[Yeonjun.pov]
Dzisiaj są urodziny młodszego, dwa tygodnie temu nie miałem pojęcia co mu kupić aż w końcu sobie przypomniałem o tym, że z jego rozmiarem buta bardzo trudno znaleźć jakiś ładny i wygodny. Mój tata ma podobny problem więc bez obaw mogłem kupić te buty o których zawsze marzył, a były w wysokiej cenie. Dzisiaj akurat w dzień jego urodzin doszła do mnie paczka z tymi butami. Spakowałem opakowanie z nimi do torebki prezentowej oraz dodałem do niej krótki liścik w którym napisałem. :
,,Hej Soobin !
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, mam nadzieje, że te dzień minie tobie dobrze. Kocham ciebie
Yeonjun <333"
,,Kocham ciebie" napisałem to czując gorąc w środku, zdałem sobie w tedy sprawę że napisałem te słowa szczerze. Kocham młodszego i tak, od początku myślałem że po prostu potrzebuje kontaktu fizycznego, bo w końcu każdy mnie przytulał i przytula ale tu nie o to chodzi. Kiedy go nie było, bo poleciał razem z Kaiem na Hawaje pisałem i dzwoniłem do niego codziennie bo się martwiłem. Myśląc o tym pewnego dnia w łóżku zdałem sobie sprawę, że go kocham, a sprawa z pocałunkiem to chyba jeszcze bardziej udowadnia.
🧊
Ubrałem się najładniej jak potrafiłem by wywrzeć na Soobinie jakieś wrażenie, bo poza daniem mu prezentu chce mu powiedzieć, że go kocham. Wszedłem do domu, który młodszy od kogoś wynajął. Wszyscy kładli prezenty na stole, ja za to chciałem mój dać osobiście.
Zdjąłem swoją kurtkę oraz powiesiłem ją na wolne miejsce obok innych kurtek. W pomieszczeniu unosił się przyjemny różany zapach.
- Hej hyung - Powiedział Soobin podchodząc z boku.
- O hej - Odpowiedziałem za chwilę patrząc się na niego.
- To dla ciebie i wszystkiego najlepszego z okazji urodziń - Powiedziałem oraz podałem mu prezent. Wyjął buty z torebki a gdy tylko zobaczył które to są zaświeciły mu się oczy.
- Dziękuję Yeonjun-hyung - Po tych słowach przytulił się do mnie, a ja odwzajemniłem uścisk. Odkleił się ode mnie by witać dalej gości oraz przyjmować prezenty. Zaprosił więcej osób niżeli się spodziewałem. DJ którego wykupił był bardzo dobry, miksował wspaniale muzykę dzięki czemu każdy był szczęśliwy i przede wszystkim nikt nie podchodził do niego i prosił o puszczenie danej piosenki.
W końcu nadeszła ta pora, podszedłem do Soobina, chwyciłem go za dłoń oraz poszedłem razem z nim do innego pokoju byśmy słyszeli siebie nawzajem.
- Co się stało hyung ? Nie podoba ci się impreza ? - Zapytał się młodszy.
- Nie, nie wszystko jest wspaniale po prostu chciałbym tobie coś powiedzieć...Od bardzo dawna się przyjaźnimy mówimy sobie ,,kocham ciebie" ale od pewnego czasu ,,kocham ciebie" znaczy dla mnie więcej niżeli powinno w kontekście naszej relacji...
- Co masz na myśli ?
- Kocham ciebie ! - Powiedziałem w prost krzycząc. Za chwilę zasłoniłem swoje usta i się zarumieniłem.
- Ale...W taki...bardziej romantyczny sposób... - Wyższy podszedł do mnie uśmiechnął się pod nosem oraz zamknął nasze usta w pocałunku. Wytrzeszczyłem swoje oczy za chwile je zamykając oraz nie dowierzając, że młodszy odwzajemnia moje uczucia.
- Ja ciebie też kocham - Powiedział odrywając nasze usta od siebie na kilka sekund i znowu je łącząc.
