεπε να χειριστεί πολύ προσεκτικά αλλά και αποφασιστικά. Θα κατέφευγε σε ακραίες τακτικές, θα τον πλήγωνε, το ήξερε, μα θα ήταν για καλό του. Για καλό δικό του και για καλό όλης της οικογένειας.

Εκείνη η τσουλα τα έφταιγε όλα, ανάθεμα την ώρα που την καλοδέχτηκε στην οικογένειά τους. Μία ανεπρόκοπη σιγανοπαπαδιά ήταν και τίποτα περισσότερο... Θα πλήρωνε πολύ ακριβά το θράσος της να πλευρίσει τον γιο της.

Σε λίγο θα έφτανε ο Μαθιός και μετά την κουβέντα που θα του έκανε τίποτα δεν θα ήταν πια το ίδιο...

Μαθιός - Βασιλική:  Η αποκάλυψηWhere stories live. Discover now