14. Suojelen sua kaikilta vaaroilta

279 14 1
                                    

Olli
"Ei oo mitään hätää rakas. Mä suojelen sua kaikilta maailman vaaroilta. Aina", sanon samalla, kun tiukennan halia Aleksin kanssa. Tunnen kuinka hänen kyyneleet kastelevat paljaan rintakehäni. Minua ei kiinnosta.
Aikaa on kulunut jo tovi rauhoitellessa poikaystävääni.
"Haluutko kertoo, miks sulle tuli noin paha olla?", kysyn varovasti samalla nostaen Aleksin päätä, jotta saisin katsekontaktin. Hän yrittää vältellä sitä, mutta vihdoin näen hänen silmät. Ne ovat ihan vetiset ja punaiset.
"Voi rakas...", sanon ja pussaan tätä otsalle.
"M-mä en tiiä.. me ollaan niin nuoria ja just vasta sovittiin kunnolla, että seurustellaan. Mua pelotti et sun vanhemmat... ei hyväksyis meitä.. ja sit sä jättäisit mut.. ja sit oisin taas ihan yksin eikä mulla ois kavereita eikä maailman parasta poikaystävää", hän selittää ja samalla kietoo kätensä ympärilleni.
"Ku... mä oikeesti rakastan sua.. mä en oo tuntenu näin ketään kohtaan.. Olli ethän jätä mua?"
Wow. En jättäisi Aleksia ikinä vanhempieni takia. En ikinä.
"Hei.. mä en jättäis sua ikinä mun vanhempien takia. Oot mulle tärkein ja sillä ei oo väliä mitä ne meistä aattelee, kunhan me ollaan onnellisia. Eiks nii?", sanon kunnon isoveliäänellä.
"Joo.. mut mun pitää varmaa sit ny lähtee..?", Allu kysyy surullisena.
"Jää yöks. Vitut mun vanhemmista. Mulla on parempi olla ku sä oot täällä. Haluun olla sun kanssa", kerron jo vähän väsyneenä.

Timeskip aamuun

Kello soi.... Meillä alkaa Aleksin kanssa samaan aikaan koulu, joten heräämme samaan aikaan.
"Huomenta", Allu sanoo söpöllä käheällä aamuäänellään meidän söpöstä lusikasta. Vastaan takaisin.

"No mitä jätkät, ei teijjän kaa ollakkaa juteltu hetkee", Niko huudahtaa koulun käytävällä
"Joo no ollaa vaa hengattu Allun kaa kahestaa aika paljo, eikä mietitty oikei muuta"
"Ooooo, Allu. Söpö lempinimi. Mut vieläki kiinnostaa et oottekste niiku yhes vai mikä homma?", Niko kysyy
"J-joo me ollaa yhes", Aleksi sanoo söpösti ujostellen takaani.
"Söpöt. Mut yrittäkää olla koulus fiksusti...", Joel sanoo
Saamme muiltakin onnitteluita. Kello on jo sen verran, että Aleksin täytyy lähteä omalle koululleen. Onneksi ei enää kauaa kesälomaan, jonka jälkeen Allu tulee samaan kouluun! Aika on rientänyt nopeasti.

Timeskip 2kk

Joel
"Oisko mitää jos hengattais tänää koko porukal? Ei olla hengattu pitkää aikaa kaikki yhes."
"No mikäs siin, enää kaks päivää kouluu so eiks me voitais juhlistaa vaik kesälomaa?", Niko ehdottaa
"Joo mut mul sit kans on yks idea..", sanon
"No nähääks vaik puol neljä meil?", Olli kysyy
"Eeei ku mennää Tommille.. Onks se ok?", sanon varmaan "hieman" epäilyttävästi.
Olen vienyt salaa Tommin autotalliin basson, sähkökitaran, "puuhapöydän"- siksi minä sitä kutsun, ja tottakai mikit. Tommin omat rummut ovat siellä jo. Monien kuukausien aikana, melkein vuoden aikana olen saanut selville, että jokainen soittaa jotain tai on muuten vaan musikaalinen. Tommi rumpuja, Olli bassoa, Joonas kitaraa, Pikkuallu sampleja ja perkussioita + minä ja Niko laulamme. Saatoin joskus sanoa jotain bändistä, mutta ei siihen asiaan suhtauduttu mitenkään vakavasti. Nyt otan asian kunnolla puheeksi.

—————
Sanoja: 460
Ja hei muute, vaik tää tarina kertooki jätkie "oikeesta" matkasta tähän pisteesee, muokkailen omia juttuja lisää ja myös poistelen niitä oikeesti tapahtuneita juttuja :) + iät pomppaa jossainkohtaa jännästi koska mun matikka ei riittäny alussa miettii mikä vuos ois ollu, että voisin kirjottaa vuosivuodelta tähän aikaan.. en tiiä ymmärsittekö mitä meinaan :D tulipa tästäki pitkä..

Grow up together, live together - Blind ChannelWhere stories live. Discover now