Timeskip 20min
Olli
Vittu Aleksi on muuten söpö. Vähän sisimmässäni toivon, että kortti putoaisi meidän kohdalla. Mutta ei. Se tippui minun ja Porkon kohdalla. Ei se mitään, Porkolla ja minulla on aivan mahtavat välit, joten kaikki vaan nauroi ja pyyhin huuleni hihallani.
"Mitä, eiks se ollu hyvä vai", Porko kysyi
"Kyl kelpais joltai muulta täält pusu ku sulta, äijjä pussannu Nikooki tän pelin aikana varmaa kuus kertaa jo", vastasin Porkolle nauraen. Porko punastui, selkeästi punastui Nikokin. Käänsin katseeni Aleksia kohti ja hän katsoi lattiaa.
Siirsin käteni Aleksin reidelle.
"Ooks ok", kysyin. Aleksi nosti päästä ylös ja katsoi minua. Sisälleni tuli lämmin olo ja aloin hymyilemään tämän silmien loistosta.
"Joo oon mä", hän vastasi ja hymyili takaisin. Otin käteni pois ja katsoin Joelia joka aloitti lauseensa.
"Vika kierros sit, enää ei oikei jaksa pusutella tääl".
Kaikki nyökkäsivät ja Tommi laittoi kortin kiertämään.Aleksi
Viimeinen kierros. Okei, olen nolo, mutta haluan kokea sen Ollin kanssa. Hän tuskin haluaa. Katsotaan mihin tuurini kääntyy tällä kertaa.Kortti meinasi pudota Nikon ja Porkon kohdalla jo niin monetta kertaa, että Joelkin jo huokaisi. Mutta ei, se ei pudonnut. Jopa Porko sai liikutettua kortin Ollin huulille.
Olli
Seuraavaksi Aleksi.. Siirryn eteen päin, mutta kortti putoaa ja minun ja Aleksin huulet painautuvat yhteen. Laitan käteni Aleksin takaraivolle parantaakseni pusua.. tai jo suudelmaa. Aleksi nimittäin vastasi tähän suudelmaan. Tunsin katseet selässäni, mutta en välittänyt. Tässä oltiin vain me, minä ja Aleksi.Aleksi
Olli kääntää kortti huulillaan päänsä minua kohti. Mielessäni pyörii vain muutama ajatus. Voi paska, kortti on välissä. Hoin kokoajan mielessäni, kunnes tunsin Ollin lämpimät ja pehmeät huulet omillani. Mitä? Se tippui. Vastaan suudelmaan. Perhoset kirjaimellisesti valtaavat vatsani ja tunnen, kuinka Olli laittaa kätensä takaraivolleni.
Hetki oli liian lyhyt. Olli irrottautui minusta ja veti päänsä pois. Kohtasin muiden katseet.
"Oho, mikäs toi oli.. ei tollasia pusupelissä olla enne nähty", Joel virnistää
"Vittu joel mistä vetoo ettet oo ees pelannu koskaa tätä, kato kaikki pussaa eri taval tiiäks", Olli sanoo ja naurahtaa
"Joojoo mut ens kerral sitte hankitaa näille oma huone eiks ni Joel", Niko ja Tommi sanovat samaan aikaan.
"Tikkarinoiduttu", Niko huusi. Ei vittu, toihan oli 1lk juttu. En sano tätä ääneen, hymyilen tälle vain.
"Voi paska. No lähetääs sitte me kävelee jo, kelloha o jo kuitenki 23 ja huomen kasin aamu, käyää matkal kipasee kaupast sulle se tikkari jos niin paljon sitä kaipaat", Tommi vastaa ja nousee samalla ringistä.Olli
Mietin vieläkin äskeistä pus- suudelmaa. En tiedä merkkasiko se mitään Aleksille, mutta minä en saanut sitä pois mielestäni. Vilkaisin Aleksia vierelläni ja hän katsoi minua. Annoin tälle pienen hymyn ja katsoin taas muualle. Olin sekaisin. Tykkäänkö pojasta? En vittu tiedä.
"Eiköhä meki aleta lähtee ni Joel saa jäädä tänne nukkumaa", Joonas sanoo kysyvästi
"Joo mennää vaa", vastaan. Nousen ylös ja annan Aleksille käteni, jonka avulla hän voisi nousta, niinkuin nousikin. Hän kuiskasi nopeasti vain kiitokset ja käveli eteiseen. En tiedä, mutta tuo poika on jotain upeaa.Joonas
Puin kengät jalkaani ja sanoin morot Joelille. Lähdettiin Ollin ja Aleksin kanssa ulos Joelin kämpiltä.
"Onks teil jotai", saan suustani sanottua noille kahdelle, jotka katsoivat nyt toisiaan. Molemmat kohauttivat olkapäitään.
"No toi teidän suudelma näytti vähä eriltä. Voitte kertoo mul jos haluutte", sanon vielä kannustavasti.Olli
"No ihavitu sama, ok mä tykkään sust Aleksi", sanon ja käännän katseeni maata kohti ja laitan käteni taskuihini. Pian tunnen kuinka jonkun käsi tulee taskuuni ja ottaa kädestäni kiinni. Se oli Aleksin käsi.
"Iha vitu sama kuule, koska mäki susta", hän sanoo. Perhoset.. taas. Käännän katseeni sinisilmäistä blondia kohti ja pussaan tätä huulille.
"Sori..", kerkeän sanomaan, ennenkuin blondi tekee saman, mutta uudestaan.
"Vittu jätkät joo, ootte söpöjä ja tällee mut mäki oon tääl, cmoon", kuulin Porkon märisevän.
"No anteeeksss Porkooo", sanoin ja juoksin Aleksin kanssa käsikädessä Porkon luo. Minä tottakai hyppäsin tämän selkään.
"Kosto siitä mitä tapahtu ekal kerral Joelilla. Vittu varmaa kylki paskana edellee", sanon Porkolle, joka tosin makaa nyt allani kylmällä maalla. Aleksi vain nauraa.
Rakastan hänen naurua. Itseasiassa en vain naurua, vaan kaikkea.————-
Sanoja: 652
Tässähä tulee iha yksinäiseks itekki ku näitä kirjottelee vaik nää ei oo ees totta.. 🤨
YOU ARE READING
Grow up together, live together - Blind Channel
RomanceVALMIS!! ✅ jäi ehkä vähän kesken, mutta mulla ei oo motivaatiota enää jatkaa :( Pojista teineiksi, teineistä nuoriksi, nuorista aikuisiksi. Kaikki tämä koetaan yhdessä, aluksi viiden hengen porukalla, ajan kuluessa kuuden. Apinalaumalla. ⚠️: bxb väk...