Po pewnym czasie położył swoją jedna rękę na mojej talii, a jedną trzymał mój policzek. Poczułem, że coraz bardziej rozkręca się z pocałunkiem. Byłem trochę zagubiony bo nigdy nie całowałem się w taki sposób ale Soobin czując to zwolnił, a po pewnym czasie zaczął znowu napierać coraz mocniej na moje usta.
- Ah~ - Westchnąłem pomiędzy pocałunkami.
- Kocham czuć twoją bliskość. - Powiedziałem, a on szepnął mi na ucho - Ja też - Oraz wrócił do obdarowania moich ust pocałunkami. Zaczęło się od niewinnych przytulasów oraz głaskaniu po głowie, a teraz toczy się to dalej ale w zupełnie inny sposób. Bardziej namiętny oraz taki dzięki, któremu czuje się pożądanie z obu stron.
Dotknąłem jego twarzy, a ona była w prost rozpalona w sumie tak jak moja. Młodszy zszedł z pocałunkami z mojej żuchwy do moich obojczyków. Chciałem westchnąć ale się powstrzymałem wiedząc, że jesteśmy na imprezie.
- Nie musisz się powstrzymywać, muzyka tam jest wystarczająco głośno nie usłyszą cię. - Gdy to usłyszałem oraz poczułem jego rękę już pod moją koszulą westchnąłem. Popchnął mnie na łóżko i zawisnął nade mną za chwilę znowu całując mnie w usta.
*Dziwne, że pocałunki mu się jeszcze nie znudziły* - Powiedziałem sobie w głowie za chwilę czując jego usta na mojej szyi. Były zimne ale to tylko mnie jeszcze bardziej do niego pociągało i sprawiało, że chce go jeszcze bardziej.
- Ah~ Soobin~ - Przeciągnąłem jego imię.
Pogłaskał mnie po policzku za chwilę rozpinając powoli moją koszulę. Ja za to zająłem się jego i rozpinałem te niesforne guziki. Kiedy tylko odpiąłem ostatni guzik poczułem na moim torsie jego zimny oddech. Przeszedł mnie dreszcz, a jego zimne usta zderzyły się właśnie z moją klatką piersiową.
,,And I ride it, I ride it. You like it when I ride it, I ride it, I ride it" - To zwyczajny zbieg okoliczności, że ta piosenka akurat zaczęła teraz lecieć kiedy sprawialiśmy sobie przyjemność nawzajem z Soobinem.
Młodszemu znudziło się całkowicie całowanie moich ust przez co teraz tylko i wyłącznie zajmował się moją szyją. Zdjąłem w końcu jego koszulę jednym sprawnym ruchem, a on moją oraz rzucił na podłogę. Myślałem, że ja tam się ugotuje przez moje rumieńce na policzkach ale tak się nie stało.
Po tym wszystkim Soobin zaproponował chodzenie, a ja słysząc tą propozycję zgodziłem się bez gadania. Jeszcze trochę sprawiliśmy sobie nawzajem przyjemności oraz położyliśmy się obok siebie.
Wtuliłem się w niego, a on odwzajemnił mój uścisk.
- Moje najlepsze urodziny... - Skomentował, a ja go pocałowałem go w policzek. Położył swoją dłoń na moim policzku oraz patrzył się po prostu na mnie, a ja na niego.
- Kocham ciebie - Powiedział, a ja szybko odpowiedziałem. - Ja ciebie też... - Wstałem oraz wyłączyłem światło, zaraz po tym wróciłem do niego oraz zaśmiałem się pod nosem. Przełożyłem swoje przed ramiona za jego szyję, a on swoje za moją talię. Dałem mu całusa w usta oraz zasnąłem razem z nim.
-------------------------koniec-------------------------
Yep...to jest koniec, mam nadzieję że się podobało <3333
Miłego wieczora/nocy/poranka !Jisoo8954~
CZYTASZ
Ice kiss | Yeonbin | ✔
FanfictionCzemu twoje usta są takie zimne ? Dlaczego nawet twoje plecy skryte pod grubym swetrem są zimne ? Twoja twarz jest urocza ale dlaczego gdy ją dotykam taka zimna ? Czy jestem, ciekawski ? Może...Ale wiem, że masz przede mną jeszcze więcej tajemnic. _...