11- Ziyaretçi

218 27 19
                                    

Hoseok

Yaklaşık bir 3 gün sonra revirden çıkıp hapis kaldığım yere geri döndürülmüştüm. Ah, adi herif, beni nasıl dövmüştü böyle? Sikse bu kadar acımazdı.

İçeri girdiğim anda Jimin sırıtarak bana doğru yaklaştı. O bana yaklaşırken, ben uzaklaşıyordum. Yeniden aynı şeylerin olması beni korkutuyordu çünkü.

"Ne o? Korkuyor musun benden yoksa?"

Senden değil, yapabileceklerinden korkuyorum.

"Senden korkan senin gibi olsun."

Alayla güldü ve durdu. Ben de durdum. Sırtımın duvara değmesine sadece 3 adım kalmıştı.

"Ah, hala 'Korkmuyorum,' diye diretip de beni eğlendiriyorsun ya... Ne alem şeysin sen öyle."

"K-kes sesini..."

Aniden yakamdan tuttuğu gibi beni duvara yasladı sertçe. İlk defa birisi beni bu kadar korkutuyordu ve bunun Jimin gibi minik bir adam olması hayli bir ironikti.

Bir elini yakamdan çekip yumruk atmak üzere kaldırdığında yüzümdeki korku ifadesini silip yerine minik bir sırıtış ekledim. Bu onun sinirlerini bozmuş olacak ki bakışları epey bir sertleşti, kaşlarını çattı. Cidden, bu devirde umursamaz tavırlara sinir olan mı kaldı?

Havaya kaldırdığı eline baktım. Hala vurmamıştı. Onun yerine arkasında bir yere bakıp geri bana döndü ve zaten sırtımın duvara değmesine rağmen yine de sertçe duvara itip geri çekildi.

"Ne o, intikam alırım diye vurmaya mı korktun yoksa?"

Başını iki yana sallayıp yere doğru bakarak Taehyung denen çocuğu gösterdi. "Şuna şükret sen. O olmasa seni şimdiye gebertmiştim."

Taehyung'a doğru baktım.

"Şu Taehyung'u özel yapan şey ne anlayamıyorum doğrusu. Yeni sevgilin mi yoksa, hm?"

Bakışlarını bana çevirip gayet rahat tavırlarla Taehyung'un yanına gitti ve bir kolunu onun omzuna atarak diğer eliyle saçlarını geriye attı. Bunları yaparken dudağını ıslatmayı da ihmal etmemişti.

"Öyleyse n'olmuş? Kıskandın mı yoksa?"

Onun bu küstah konuşmaları üzerine ben de küstah bir tavır takınarak kollarımı kavuşturdum.

"O kadar kıskandım ki anlatamam."

Taehyung bir ona, bir de bana bakarak olayı anlamlandıramadığını belli ediyordu. Yazık, Jimin gide gide en masumunu bulmuş.

O sırada açılan kapı üzerine üçümüzün de bakışları görevliyi buldu.

"Jung Hoseok, bir ziyaretçin var."

Kim olduğunu ilk idrak edemesem de sonradan aklıma gelen kişiyle sırıttım ve onlara döndüm.

"Adios, beybiler~"

Ardından polisle birlikte ziyaretçi odasının yolunu tuttum.




~🦝🔪🔫👮🏻‍♂️~




Bölüm taslakta kalmış aw ya, anca paylaşmak geldi aklıma.

Bu arada, bölüm adıyla olayların pek bir alakası olmayabilir, çünkü başlıkta yazan olay sonda oluyor. Ama o ziyaretçi çok önemli bir ziyaretçi, o yüzden adı var başlıkta.

Alın size bilgi.

Hey, Policeman / Yoonseok - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin