🧊2🧊

451 24 69
                                    

[Soobin.pov]

Wróciłem do domu po spędzonym dniu z Yeonjunem. Jak zawszę przywitałem się z moim bratem, który przytulił się do mnie nie chcąc mnie puszczać. Ja go tylko poklepałem po głowie, a on zmierzył mnie wzrokiem i tak za chwilę się śmiejąc.

- Co tak długo ? - Zapytała się mama patrząc na zegarek.

- Nie wiem, nie zauważyłem jak czas szybko zleciał.

- Soobin martwiłam się o ciebie, miałeś wrócić o osiemnastej, a jest już dwudziesta. - Skomentowała, a ja tylko wlepiłem wzrok w podłogę i poszedłem do swojego pokoju po piżamę.

🧊

Obudziłem się z telefonem przyczepionym do mojego lewego policzka.

- Będę miał odcisk, super - Skomentowałem i wziąłem go do ręki. Na ekranie zauważyłem dziesięć powiadomień od Yeonjuna. 

________________

Yeonjuniee :
Jak tam ? Podobało się ?

20:35

Pewnie śpisz ?

21:00

I z kim mam grać w mc ?

21:45

Masz szczęście, że Beomgyu nie śpi bo bym do ciebie zadzwonił i obudził

00:00

Help Beom ciągle gada mi o BTS

00:41

Spać ni mogę

co pewnie widzisz

dobra idę spać

pa

dobrej nocy

01:00

a i stan majors ziom

Ty :

Kto to majors ?

____________________

Odpowiedziałem tylko w ten sposób nie widząc żadnej innej opcji. Wstałem z łóżka i przyjrzałem się w lustrze.

*Tak jak podejrzewałem, mam odcisk.*-Powiedziałem sobie w głowie dotykając tego miejsca. W tym samym momencie poczułem wibracje wywodzące się z mojego telefonu.

___________________

Hueningkai_Yeo :
Soobin chcesz dzisiaj przyjść do mnie~ ?

Ty :
A ktoś tam jeszcze będzie ?

Hueningkai_Yeo :
Jeszcze Yeonjun i Beomgyu-hyung

Ty :
Chyba nie mogę przyjść...

Hueningkai_Yeo :
Czemu ? 0-0

Ty :
No, bo wiesz...serce mi mocno przy nim bije...

Huneingkai_Yeo :
A no tak
No to przyjdź jak zmienisz zdanie

Ty :
Ok

- Hueningkai_Yeo jest nie aktywny(a) -
__________________

Telefon wypadł mi z ręki miałem już go podnosić ale niespodziewanie z moich rąk zaczął produkować się śnieg...? Wczoraj jeszcze było normalnie co się ze mną dzieje ? Telefon wylądował na tej małej warstwie drobnego lodu, a gdy spojrzałem się jeszcze raz w lustro zauważyłem, iż moje policzki zrobiły się różowate przez to, że w moich żyłach zaczął płynąć...lód ? 

Ice kiss | Yeonbin | ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz