Aleksi
En yleensä pidä katsekontakteista, mutta tätä hetkeä rakastin. Kuitenkin mieleni hakkaa sanoja
Pussaa sitä! Pussaa sitä! Pussaa sitä!
Otan edessä seisovan Ollin lämpimistä poskista kiinni hellästi käsilläni, ja yhdistän huulemme. Ne ovat kuin suunniteltu toisilleen, niin kuin mielestäni meidätkin.
Tunnen kuinka Ollin lämpimät kädet matkustavat selkäni taakse ja vetävät minut lähemmäs häntä.
Perhosparvella on menossa sukukokous vatsassani.Yhtäkkiä kuulen takaani pienen räsähdyksen. Irtaannun tämän takia suudelmasta.
"Mitä?", Olli kysyy surullisella ilmeellä ja yrittää kääntää katseeni uudelleen häntä kohti.
"Etkö kuullu tota? Tuolla on varmasti joku.", sanon Ollille, osoitan metsän uumeniin takanani ja käännän katseeni takaisin Olliin, jolloin huomaan tämän takana seisovan yhtäkkiä neljä poikaa. Ihastukseni kiusaajat.
"O-olli..", yritän änkyttää. Minua pelottaa. Kiusaajat asettavat huuliensa eteen oman etusormensa osoittaakseen, etten saa sanoa mitään.
Kuitenkin välittämättä heidän kommunikoinnista, kuiskaan Ollille varovasti, että hänen täytyy kääntyä. Ja juosta.
Hän teki sen täydellisellä hetkellä, pahin kiusaaja Niklas oli juuri tönäämässä tämän sivuun aika kipeän näköisesti.Sitten me juostiin.
Olli otti kovaa kädestäni kiinni. Tiedostimme koko ajan ärtyneet ja vihaiset huudot takanamme, mutta juostiin henkemme edestä. Jotkut saattavat ajatella, ettei kiusaajien tapaaminen ole paha asia, mutta korkealla kalliolla, 2 vastaan 4. Se on paha asia. Heistä ei tiedä. Olen aivan hengästynyt, mutta yritän jaksaa vain miettien Ollia.
Hetken juoksemisen jälkeen vilkaisen taakseni, enkä nää ketään.
"Oh-ollih.. eih tuolla oo.. enääh ketää", yritän sanoa hengästyneenä. Tällöin hän hidastaa vauhtinsa melkein kokonaan ja varmistaa itsekkin katsoen taakse.Hetken istuskelun jälkeen avaan suuni.
"Ooks ihan ok?", kysyn
"Joo. Koska sä. Sä pelastit mut. Mulle ois voinu käydä vaikka kuinka pahasti tuolla kalliolla, mutta sun kanssa olin turvassa. Kiitos", Olli vastaa ja kääntää kyyneleitä täynnä olevat silmänsä minua kohti ja lumoaa minut taas katsekontaktilla. Nuo tummat silmät...
"Mä teen mitä vaan sun eteen. Mä oikeesti tykkään susta paljon, jos ei oo tullu vielä selväks", vastaan
"Mäkin susta. Ollaan nuoria ja vielä eri kouluissaki, onneks ei tosin ens vuonna enää ku sä tuut yläasteelle, mut silti. Sussa on jotain erilaista", Olli vastaa ja ottaa käsistäni kiinni omillaan.
Alan herkistyä, enkä saa sanoja suustani. Vain pienet kyyneleet tippuvat sinisistä silmistäni paidalleni.
Nojaan Ollin pehmeään rintakehään ja tunnen, kuinka hän kaatuu kostealle sammaleelle.
"Nuoret rakastavaiset", mumisen jo vähän unisena. Juokseminen uuvutti täysin. Olli hymähtää vain vastaukseksi ja laittaa kätensä minun vaaleisiin hiuksiin ja alkaa hipsuttaa päätäni. Olen onnellinen.Timeskip 3h
Olli
Pääsin kotiin, vaikka olisin halunnut olla Aleksin kanssa pidempään. Aika oli vierähtänyt metsässä oleskellamme hänen kanssaan nopeasti. En tiedä tosiaan meistä, seurustellaanko me vai onko tämä vain säätöä. Pitäisi kysyä. Vitut siitä nyt, minulla oli ihana ilta ilman kiusaajien tapaamista. Ilta olisi ollut täydellinen, jos sitä ei olisi tapahtunut. Kuitenkin selvisimme säikähdyksellä ja sain viettää sen söpön minua vuoden nuoremman pojan kanssa. Hauskaa ajatella, että olemme vasta 12 ja 13 vuotiaita. Mitäköhän me olemme vanhempina?
Haluaisin todella kasvaa tämän pojan kanssa ja kokea muistot juuri hänen kanssaan, mutta mistään ei tiedä. Elän tässä hetkessä, nyt.Vanhempiani ei edes näyttänyt kiinnostavan vaikka tulin näinkin myöhään "koulusta". Sanoin että olin kaverilla. Yleensä pitää ilmottaa, mutta ehkä heillä oli vain hyvä päivä töissä. Kiva nähdä heidätkin välillä antaen vähän vapautta.
Olen menossa nukkumaan, mutta kaivan vielä puhelimeni esiin ja laitan Aleksille viestiä.
————-
Sanoja: 522
Hyvinhyvinhyvin sekanen osa mut haluun jotai muutaki ku pelkkää söpöilyy tähä 😙 tänää tulee EHKÄ vielä toinen osa, en kuitenkaa lupaa mitään :) sain tänää toisen rokotteen so kattoo miten jaksan 🤝
YOU ARE READING
Grow up together, live together - Blind Channel
RomanceVALMIS!! ✅ jäi ehkä vähän kesken, mutta mulla ei oo motivaatiota enää jatkaa :( Pojista teineiksi, teineistä nuoriksi, nuorista aikuisiksi. Kaikki tämä koetaan yhdessä, aluksi viiden hengen porukalla, ajan kuluessa kuuden. Apinalaumalla. ⚠️: bxb väk...