8.

1 1 0
                                    

Ekscytacja.

Ludzie przeważnie żyją sensacją. Celebryci się pobrali? Dwie popularne dziewczyny z klasy się pokłóciły? Szef ma romans z pracownikiem? Człowiek w większości kocha plotkować, rozmawiać i dyskutować na temat innych oraz ich postępowania. Dowiadujemy się różnych, z reguły zupełnie niepotrzebnych nam rzeczy, a jakie przeważnie są nowości? Ekscytujące.

Rzeczy (uczucia, doświadczenia) nowe są ekscytujące, jednakże nie tylko one. Ekscytacja łączy się bardzo ściśle z adrenaliną - która z kolei wytwarza się podczas wielu sytuacji z życia codziennego.

Zakładając, że każdy z was zrobił kiedyś coś nielegalnego, zaczynając od przejścia/przejechania na czerwonym świetle, do nawet małych (lub większych czy coś, nie oceniam) kradzieży. Nie będziemy się jednak dziś rozwodzić nad przestępstwami i prawem, to zdecydowanie dość obszerny temat, teraz niech to będzie w pewnym sensie podstawą. Skupmy się zatem na uczuciu towarzyszącym robieniu rzeczy nielegalnych lub w jakimś stopniu zabronionych. Ekscytacja, pełno adrenaliny, niekiedy stres ale mimo wszystko przewaga pozytywnych emocji/odczuć.

Chwila, no właśnie! Czy ekscytowanie się jest pozytywne? Może to zabrzmieć śmiesznie i trochę niezrozumiale ( tak wiem, nowość ;)) jednak mimo wszystko uważam, że ekscytacja, zupełnie jak , pozwolę sobie stwierdzić, wszystko na świecie - ma granice. Gdy wymyka się spod kontroli może być niebezpieczna, a przede wszystkim zgubna.

***
cholera wie gdzie jakieś wnioski, nie ma, możecie wyciągnąć sami albo coś dodać zapraszam do dyskusji kc

mój wiersz, który napisałam jakiś czas temu i w miarę mi się podoba. warto zaznaczyć, że jest napisany po angielsku, który jak można się domyślić jest moim drugim językiem ( czytaj: proszę o wyrozumiałość i może poprawę jak jest jakiś błąd kc v2 )

 warto zaznaczyć, że jest napisany po angielsku, który jak można się domyślić jest moim drugim językiem ( czytaj: proszę o wyrozumiałość i może poprawę jak jest jakiś błąd kc v2 )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Rozmówki - uwalnianie elokwentnej stronyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz