Timeskip koulun loppuun
Joel
Kävelen Tommille, kello on 15.17. Minua vähän jännittää, koska en tiedä miten muut pojista ottavat ideani. Bändistä siis. Kesäloma alkaa, ajattelin vähän repäistä.Astun Tommille, muut ovat ajoissa. En aijo mitenkään salailla asiaa, sanon suoraan, että autotallissa on yllätys. Pojat varmaan luulevat sieltä löytyvän lavallinen bisseä.
"Moroo!", huudan ovelta
Tommi kävelee eteiseen samalla kun seison siinä kuin teletappi.
"Hei öö mul ois yks juttu teijjä autotallis. Yllätys", kerron Tommille ja pyydän häntä pyytämään muutkin jätkät mukaan.
"Tänkö takii halusit meille?", Tommi kysyy
"Joo. Oon suunnitellu tätä jo jonkun aikaa", sanon ja avaan autotallin oven.
Heti sisälle katsoessani näen kaiken mitä olen tuonut, mitään ei ole kateissa tai siirrelty.
Omalla tavallaan söpöä, kuinka kukaan ei sano mitään, kaikki katsovat vain suu ammollaan tätä soittimia täynnä olevaa autotallia.
"Joel mitä tää on?", Niko kysyy
"Mä oon pitkään halunnu perustaa bändin, oon kalastellu tietoja et Olli, sä soitat bassoo. Porko, sä sähkökitaraa. Tommi rumpuja ja Aleksi sampleja ja perkussioita. -toisin sanoen puuhapöytää.", kerron samalla katsoen lattiaa.
Tunnen piinaavat katseet selässäni.
"No, mitä sanotte? Testataan ees", yritän tsempata
"Okei. Se jopa kuulostaa coolilta!", Olli sanoo hymyillen.Timeskip 2,5h
Joel
"Vittu me ollaan soitettu ja laulettu kauan", sanon hengästyneenä
Päätämme lopettaa kaikkien ollessa niin väsyneitä. Sovittiin jo huomiselle seuraava "treenipäivä". Eihän tämä vielä ainakaan mitään virallista ole. Selkeästi kaikki nauttivat musiikin teosta ja siitä, että soitimme sitä mitä tuli ensimmäisenä mieleen. Siitä syntyi jopa puolet biisistä. Kenties ensimmäinen biisi?Timeskip 2kk
Bändimme on nyt virallinen. Olemme saaneet kahdessa kuukaudessa paljon musiikkia tehtyä. Vieläkin treenipaikkana toimii autotalli. Mutta se on aivan täydellinen tähän hommaan. Emmehän me mitään kuuluisia vielä olla. Eikä tiedetä tullaanko koskaan olemaankaan. Faneja ei oikeastaan ole, mutta se ei lannista meitä. Jatketaan treenaamista ja katsotaan mitä tulosta tämä tuottaa.
Olli
Kouluaamu. Taas. Kiusaajani ovat alkaneet härnätä minua päiväpäivältä pahemmin. He ovat saaneet kuulla jostain meidän bändistä. Yritän olla välittämättä, mutta kun haluan käydä rauhassa kusella, minun kimpussa ollaan, tönitään, haukutaan. Enkä halua kertoa pojille, sillä en halua huolestuttaa heitä. Se tuottaisi huonoa meidän treeneille jos saisivat tietää, että minulla on paha olla. Aleksi on välillä kysynyt välitunneilla tultuani vessasta, olenko ok, mutta aina vastaus on ollut sama.
"Joo. Kaikki ok."Juon ihan vitusti redbullia, sen takia käyn kusella koko ajan. Ja tiedän mitä sieltä on taas tulossa. Ne vitun kiusaajat menevät vessaan aina valmiiksi piiloihin ja yhtäkkiä hyppäävät päälleni jostain. Olemattomista. Se on pelottavaa, mutta enköhän joskus totu.
"Mä käyn vessas, tuun kohta", sanon Porkolle terveystiedon tunnin jälkeen. Porko jää odottamaan minua vessan ulkopuolelle ja nojaa seinään, puhelin kourassa. As always.
Astun vessakopista ulos ja siinä taas oltiin. Tunnen kuinka joku ottaa hiuksistani kiinni ja tukistaa. Toiset ottavat olkapäistäni.
"Vittu sä oot säälittävä. Tää on nii hauskaa joka päivä ku joka päivä voi tehä eri temppuja ku taitaa Ollipojalla aika huono pidätyskyky olla. Luuseri", kuulen Niklaksen sanovan aivan korvan juurestani. Nuo sanat tuottavat minulle kylmätväreet, joista seuraa kylmänhiki.
Ennen kuin kiusaajat lähtevät, tunnen kovan nyrkin poskellani. Olisin halunnut siihen Aleksin pehmeän käden, enkä Niklaksen kylmää ja kovaa, luista nyrkkiä. Silmissäni pimenee ja otteet hiuksistani sekä käsistäni irtoavat. Kaadun laattalattialle.Joonas
Olli käy aina vessassa, ja minä puolestani odotan aina häntä tässä vessan ulkopuolella. Niinkun nytkin.Huomaan kuinka Niklas ja kolme muuta Ollin kiusaajaa kävelevät vessasta ulos. Niklas ojentelee selkeästi sormiaan. Katson heitä suu auki ja tajuan mistä on kyse. Ryntään vessaan ja näen kuinka Olli makaa maassa tajuttomana.
"Olli!!! Olli vittu herää nyt", yritän saada Ollia hereille. Tuloksetta.——————
Sanoja: 570
Mulla on tällä hetkellä paljon ideoita, mutta ei kauheesti aikaa kirjottaa 😩
Mut hei te harvat jotka tätä luette, mitä mieltä ootte tästä? Ois kiva kuulla teijjän mp ja se, jaksaako tätä lukee? :)
YOU ARE READING
Grow up together, live together - Blind Channel
RomantizmVALMIS!! ✅ jäi ehkä vähän kesken, mutta mulla ei oo motivaatiota enää jatkaa :( Pojista teineiksi, teineistä nuoriksi, nuorista aikuisiksi. Kaikki tämä koetaan yhdessä, aluksi viiden hengen porukalla, ajan kuluessa kuuden. Apinalaumalla. ⚠️: bxb väk...