/ / KAÇIRILMA / /

523 29 0
                                    

                                                 İYİ OKUMALAR..!! 

''Burayııı...'' demekle kalakaldım.Gördüğüm kişi ile kafamdan aşağı kaynar su dökülmüş hissettim ve '' s...se..sen '' dedim gözlerimi irileterek , şok bir ifadeyle..

Beni duyduğunda kafasını kaldırarak bana baktı.Sinir bozucu bakışları yine üzerimdeydi.Gözlerini kısarak bakıyordu sanki beni hatırlamaya çalışırcasına.Odada sadece gözlerimiz konuşuyordu , sessizdi ve bu durum oldukça rahatsız ediciydi.Hem sessizliği bozmak adina hemde merakımı gidermek amaçlı dayanamarak 

Senin burada ne işin var '' dedim.

Benim söylediklerime karşılık kaşlarını çatarak '' Şirket babamın ve bende şirketin yeni patronuyum '' dedi.

Ben bu söyledikleri ile ufak çaplı birşok daha geçirdim.Söyledikleri karşısında resmen göt gibi kaldım ne söyleyeceğimi bilmiyordum. ^ Cansu sende ne salak kızsın kızım adam patron masasında oturuyor senin sorduğun soru mu az aklını kullan düşünerek hareket et şaşırt beni ^ iç sesim yine her zamanki gibi haklıydı.Hiç düşünmeden her defasında acele karar verip konuşuyor , hareket ediyordum.Odaya yine sessizlik hakimdi..

''Senin amacım ne , neden sürekli peşimdesin , nereye gitsem karşıma çıkıyordun bu durum oldukça sinir bozucu olmaya başladı '' dedi ve sessizliği bozan taraf oldu.

Adama bak lan ben niye seni takip edeyim işimi gücümü bıraktım senin gibi kendini beğenmiş züppeyi mi takip edeceğim bu adam harbi hayalperest.Her ne kadar bunları yüzüne karşı söylemek istesemde karşımdaki patronum biraz kibar olmayı düşünerek 

''ben neden seni takip edeyim anlamadım '' demekle yetindim.

Söylediklerim ile oturduğu yerden ayağa kalkıp , tam arkamda durdu.O kadar yakındık ki bu beni rahatsız etmeye yetti resmen nesesini ensemde hissedebiliyordum.Sırf korktuğumu düşünmesin diye olduğum yerden kılımı bile kıpırdatmadım bende ona inat olduğum yerde durdum.

Kulağıma eğilerek '' Bilmem belki cazibeme kapılmış olabilirsin ''  dedi , nefesi eşliğinde.

Bu söyledikleri ile gözlerimi iriletmem bir oldu , ufak çaplı bir şok daha geçirmeme neden oldu.Ona karşı dönerek 

'' Seni tanımıyorum bile ayrıca sendeki cazibe sende kalsın , sürtüklerin için gerekli olacaktır umuyorum '' dedim.Şuan kesin kızardım.Niye sürtük diyorsun ki sen cansu ah şu çenen , akılsız cansu.Sanırım sinirlenmiş olacak ki çenesindeki damar atmaya başladı.Kaşlarını öyle bir çatmıştı ki iki kaşı arasındaki oluşan çizgi ben buradayım diyordu resmen.

''Kiminle konuştuğuna dikkat etsen iyi olacak sonuçları kötü olabilir '' dedi ve yerine geçti.

  Adam haklı biraz fazla sinirlendim bu fazlaca gereksiz oldu.Söyledikleri karşısında sustum.Sonuçta işten atıkmak istemem..

Elimdeki dosyayı uzatarak '' Şurası imzalanacak ''  dedim.

Önce eline kalem alıp , yüzümü inceledi ve sonra imza attı.Bnede dosyayı alıp , kapıya doğru ilerledim.Tam kapıyı açacağım sırada 

'' Bundan sonra benim bütün işlerimle sen ilgileneceksin cansu doğan '' dedi.

İki - üç saniye tepki vermedim.Söylediklerini sindirmeye çalışıyordum.Cümledeki tek ilgimi çeken kelime ismim olmuştu. İsmimi söylemesi beni oldukça şaşırtmıştı.Cevap vermek için olduğum gibi ona döndüm.

TESADÜFEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin