\\ İLK KARŞILAŞMA..! \\

954 31 0
                                    

★★★ MULTİMEDYA... CANSU ★★★

Cansu...

"Offf bu aptal alarmı neden kurdum ki " ben diye söylenirken üstümdeki örtüyü ellerimle tutup, kendimi yatağa geri atarken, birden aklıma tekvando maçım geldi ve küfürler yağdırarak yataktan fırlamam bir oldu. Hızlı adımlarla elimi yüzümü yıkadım, rutin işlerimi de halledince, soluğu dolabımın önünde aldım. Hemen elime geçen; siyah sporcu atletimi onun altına kenarları deri olan taytımı bacaklarımdan geçirdim. Üzerime hızlı bir şekilde siyah fermuar desenli deri ceketimi giydim, beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip, konsolda asılı olan spor çantamı alıp evden çıktım..

Arabam bir kaç haftadır küçük bir kaza nedeniyle tamirde olduğu için taksiyle gitmek zorunda kaldım. Yoldan geçen ilk taksiye dur işareti yapıp taksideki yerimi aldım...

Benden üç yaş küçük kardeşim ile birlikte yaşıyorum kardeşim ayaklarından engelli olduğu için ikimizinde ihtiyaçlarına yetişmeye çalışıyorum. Bundan dolayı okuluma ara vermek zorunda kaldım. Hafta içleri özel bir şirkette çalışıyorum , hafta sonları tekvando maçlarına gidiyorum. Anne ve babamın bize geri de bıraktığı sadece ev ve araba olduğu için şanslıydık. Büyükbabam benim çalışmamı istemiyor fakat ona yük olmak istemediğim için çalışmak zorundayım. Kendi ayaklarım üzerinde durmak için 20 yaş -ki gayet uygun bir yaş olarak görüyorum- diye düşünürken şoförün ani fren yapmasıyla düşüncelerimden koptumm...

Şoför elini dreksiyona hızlı bir şekilde çarparken " Hay aksi ya " dedi. Ben de buna karşılık " Sorun ne ? " diye sordum. Adam beni sikine bile takmadan ya da beni duymadı arabadan indi ve tekere tekme attı. Ben de çantamı alıp taksiden indim...

Adama birşey söylemeden sadece arabaların vızır vızır ilerlediği otobanda ilerlemeye devam ettim. Allah kahretsin her şey beni bulur zaten. Otostop çekmeye karar verdim. Ama kim duracak ki kimse 10 dakikadır çok mağdur durumdayım. Ah yeter artık ileriden gelen arabanın önüne kendimi attım. Evet durdurmayı başarabildim. Hemen kendimi şoför koltuğunda ki yere attım. Oha şoföre bak ne lan bu cennetten nuri falan mı ?

"Şey lütfen yardım edin, maça yetişmem lazım çok geç kaldım." dedim yalvarırcasına şoför dikiz aynasındam arkaya bakarak kafasını salladığı sırada ben de arkada biri olduğunu farkettim. Merak duyguma yenilerek arkadaki kişiye döndüm. AMAN TANRIM DİDİM..

Oha abi bu ne böyle ? Gözlerimi alamadım ! Esmer, siyah gözlü aman Allah'ım o kaslar ne öyle ? Offf kızım Cansu iyi misin sen ya saçmalama yetişmen gereken bir maç var...

Şoförün " Peki Aras Bey "

demesiyle arkadaki kişinin adının Aras olduğunu öğrendim. Sanırım şu an renkten renge giriyordum. Şoförün

" Nereye gidiyorsunuz hanımefendi ? "

demesiyle yutkundum.

"Be.. Ben mi ? Şey spor kulübü "

dedim ve sustum. Yol boyunca hiç ses yoktu. Neyse ki on beş dakikalık sonrası arabanın yavaşlamasıyla geldiğimizi anladım. Araba durdu.

" Teşşekkür ederim "

deyip arabadan indim. Koşar adımlarla kulübe doğru ilerledim. Fakat bu araba neden hala gitmiyor dikkatimi çekmedi değil. Offf aman neyse banane ben işime yoğunlaşayım. Koş kızım Cansu koş koç seni öldürecek..!

Hemen soyunma odasına geçtim. Üzerime korumalıklarımı geçirip koçun yanına gittim.

"Koç kusura bakma ya benim araba tamirde olduğu için taksi tuttum, taksi de aksi gibi bozuldu. Anca gelebildim' "

Dedim tek solukla koş kaşları çatık beni dinledikten sonra

"Tamam sıra sen de hazırsın değil mi ? "

Ditye sordu. Ben de

"Evet hazırım. "

Dedim. Koç elini omzuma koyarak

"Aman dikkatli ol. Bu seferki rakibin çok tehlikeli. "

Dedi. Basınla onayladıktan sonra ringteki yerimi aldım. Karşıdan büyük çığlıklar eşliğinde bası sapkayla kapalı sweet giymiş rakibim geliyordu. Belli zaten zor olacağı kaslara baksana sen el sallıyor resmen dedim içimden.

Dövüsecegim adam karışımdaki yerini aldıktan sonra şapkasını kafasından geriye doğru attı. OHAAA..! Yüzünü gördüğüm kişiyle bütün vücudum kasıldı. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Evet bu oydu. ARAS...!

EEEEEEEEEEVVVVVVVVVVVVVVEEEEEETTTTTTTTT........!!!!!!!!!! ARKADAŞLARRR ...

ŞÜHEDA ve ZEHRA TEKRAR SİZLERLE :-) UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR SİZLERİ SEVİYORUZ ★ VOTE ve YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ.. :-)

★ sadece_sjsjsj ( ZEHRA KAYA )

★ melek-benim-eda (ŞÜHEDA KAVAKLI ) bizim kendi hesaplarımız bekliyoruz :-)

TESADÜFEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin